Ken je nie schaatse?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen de temperatuur moet nog wat omhoog!
Neequote:
Vandaag de laatste zaken afgehandeld mbt de vakantie in Viva Espaņa.. Helemaal rond nu. Daar gaat je gevoelstemperatuur ook wel van omhoog. Voorpret riules.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen de temperatuur moet nog wat omhoog!
Op korte termijn? Even flink schaituh.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Coos het volgende:
Maar om on topic te blijven, wat ga je eten Bart?
Ik neem denk een balansdag. Ik zit een beetje verstopt en voel me als in de negende maand van m'n zwangerschap. Iemand trouwens nog tips wat ik daar aan kan doen? Geen lange termijn oplossingen graag.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Coos het volgende:
Maar om on topic te blijven, wat ga je eten Bart?
Ik neem denk een balansdag. Ik zit een beetje verstopt en voel me als in de negende maand van m'n zwangerschap. Iemand trouwens nog tips wat ik daar aan kan doen? Geen lange termijn oplossingen graag.
Of doe een klysmakuur a la Brard.quote:Het is gezond om vezelrijke voeding te eten. Dit werkt prikkelend op de darmen en bevordert daardoor de stoelgang. Vezelrijke producten zijn volkoren , rogge , bruin , krenten en rozijnenbrood. Ook grove graanproducten zoals gort, havermout, boekweit, muesli, tarwekiemen en zemelen zijn rijk aan vezels. Dit geldt ook voor zilvervliesrijst, dadels, vijgen, noten, pinda's, sesam en maanzaad en peulvruchten (witte en bruine bonen, kapucijners en linzen). Gedroogde en geweekte zuidvruchten als abrikozen, krenten, pruimen, rozijnen en tutti frutti zijn eveneens vezelrijk.
Sommige voedingsmiddelen kunnen een laxerende werking hebben. Voorbeelden hiervan zijn karnemelk, yoghurt, stroop, ontbijtkoek, vocht van geweekte zuidvruchten, rozenbottelsiroop of sinaasappelsap.
Als u te zwaar bent, kunt u beter geen noten, pinda's, dadels, vijgen, stroop en ontbijtkoek eten. Deze voedingsmiddelen bevatten namelijk veel calorieën.
Ik las even Bartquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Of doe een klysmakuur a la Brard.
Ik moet nog boeken. Vriendin heeft geouwehoer over de periode op het werk. Ik zei zeg maar dat het vanwege mijn werk niet anders kan dan van half juli tot half augustus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaag de laatste zaken afgehandeld mbt de vakantie in Viva Espaņa.. Helemaal rond nu. Daar gaat je gevoelstemperatuur ook wel van omhoog. Voorpret riules.![]()
Het duurt alleen nog vijf maanden.![]()
Snert!
Maar even zonder dollen. Ik heb gedroogde pruimen in de week staan maar dat duurt nogal lang voordat ze zacht zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Of doe een klysmakuur a la Brard.
Dan ga je toch voor een van de andere suggesties? Of maak een pan snert of chili con carne.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:23 schreef Coos het volgende:
Maar even zonder dollen. Ik heb gedroogde pruimen in de week staan maar dat duurt nogal lang voordat ze zacht zijn.
Dan kan ik morgen m'n petje niet meer op.quote:
Slaap je ondersteboven dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan kan ik morgen m'n petje niet meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |