Ik las roelstoel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Aagjekat het volgende:
mijn keuken loopt onder water
mijn truus gooit water uit de deur in plaats van in rioolstelsel
dweilen...
erg he,,,quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje, maar gaat allemaal verder wel goedkomen.
Lekker zootje daar in Spanje he?
Maar ik las dat het parceel een piligono is, dan zijn de gegevens toch op te vragen bij de gemeente van die finca?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
erg he,,,
makelaars, notaris, etc...hoe je er ooit een huis moet kopen..
ben bang dat dit huis niet doorgaat, dochter gaat vandaag of morgen naar gemeentehuis,,
maar ik zie het niet meer zitten,,,eerst de boel legaliseren., daarna advocaat, om te kijken welke schulden er open staan, want die zijn niet op persoon , maar op eigendom,
wat dat betreft , leven we in Nederland in een gezegend landje..
mooi, dat je de problemen opgelost hebt..
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.quote:
makelaar heeft al toegegeven dat het illegaal is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik las dat het parceel een piligono is, dan zijn de gegevens toch op te vragen bij de gemeente van die finca?
Da's niet erg. Ben ik ook. Retenieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.
whaha, nu liet je mij op jouw fobo klikkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.
En dat is Wahaha omdat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaha, nu liet je mij op jouw fobo klikken
nou zo nieuwsgierig... ik zie jouw typen fobo en als automatisme klik ik direct op de jouwe.. vonnet wel een vage reactie van mijn handen!quote:
Oh zo!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou zo nieuwsgierig... ik zie jouw typen fobo en als automatisme klik ik direct op de jouwe.. vonnet wel een vage reactie van mijn handen!
wel leuk dat je er nu ook echt een foto in hebt staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh zo!![]()
Ik vergeet heel vaak dat die dingen er zitten. Of om te kijken in de mijne.
hihihi een pvv stemster!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Noek het volgende:
Dat was een daverend succes.![]()
Ik ga stemmen op de partij die tegen flitsen is.
Ach welja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel leuk dat je er nu ook echt een foto in hebt staan
Ja! Vlak na jou poste IQM/Bupatih en vandaag is het helemaal druk. Relatief dan, want mijn fobo slaapt het grootste deel van de tijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb ik weer 's een trend gezet?
same here... daarom heb ik nu een ava van een volstrekt onbekende kerel ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach welja.Nu nog even een meer recente. Ik vind mijn eigen foto's toch nooit leuk.
Staat er niet een enorme laag water op het ijs?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Noek het volgende:
Dat was een daverend succes.![]()
Ik ga stemmen op de partij die tegen flitsen is.
kdeed net voor de zekerheid ff een rondje langs de sites van de partijen... maar de pvv heeft zo'' flasdingetje op de front waarop ik geloof hero brinkman zegt: politie minder bekeuren en meer boeven vangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt? Zijn die tegen?
Waar kan ik stemmen???
Ja, ik word zo vaak geflatst dat ik ervoor moet gaan sparen maar nu heb ik wel cruisecontrol, die ik niet gebruik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Staat er niet een enorme laag water op het ijs?
En ban ja geflatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |