abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:58:30 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64768415
Van empathie en naïviteit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_64768433
Wat mij betreft mag je alleen stemmen als je het partijprogramma hebt doorgenomen van de partij waar je op stemt.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:58:50 #3
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64768434
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geloof ik de enige in mijn familie die trouw stemt. De rest is al bevangen door het 'het is toch allemaal één pot natte gajes, daar in Den Haag'-virus.
Halfvol, halfleeg, de keuze is aan jezelf.
ik blijf stemmen... voor hetzelfde geld worden er een keer mensen wel wakker in dit land en zou er eens iets kunnen veranderen...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:00:19 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64768487
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dementor het volgende:
Wat mij betreft mag je alleen stemmen als je het partijprogramma hebt doorgenomen van de partij waar je op stemt.
En hoe wil je dat controleren? Iedereen eerst een meerkeuzetoets laten maken?
Ik bekijk globaal de standpunten, doe de kiestest op internet en negen van de tien keer kom ik bij dezelfde linkse partij uit.
pi_64768550
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik bekijk globaal de standpunten, doe de kiestest op internet en negen van de tien keer kom ik bij dezelfde linkse partij uit.
Ik vind dat niet eens zo'n heel gek idee.
pi_64768637
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

En maak zo'n test dan verplicht.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:04:58 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64768661
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef dieenebart het volgende:
Naief op internet: een vloek of een zegen?

Voor de zekerheid
Dat is een R&P topic!
  One tough cookie woensdag 7 januari 2009 @ 14:05:55 #9
169210 liesje1979
pi_64768692
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou precies dat dus.
En daarnaast, ik wil helemaal niet zonder het (naieve) geloof dat dingen beter kunnen worden.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:06:16 #10
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_64768705
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is een R&P topic!
Wat? De relatie tussen internet en je innerlijke ikzelfonderbewustzijnshouding?
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:07:14 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64768736
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:

Wat? De relatie tussen internet en je innerlijke ikzelfonderbewustzijnshouding?
Yep. Past helemaal binnen de P van R&P.
pi_64768767
Jeuj, een politieke discussie...

Koffie!!!!!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64768783
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nou precies dat dus.
En daarnaast, ik wil helemaal niet zonder het (naieve) geloof dat dingen beter kunnen worden.
Juist!
Weet je, als ik dat niet meer zou geloven dan ben ik mezelf ergens kwijtgeraakt want het is wel wie ik ben.
Dus ik wil altijd zo blijven. Daarmee ben ik niet goed of slecht, dat ben ik.
Go hard or go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:08:36 #14
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64768799
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dementor het volgende:
tis alleen zo kut dat de partijprogramma'' soms goed overkomen maar dan weer een hele nastie set andere meuk in zich hebben.

Laat ik bijvoorbeeld de door iedereen op dit moment als meest extreme doen, de pvv... van mij hoeft niet iedereen het land uit en die kruistocht tegen islamisering hoeft heel niet zo extreem, maar de partij heeft bijvoorbeeld ( weet het ff niet letterlijk maar kwam neer op : )
geen taakstraffen maar minimale straffen en minimale straffen voor dierenbeulen omhoog, nah dat vind ik dan weer best goede punten.
Ik vind trouwens de antillen wegdoen ook niet stom...
Ik zit eigenlijk op een partij te wachten die belastingverlaging gaat mogelijkmaken door minder geld in apaches en jsfjes te pompen,

of de andere uiterste, groen links.. pro-abortus, toppie, tegen verlenging afghanistan, super!, ideeen over vrijheid van meningsuitting en de grondwet prima! maar groen links heeft weer butt standpunten over de antillen, en over overheidgeld in allemaal vage subsidiepotjes proppen...

en zo kun je wel doorgaan..
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:09:31 #15
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64768828
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

wat hij zegt!
  One tough cookie woensdag 7 januari 2009 @ 14:12:14 #16
169210 liesje1979
pi_64768928
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jeuj, een politieke discussie...

Koffie!!!!!
Goedemorgen Frits!
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:15:59 #17
je weet wel
pi_64769069
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:

[..]

tis alleen zo kut dat de partijprogramma'' soms goed overkomen maar dan weer een hele nastie set andere meuk in zich hebben.

Laat ik bijvoorbeeld de door iedereen op dit moment als meest extreme doen, de pvv... van mij hoeft niet iedereen het land uit en die kruistocht tegen islamisering hoeft heel niet zo extreem, maar de partij heeft bijvoorbeeld ( weet het ff niet letterlijk maar kwam neer op : )
geen taakstraffen maar minimale straffen en minimale straffen voor dierenbeulen omhoog, nah dat vind ik dan weer best goede punten.
Ik vind trouwens de antillen wegdoen ook niet stom...
Ik zit eigenlijk op een partij te wachten die belastingverlaging gaat mogelijkmaken door minder geld in apaches en jsfjes te pompen,

of de andere uiterste, groen links.. pro-abortus, toppie, tegen verlenging afghanistan, super!, ideeen over vrijheid van meningsuitting en de grondwet prima! maar groen links heeft weer butt standpunten over de antillen, en over overheidgeld in allemaal vage subsidiepotjes proppen...

en zo kun je wel doorgaan..
Ik ben een tijdje bezig geweest met de oprichting en inrichting van juist zo'n partij. Minder geld naar defensie, meer kwaliteit in de zorg, seculiere overheid. Ik weet zo gauw niet of we ook iets met/tegen dierenmishandeling hadden, maar daar waren we ook wel uitgekomen. Tis jammer dat het er niet erg van komt, maar ons probleem is zeker niet uniek. De grote partijen houden vast aan hun eigen kliekje, en maken het de nieuwkomers moeilijk. Er zijn misschien wel honderd kleine partijtjes die allemaal goede iedeeën hebben, maar geen geld en een veel te kleine achterban.

Lees dit maar eens:
http://www.queeste.eu/jongkind/?Artikelen:De_illusie_van_democratie

Ik stem ook niet meer.
pi_64769162
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Noek het volgende:

[..]

Juist!
Weet je, als ik dat niet meer zou geloven dan ben ik mezelf ergens kwijtgeraakt want het is wel wie ik ben.
Dus ik wil altijd zo blijven. Daarmee ben ik niet goed of slecht, dat ben ik.
natuurlijk, maar mensen kunnen zo verschrikkelijk beschadigd worden op internet.
en in de Sc is een soort sociale controle, en wie liegt valt altijd door de mand.
onderschat een ander niet en overschat jezelf niet
pi_64769227
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ik ben een tijdje bezig geweest met de oprichting en inrichting van juist zo'n partij. Minder geld naar defensie, meer kwaliteit in de zorg, seculiere overheid. Ik weet zo gauw niet of we ook iets met/tegen dierenmishandeling hadden, maar daar waren we ook wel uitgekomen. Tis jammer dat het er niet erg van komt, maar ons probleem is zeker niet uniek. De grote partijen houden vast aan hun eigen kliekje, en maken het de nieuwkomers moeilijk. Er zijn misschien wel honderd kleine partijtjes die allemaal goede iedeeën hebben, maar geen geld en een veel te kleine achterban.

Lees dit maar eens:
http://www.queeste.eu/jongkind/?Artikelen:De_illusie_van_democratie

Ik stem ook niet meer.
Nepotisme.
Zo is het altijd al geweest en zo zal het altijd blijven.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:20:51 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64769290
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Dementor het volgende:

Nepotisme.
't Is een grote incestueuze kliek!
pi_64769341
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Aagjekat het volgende:

[..]

natuurlijk, maar mensen kunnen zo verschrikkelijk beschadigd worden op internet.
en in de Sc is een soort sociale controle, en wie liegt valt altijd door de mand.
Ja, dat weet ik en ik ben ook zo naïef dat ik me niet voor kan stellen dat je mensen zo wilt beschadigen, dat je het zo serieus neemt. Mensen weten niet eens van elkaar hoe ze eruit zien maar die haat wat er gekoesterd kan worden. Schiet mij maar lek.

Skoats'n!
Go hard or go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:40:02 #22
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64770054
zeg....al 17 minuten geen post... isser iets? waar denk je aan?
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:40:53 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64770094
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef Dementor het volgende:

[..]

Door het leven gaan als de eeuwige criticaster zonder enige invloed om dingen te kunnen veranderen is ook geen pretje denk ik.
Je zal het wel niet zo bedoelen ( ) en toch voel ik me aangesproken. Toch heeft iedereen op een klein gebied wel degelijk invloed. Als iedereen schouderophalend door het leven ging werd er nooit meer wat uitgevonden.
Kritisch zijn en positief willen bijdragen aan een verandering helpen zeker. En elke positieve verandering is er één (als ik mijn drie kinderen leer om hun lege verpakkingen altijd in de prullenpak te doen wordt de wereld alweer een beetje schoner. als ik ze daarbij ook leer als ze eens wat troep van een ander op te pakken en weg te gooien wordt de wereld een beetje schoner. Kleine daad, grote uitwerking.

En ik stem! altijd. Ga ook lid worden van een politieke partij. De partij die het voor mij op de grootste en belangrijkste punten het best doet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:41:30 #24
je weet wel
pi_64770117
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
Watbenjestilwaardenkjeaan

en niemand die er zeurt

Watbenjestilwaardenkjeaan

EN NIEMAND DIE ER ZEURT
pi_64770141
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
iedereen zit op topic die dieeene net geopend heeft..
nou ja,,iedereen...is overdreven
onderschat een ander niet en overschat jezelf niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')