ik blijf stemmen... voor hetzelfde geld worden er een keer mensen wel wakker in dit land en zou er eens iets kunnen veranderen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geloof ik de enige in mijn familie die trouw stemt. De rest is al bevangen door het 'het is toch allemaal één pot natte gajes, daar in Den Haag'-virus.
Halfvol, halfleeg, de keuze is aan jezelf.
En hoe wil je dat controleren? Iedereen eerst een meerkeuzetoets laten maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dementor het volgende:
Wat mij betreft mag je alleen stemmen als je het partijprogramma hebt doorgenomen van de partij waar je op stemt.
Ik vind dat niet eens zo'n heel gek idee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe wil je dat controleren? Iedereen eerst een meerkeuzetoets laten maken?
Ik bekijk globaal de standpunten, doe de kiestest op internet en negen van de tien keer kom ik bij dezelfde linkse partij uit.
En maak zo'n test dan verplicht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n heel gek idee.
Dat is een R&P topic!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef dieenebart het volgende:
Naief op internet: een vloek of een zegen?
Voor de zekerheid
Nou precies dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe wil je dat controleren? Iedereen eerst een meerkeuzetoets laten maken?
Ik bekijk globaal de standpunten, doe de kiestest op internet en negen van de tien keer kom ik bij dezelfde linkse partij uit.
Yep. Past helemaal binnen de P van R&P.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Wat? De relatie tussen internet en je innerlijke ikzelfonderbewustzijnshouding?
Juist!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou precies dat dus.
En daarnaast, ik wil helemaal niet zonder het (naieve) geloof dat dingen beter kunnen worden.
tis alleen zo kut dat de partijprogramma'' soms goed overkomen maar dan weer een hele nastie set andere meuk in zich hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dementor het volgende:
Wat mij betreft mag je alleen stemmen als je het partijprogramma hebt doorgenomen van de partij waar je op stemt.
wat hij zegt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n heel gek idee.
Goedemorgen Frits!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jeuj, een politieke discussie...![]()
Koffie!!!!!![]()
Ik ben een tijdje bezig geweest met de oprichting en inrichting van juist zo'n partij. Minder geld naar defensie, meer kwaliteit in de zorg, seculiere overheid. Ik weet zo gauw niet of we ook iets met/tegen dierenmishandeling hadden, maar daar waren we ook wel uitgekomen. Tis jammer dat het er niet erg van komt, maar ons probleem is zeker niet uniek. De grote partijen houden vast aan hun eigen kliekje, en maken het de nieuwkomers moeilijk. Er zijn misschien wel honderd kleine partijtjes die allemaal goede iedeeën hebben, maar geen geld en een veel te kleine achterban.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis alleen zo kut dat de partijprogramma'' soms goed overkomen maar dan weer een hele nastie set andere meuk in zich hebben.
Laat ik bijvoorbeeld de door iedereen op dit moment als meest extreme doen, de pvv... van mij hoeft niet iedereen het land uit en die kruistocht tegen islamisering hoeft heel niet zo extreem, maar de partij heeft bijvoorbeeld ( weet het ff niet letterlijk maar kwam neer op : )
geen taakstraffen maar minimale straffen en minimale straffen voor dierenbeulen omhoog, nah dat vind ik dan weer best goede punten.
Ik vind trouwens de antillen wegdoen ook niet stom...
Ik zit eigenlijk op een partij te wachten die belastingverlaging gaat mogelijkmaken door minder geld in apaches en jsfjes te pompen,
of de andere uiterste, groen links.. pro-abortus, toppie, tegen verlenging afghanistan, super!, ideeen over vrijheid van meningsuitting en de grondwet prima! maar groen links heeft weer butt standpunten over de antillen, en over overheidgeld in allemaal vage subsidiepotjes proppen...
en zo kun je wel doorgaan..
natuurlijk, maar mensen kunnen zo verschrikkelijk beschadigd worden op internet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Juist!
Weet je, als ik dat niet meer zou geloven dan ben ik mezelf ergens kwijtgeraakt want het is wel wie ik ben.
Dus ik wil altijd zo blijven. Daarmee ben ik niet goed of slecht, dat ben ik.
Nepotisme.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje bezig geweest met de oprichting en inrichting van juist zo'n partij. Minder geld naar defensie, meer kwaliteit in de zorg, seculiere overheid. Ik weet zo gauw niet of we ook iets met/tegen dierenmishandeling hadden, maar daar waren we ook wel uitgekomen. Tis jammer dat het er niet erg van komt, maar ons probleem is zeker niet uniek. De grote partijen houden vast aan hun eigen kliekje, en maken het de nieuwkomers moeilijk. Er zijn misschien wel honderd kleine partijtjes die allemaal goede iedeeën hebben, maar geen geld en een veel te kleine achterban.
Lees dit maar eens:
http://www.queeste.eu/jongkind/?Artikelen:De_illusie_van_democratie
Ik stem ook niet meer.
't Is een grote incestueuze kliek!quote:
Ja, dat weet ik en ik ben ook zo naïef dat ik me niet voor kan stellen dat je mensen zo wilt beschadigen, dat je het zo serieus neemt. Mensen weten niet eens van elkaar hoe ze eruit zien maar die haat wat er gekoesterd kan worden. Schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
natuurlijk, maar mensen kunnen zo verschrikkelijk beschadigd worden op internet.
en in de Sc is een soort sociale controle, en wie liegt valt altijd door de mand.
Je zal het wel niet zo bedoelen (quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Door het leven gaan als de eeuwige criticaster zonder enige invloed om dingen te kunnen veranderen is ook geen pretje denk ik.
Watbenjestilwaardenkjeaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
zeg....al 17 minuten geen post... isser iets? waar denk je aan?
iedereen zit op topic die dieeene net geopend heeft..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
zeg....al 17 minuten geen post... isser iets? waar denk je aan?
Ik las roelstoel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Aagjekat het volgende:
mijn keuken loopt onder water
mijn truus gooit water uit de deur in plaats van in rioolstelsel
dweilen...
erg he,,,quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje, maar gaat allemaal verder wel goedkomen.
Lekker zootje daar in Spanje he?
Maar ik las dat het parceel een piligono is, dan zijn de gegevens toch op te vragen bij de gemeente van die finca?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
erg he,,,
makelaars, notaris, etc...hoe je er ooit een huis moet kopen..
ben bang dat dit huis niet doorgaat, dochter gaat vandaag of morgen naar gemeentehuis,,
maar ik zie het niet meer zitten,,,eerst de boel legaliseren., daarna advocaat, om te kijken welke schulden er open staan, want die zijn niet op persoon , maar op eigendom,
wat dat betreft , leven we in Nederland in een gezegend landje..
mooi, dat je de problemen opgelost hebt..
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.quote:
makelaar heeft al toegegeven dat het illegaal is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik las dat het parceel een piligono is, dan zijn de gegevens toch op te vragen bij de gemeente van die finca?
Da's niet erg. Ben ik ook. Retenieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.
whaha, nu liet je mij op jouw fobo klikkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.
En dat is Wahaha omdat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaha, nu liet je mij op jouw fobo klikken
nou zo nieuwsgierig... ik zie jouw typen fobo en als automatisme klik ik direct op de jouwe.. vonnet wel een vage reactie van mijn handen!quote:
Oh zo!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou zo nieuwsgierig... ik zie jouw typen fobo en als automatisme klik ik direct op de jouwe.. vonnet wel een vage reactie van mijn handen!
wel leuk dat je er nu ook echt een foto in hebt staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh zo!![]()
Ik vergeet heel vaak dat die dingen er zitten. Of om te kijken in de mijne.
hihihi een pvv stemster!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Noek het volgende:
Dat was een daverend succes.![]()
Ik ga stemmen op de partij die tegen flitsen is.
Ach welja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel leuk dat je er nu ook echt een foto in hebt staan
Ja! Vlak na jou poste IQM/Bupatih en vandaag is het helemaal druk. Relatief dan, want mijn fobo slaapt het grootste deel van de tijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb ik weer 's een trend gezet?
same here... daarom heb ik nu een ava van een volstrekt onbekende kerel ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach welja.Nu nog even een meer recente. Ik vind mijn eigen foto's toch nooit leuk.
Staat er niet een enorme laag water op het ijs?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Noek het volgende:
Dat was een daverend succes.![]()
Ik ga stemmen op de partij die tegen flitsen is.
kdeed net voor de zekerheid ff een rondje langs de sites van de partijen... maar de pvv heeft zo'' flasdingetje op de front waarop ik geloof hero brinkman zegt: politie minder bekeuren en meer boeven vangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt? Zijn die tegen?
Waar kan ik stemmen???
Ja, ik word zo vaak geflatst dat ik ervoor moet gaan sparen maar nu heb ik wel cruisecontrol, die ik niet gebruik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Staat er niet een enorme laag water op het ijs?
En ban ja geflatst?
Toch ben ik teugen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik hab mijn bekeuging banne.
Maar zeuvenetwantij eugo!
Wal erjens andergs jeflatst maag joed, dah maak dan nie uit hea!
Zeuvenetwantij euro as een sjeintje!
Dat zijn kunstschaatsen. Die zijn voor mensen die special zijn. Goed strak ingesnoerd enzo anders raken mijn enkels alleen het ijs.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's best knap. ALhoewel de schaatsen van mijn hubbie na tien jaar niet te hebben geschaatst toch best scherp van zolder kwamen.![]()
Ik heb geen schaatsen. Ik zou ze moeten gaan kopen maar de wegen zijn niet begaanbaar. En tegen de tijd dat dat lukt is mijn geld op of het ijs weg.En ik heb zulke slappe enkels. Dus ik moet van die gehandicaptenschaatsen.
Noe, da valt indejdoat ejg mie. Kan je gewoan doog blieve rijjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik hab mijn bekeuging banne.
Maar zeuvenetwantij eugo!
Wal erjens andergs jeflatst maag joed, dah maak dan nie uit hea!
Zeuvenetwantij euro as een sjeintje!
Ja, ik ook.quote:
Ja! Donderdag!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Noe, da valt indejdoat ejg mie. Kan je gewoan doog blieve rijje
Als je zovaak geflitst wordt sturen ze gewoon elke maand een bon, prikken ze zelf een tijd en lokatie denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Noek het volgende:
Maar volgens mij reed ik op 29 december niet op de Industrieweg om 12.55 uur. Dat was in mijn vakantie. Dat kan niet! Ik was pas om 14.00 uur in de kleren.
Ik breek echt twee polsen denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga niet schaatsen, ik heb er een schurft hekel aan, ik haat de sneeuw en laat er nou hier 10 cm in de tuin en omstreken liggen![]()
Ik vind kou vreselijk en het volgende land waar we naar toe verhuizen is Bonaire![]()
Of Miami.
Preventief. Da's wel attent van ze. Misschien krijg ik straks aan het eind van het jaar wel geld terug!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je zovaak geflitst wordt sturen ze gewoon elke maand een bon, prikken ze zelf een tijd en lokatie denk ik.
Iedereen die meerderjarig en handelingsbekwaam is, mag stemmen. En als iemand op de PvdA wil stemmen omdat Mark Rutten zo'n nette man is, dan mag dat gewoon. Wordt wél even zoeken, in het stemhokje, maar uiteindelijk komt het goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En maak zo'n test dan verplicht.
Zwolle toch? En volgende week toch he, want dan heb ik overblijf en vervanging voor klaarover enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Donderdag!
Waar gaan we naar toe?
Vroeger vond ik het heel leuk, had zelfs hoge norenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik breek echt twee polsen denk ik.Met kunstschaatsen gaat het heul best moet ik zeggen.Maarja, da's geen schaatsen zeggen al die Friezen tegen mij.
![]()
ANTI-FRIES
Als Holland winters is getooid
en wij van kou welhaast verrekken,
blijkt Friesland dichtbevolkt met gekken,
die 's winters gekker zijn dan ooit.
De maffe koppen, strak gelooid,
ontspannen plots in losser trekken
terwijl zich rond de stuurse bekken
een soortement van glimlach plooit.
In onverstaanbare gesprekken
worden dan praatjes rondgestrooid
die ijdele verwachting wekken.
Totdat de goden, als het dooit,
de hoop der dwaze halzen nekken.
Nee, de Elfstedentocht komt nooit!
Driek van Wissen
Ja ik vind het goed!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zwolle toch? En volgende week toch he, want dan heb ik overblijf en vervanging voor klaarover enzo.
Vrijdag?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik vind het goed!
Ja, niet morgen maar die week daarop!
Of vrijdag is eigenlijk beter!
Want dan kunnen we lekker over WIDM speculeren
Leuk! Have fun jullie twee!quote:
Oh jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrijdag?
Als je maar wel op tijd de trein pakt dan, want we moeten ook nog siggies kopen.
Ja light is goed. Het lukt redelijk om er af te blijven, dus ook lights knallen er dan best lekker in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Is light ook goed trouwens?
Donderdag dus.
Is ook beter ivm de overblijf en het klaaroverschap van de buuv
Nou als je gezellig ook naar Zwolle rijdt kan je bij ons aanschuiven bij de koffie met gebak, het winkel gedeelte én de lunch!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk! Have fun jullie twee!
Ondertussen breek ik mijn hoofd. Wat deed ik daar dan en waar ging ik dan heen?
Ja die had ik van de week en die vond ik wat beter te pruimen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja light is goed. Het lukt redelijk om er af te blijven, dus ook lights knallen er dan best lekker in.
Kan ik niet. Dan is het net het uitje van het jaar. Winkelen en uit eten in Groningen met een vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou als je gezellig ook naar Zwolle rijdt kan je bij ons aanschuiven bij de koffie met gebak, het winkel gedeelte én de lunch!![]()
![]()
Hoe lang moet je pony zijn voordat ie lang is? Een meter? De mijne is een maandje geleden nog bijgeknipt (jaja, je kan niets bijknippen, maar you drift my catch) en hangt nu al weer zeer irritant voor mijn ogen, dus is in een sort of lok veranderd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Noek het volgende:
Maar geeft niks want mijn pony is nog niet lang.
Wáár niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef Noek het volgende:
Ik was het NIET!! Ik was daar ook helemaal niet!!
De industrieweg Gertquote:
Ik heb hem al wel in een lok, zo schuin maar ook dat is niks. Over een jaar of twee ga ik weer nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang moet je pony zijn voordat ie lang is? Een meter? De mijne is een maandje geleden nog bijgeknipt (jaja, je kan niets bijknippen, maar you drift my catch) en hangt nu al weer zeer irritant voor mijn ogen, dus is in een sort of lok veranderd.
Ow.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik niet. Dan is het net het uitje van het jaar. Winkelen en uit eten in Groningen met een vriendin.
Dat doe ik anders nooit!Maar geeft niks want mijn pony is nog niet lang. Maar veel plezier en maak foto's!
Goeiemiddag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Noek het volgende:
Om 12.55 uur op de Industrieweg, 29 december 2008!
Ik snap het nog ste...... ooooooooooooo, de bon voor te hard rijden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De industrieweg GertWel een beetje opletten
![]()
* ook even gaat peepenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
Wat is mijn fobo opeens in zwang.
Je lijkt Fluitert welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Noek, ik heb even teruggekeken en zag dat je die dag vuurpijlen had gekocht. Heeft het daar misschien iets mee te maken?
[RLS SC #055] Waar Caroo kleur gaat bekennen?
Heb jij stro op je vloer liggen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb m'n schaatsen ook weer teruggevonden.
Die dingen heb ik al meer dan 25 jaar en ijzers zijn nog vlijmscherp, dat beetje roest schaats je er zo vanaf.
En ze moeten ff gepoetst.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde ook niet dat je een test moet doen om op een bepaalde partij te stemmen. Juist een test om te bewijzen dat je begrijpt waar je voor gaat stemmen. Dat iedereen weet hoe een kabinet is opgebouwd, en wat de functie van de Tweede Kamer is. En waarom geen enkele partij met Wilders wil samenwerken. gewoon, de standaard info dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen die meerderjarig en handelingsbekwaam is, mag stemmen. En als iemand op de PvdA wil stemmen omdat Mark Rutten zo'n nette man is, dan mag dat gewoon. Wordt wél even zoeken, in het stemhokje, maar uiteindelijk komt het goed.
Je gaat toch als staat niet bepalen wat geldige motivaties zijn voor het uitbrengen van een stem.
Weet je wáár je wat aan moet doen met je nieuwe partij? Heb net 44 euro voor verlenging van het rijbewijs neergelegd. Misselijke graaierts! Allemaal!!!
En daar heeft het alles mee te maken, alleen was ik de passagier. Naast die man die altijd zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Noek, ik heb even teruggekeken en zag dat je die dag vuurpijlen had gekocht. Heeft het daar misschien iets mee te maken?
[RLS SC #055] Waar Caroo kleur gaat bekennen?
Ik kan dat dan gewoon niet uitstaan en moet het gewoon weten. Dus ga ik op zoek, je weetzzzzz.quote:
En je hebt veters nodig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb m'n schaatsen ook weer teruggevonden.
Die dingen heb ik al meer dan 25 jaar en ijzers zijn nog vlijmscherp, dat beetje roest schaats je er zo vanaf.
En ze moeten ff gepoetst.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij stro op je vloer liggen?
Ik heb geen excuus meer. Ik ga me verzuipen in uren.
Wahahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef noekje het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik lurk al wel heel lang hoor.
![]()
Je bent mijn laatste voyeur.quote:
Ik vind het de moeite van het reageren niet waard, met je advocaat-van-de-duivel-argumentenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
Maar mensen stemmen toch op een partij, een standpunt, een persoon of voor mijn part(ij) omdat de familie van oudsher op die partij stemt? Wat doet het er dan toe of je wel of niet weet hoe het kabinet is opgebouwd, hoeveel leden de Eerste en Tweede Kamer tellen en van welk stof de stoelen zijn gemaakt?
Ik vind het betutteling.
Niks advocaat van de duivel. Zo zie ik het.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef dieenebart het volgende:
Ik vind het de moeite van het reageren niet waard, met je advocaat-van-de-duivel-argumenten
Ja, en is hier moeilijk aan te komen, want moeten veters in van 180-200 cm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |