gisteren al mijn steentje bij gedragen aan de reducering van de eierberg! Er schijnt ook een overschot vleesch te zijn! Dus ik ga denk ik een paar weken gourmetten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
eitje bakken met spek en kaas!Goed voor de potentie, de energiecrisis en de eierberg!
Goodmorning all!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
Ik was gisteren ook liever lui dan moe (wanneer niet). Maar nadat ik bijna in de sloot reed, toch maar even gestopt om te sprayen en te vegen.
Kut is alleen dat ik een piepklein scheurtje in mijn voorruit heb en dus vaak binnen moet krabben. Want van die spray ga je out.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg net een boos intern mailtje. Of ik godverdegloeiendegodver eindelijk eens mijn uren vanaf 15 december ging inboeken. En daar heb ik zo'n hekel aan. En ik heb het niet zo goed bijgehouden, dus dat wordt natte vingerwerk.
Ik schuim niks af. Ik kom gewoon toevallig weleens iets tegen. Als ik iets leuks tegenkom dan tip ik je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
Sjezus wat een gedoe met die Noorsbloed.
Schuimen jullie dan steeds heel FOK! af voor dit soort dingen? Of is er een snellere manier, want daar heb ik geen tijd voor en geen zin (meer) in.
Achter de schermen was wel zo'n reeks waarin opvallende / smeuïge topics werden aangemeld. Is dat er voor de schermen ook?
Who the fuck is NoorsBloed? En wat is er interessant aan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Altijd weer lastig hè, om al die FOK!-uren elders gedeclareerd te krijgen.![]()
Mogge.![]()
Schuimen jullie dan steeds heel FOK! af voor dit soort dingen? Of is er een snellere manier, want daar heb ik geen tijd voor en geen zin (meer) in.
Achter de schermen was wel zo'n reeks waarin opvallende / smeuïge topics werden aangemeld. Is dat er voor de schermen ook?
Dat probeerde ik ook, maar dat is idd geen goede optie, dat spul is zo'n rotzooi, dat moet je simpelweg niet inademen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Gewoon, dom krabben met zo'n ding. En als dat niet lukt, spuit ik toch een beetje van dat spul op een doekje. Dan ga ik wel bijna dood, maar wél met zicht.
Noorsbloed is een eikel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Who the fuck is NoorsBloed? En wat is er interessant aan?
omg, begin nu pas dat nb gedoe te lezen maar wat een sick fuck !quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Altijd weer lastig hè, om al die FOK!-uren elders gedeclareerd te krijgen.![]()
Mogge.![]()
hier de aanleiding...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noorsbloed is een eikel.
Noorsbloed schijnt een eikel te zijn![]()
Ik weet niet wat hij geflikt heeft, maar na het lezen van zijn OP begrijp ik dat heel Fok! boos op hem is.
Als ik dat doe, ben ik bang dat ik naar mijn auto kan fluiten als ik weer buitenkom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik gebruik nooit spray, start mijn auto, smeer mijn boterhammen en krab daarna met gemak het ijs van mijn ramen
Ik heb het net met verbazing zitten lezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
hier de aanleiding...
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Helaas kan je dat natuurlijk niet overal doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik dat doe, ben ik bang dat ik naar mijn auto kan fluiten als ik weer buitenkom.
Knap lullig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het net met verbazing zitten lezen![]()
Noorsbloed is dus echt een eikel
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
omg, begin nu pas dat nb gedoe te lezen maar wat een sick fuck !
Maar dan moet ik een half uur heen en een half uur terugfietsen. Dan breek ik af en moeten ze mij van het fietspad krabben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Helaas kan je dat natuurlijk niet overal doen.
Voordeel is dan wel weer dat je de volgende dag niet hoeft te krabben
En dat in die kouquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan moet ik een half uur heen en een half uur terugfietsen. Dan breek ik af en moeten ze mij van het fietspad krabben.
Neuh, daar hadden een paar mensen het over, maar dat werd -terecht- de kop ingedrukt. Temeer daar die Noorsbloed dat niet wilde aannemen. Valt me nog mee van die loser.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Er schijnt gewoon een financiele reddingsactie op touw te zijn gezet op Fok! voor die Noorsbloed en zijn vriendin
Heb je geen reservesleutel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik dat doe, ben ik bang dat ik naar mijn auto kan fluiten als ik weer buitenkom.
tja ik bedoel ik heb er in mijn leven al een hoop rare meuk uitgegooid maar dat soort shit zou ik gewoon niet over m'' hart verkrijgen... zag dat er zelfs 1 met de collectebus door de wijk is gegaan voor ''.. ik zou hem die bus op laten vretenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Een vreemd soort machtswellust, om te willen spelen met de empathie van anderren.
Volgens mij ben ik die kwijtquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:19 schreef Gert het volgende:
Heb je geen reservesleutel?
Dan doe je de auto toch gewoon op slot terwijl-de kachel de ruiten aan het schoonblazen is?
Noorsbloed is een eikel. en die dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, daar hadden een paar mensen het over, maar dat werd -terecht- de kop ingedrukt. Temeer daar die Noorsbloed dat niet wilde aannemen. Valt me nog mee van die loser.
Zie je! Daar begint het al! Ik ben mijn vertrouwen in de mensheid kwijt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof Lastpost niet echt in dat topic.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
1 euro doneren
Gelukkig kan ik weer iemand anders uit de brand helpen.
Het idee al dat je er genoegen in schept om zielig te gaan doen tegenover andere mensen. En als je dan medeleven krijgt, thuis achter je pc-tje zo van: gnagnagna ze trappen er in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zie eigenlijk niet zo veel verschil met onze allerliefse drainelientje.![]()
blijkbaar zijn er echt mensen die om aandacht verlegen zitten. Het is wat SHE zegt, jammer dat je je onschuld een beetje verliest.
mooi, ben ook erg benieuwd en sta klaar met mijn portemonideal om te storten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ff een PM gestuurd met de vraag waar ze het aan gaat besteden.
heb al zoveel van die zieke figuren gezien, op elk forum zitten er wel een paar..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het net met verbazing zitten lezen![]()
Noorsbloed is dus echt een eikel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
mooi, ben ook erg benieuwd en sta klaar met mijn portemonideal om te storten!
Ben gek op mensen die zomaar om 1 euro vragen!
quote:Ik zie dat mijn onderwerp al verdwenen is helaas, maar ik wil het geld besteden aan weeskinderen! Ben nu alleen nog flink aan het zoeken welk land het het hoogs nodig heeft!
Ik hoop dat ik snel totdat bedrag kom, heb jij nog enige tips voor me?
Ik zal vanavond een kaarsje branden voor de weesjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
Ik zal vanavond een kaarsje branden voor de weesjes.
Weeskindjes met een schimmel. Dat is pas écht zielig. Van die zielige groene schimmel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
Tering, da's wel een goéie: weeskinderen.![]()
Hoe komen we daar nog boven?
Zullen we een aktie beginnen voor weeskindertjes zonder armpjes en beentjes? Da's nóg zieligerder!
Of zouden potentiële donateurs dan denken: yo, aan die rompjes is geen eer meer te behalen, laat maar doodgaan?
Ze houdt me op de hoogte, de schat.quote:Dat is begrijpelijk inderdaad, ik zal een aantal goede doelen opzoeken die me aanspreken en er werk van maken!
Ik zal je uiteraard laten weten waar het bedrag naar toe gaat en of het bedrag gehaald is!
Dankje!
Op 7 January 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat die topics zijn verdwenen. Je bent immers een particulier en geen officiële instantie en men moet je maar vertrouwen dat je dat geldbedrag daadwerkelijk wilt doneren aan een goed doel. En vertrouwen is een schaars goed, net als eerlijkheid.
Als ik jou was, zou ik contact opnemen met goede doelen om te kijken hoe je ze kunt helpen. Dit gaat niet werken.
Maar ze rollen wel zo leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
Tering, da's wel een goéie: weeskinderen.![]()
Hoe komen we daar nog boven?
Zullen we een aktie beginnen voor weeskindertjes zonder armpjes en beentjes? Da's nóg zieligerder!
Of zouden potentiële donateurs dan denken: yo, aan die rompjes is geen eer meer te behalen, laat maar doodgaan?
Bij foster parents hebben ze vaak gewoon hun ouders nog!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Noek het volgende:
Ik wil wel een weeskindje een soort van adopteren. Niet zo'n heel dorp, dat vond ik altijd zo kut van Foster Parents. Gewoon één kind omdat die leuke krulletjes heeft, niet die buurvrouw met die snor bijvoorbeeld.
Dan wil ik ook kiezen. Kan ze dat niet doen? Een catalogus maken, soort van Poolse bruidjes maar dan anders.
Echt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij foster parents hebben ze vaak gewoon hun ouders nog!
En anders mag ik krabben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook, maar dat is idd geen goede optie, dat spul is zo'n rotzooi, dat moet je simpelweg niet inademen.
De auto heeft nu achter het huis gestaan, wat minder op de wind, dus ik hoop dat er straks wat minder ijs op zit als ik even naar buiten ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |