Je kan nooit zeggen dat morgen vandaag is want morgen is altijd een dag later dan waarin je leeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Of speel je dit?
Nee, want morgen staat tussen haakjes dus is een quote.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je kan nooit zeggen dat morgen vandaag is want morgen is altijd een dag later dan waarin je leeft.
Jongen jij raakt je geld kwijt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
Ik wil best bookie spelen. Quotering borisz: 2.30.
Ze willen de nieuwe mod niet bekend maken in een tongtopic...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Opent Tong een keer een goed topic, wordt ie gesloten
Dank u. Eindelijk iemand die me geloofd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd BrandX, eindelijk een keer een frisse wind.
Investeren in mij ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Investeren in mij is veiliger dan in Icesave.
Alleen maar omdat jij geen B in je naam hebtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Ik vond deze reeks beter toen er volop tetten in voor kwamen en Messenga afgekraakt werd. Die semi-grappige mods die komen melden dat ze het zijn is allesbehalve vermakelijk.
Kan niet. Volgens de wetten van Gay.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Breach is het, of mocht ik dat niet verklappen?
Ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Ik vond deze reeks beter toen er volop tetten in voor kwamen en Messenga afgekraakt werd. Die semi-grappige mods die komen melden dat ze het zijn is allesbehalve vermakelijk.
Wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij geen B in je naam hebt
Eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Er kan niet altijd gepiekt worden. Het is weer terug naar het oude niveau..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Daar gaven ze nooit antwoord op vragen waarom de Primera Division weer eens niet uitgezonden werd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
Jarenlang mod geweest op Sport1/sportone.nl
Kan me de keuze ook goed voorstellen. Als FB-junkie TR ook maar enigzins gentleman is gaat hij niet meer zo tekeer in FB, bovendien kan het gemekker dat de nieuwe mod niet objectief zou zijn van tafel geveegd worden, dat geeft Ray eindelijk weer tijd om zijn baan te redden. Er gingen al geruchten dat hij op het randje van ontslag balanceerde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dank u. Eindelijk iemand die me geloofd.
Eensch, en zo nog heel veel vragen, daarom ben ik ook een klein jaartje na de overname vertrokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar gaven ze nooit antwoord op vragen waarom de Primera Division weer eens niet uitgezonden werd.
Ik ben aan het wachten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan me de keuze ook goed voorstellen. Als FB-junkie TR ook maar enigzins gentleman is gaat hij niet meer zo tekeer in FB, bovendien kan het gemekker dat de nieuwe mod niet objectief zou zijn van tafel geveegd worden, dat geeft Ray eindelijk weer tijd om zijn baan te redden. Er gingen al geruchten dat hij op het randje van ontslag balanceerde.
Wanneer is de ontgroening?
dE ONTGROENNING wordhartstikke leuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan me de keuze ook goed voorstellen. Als FB-junkie TR ook maar enigzins gentleman is gaat hij niet meer zo tekeer in FB, bovendien kan het gemekker dat de nieuwe mod niet objectief zou zijn van tafel geveegd worden, dat geeft Ray eindelijk weer tijd om zijn baan te redden. Er gingen al geruchten dat hij op het randje van ontslag balanceerde.
Wanneer is de ontgroening?
Niveautje HOOLS?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er kan niet altijd gepiekt worden. Het is weer terug naar het oude niveau..
We got her! VBL's new mod.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dE ONTGROENNING wordhartstikke leuk.
Misschien kan jij alvasteen programma opzetten?
Geilquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:00 schreef SCH het volgende:
Ik moet er enorm van poepen onderhand.
Sportone.nl was een prima sitequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
Voor diegenen die denken dat ik niets van voetballûh weet, think again overigens.![]()
Jarenlang mod geweest op Sport1/sportone.nl
Neequote:
dndiek , jij was toch altijd voor DB? Ik heb je vaak in dat topic zien posten als ik weleens kwam meediscusseren over DB. Waarom heb je nu die PSV suff in je avatar?quote:
Toen was mijn naam ook nog DB-blauw of nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dndiek , jij was toch altijd voor DB? Ik heb je vaak in dat topic zien posten als ik weleens kwam meediscusseren over DB. Waarom heb je nu die PSV suff in je avatar?
Joos, aangenaam! Wat was jou nick daar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sportone.nl was een prima site. Toen 't sport1 werd, tsja
.
Lurken ftwquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef BrandX het volgende:
Joos, aangenaam! Wat was jou nick daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zet je geld dus toch op TerroRobbie?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Grulez het volgende:
TietenToch TerroRobbie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij zet je geld dus toch op TerroRobbie?
Tetten kijken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
Wat doen al die mensen hier die je normaal nooit in VBL ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
ik ga zo lunchen.. Ik eis dat ik bij terugkomst meer weet.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Breach het volgende:
Het begint met een B de username telt 6 letters en heeft al in dit topic gereageerd.
Wie, en vertel nou maar wie het is geworden.....quote:
Sorry, maar je zult toch nog even wat meer geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
ik ga zo lunchen.. Ik eis dat ik bij terugkomst meer weet.
Omdat deze topicreeks zo leuk isquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wie, en vertel nou maar wie het is geworden.....
Waarom moet het nog langer geheim geworden houden?
En daar heb jij een officiele bron voor nodig?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb net van een officieele bron van achter de schermen vernomen dat de moderator Borisz wordt. Deze bron is zeer goed geinformeert, en heeft mij al vaker informatie verschaft. Over de username van de moderator doe ik geen mededeling.
Ja, ik heb het nu iig confirmed van een moderator.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
En daar heb jij een officiele bron voor nodig?
Sjimz dus..quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu iig confirmed van een moderator.
Ze heeft het mij min of meer verzekerd.
Ze?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
SHEquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Adothehague het volgende:
quote:
quote:Op woensdag ... schreef .... het volgende:
JAA!!!!
quote:Op woensdag ... schreef .... het volgende:
GOOOOOAAAALL
quote:
quote:
quote:
Het afvoerputje van VBLquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Vanavond maak ik een medje, want ik wil zelf ook online zijn.
Oh, de nieuwe post best vaak in livescoretopics.
Ik vind het wel meevallen dat ik daar zo vaak post?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Vanavond maak ik een medje, want ik wil zelf ook online zijn.
Oh, de nieuwe post best vaak in livescoretopics.
Ik welk topic schreef hij dit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef pfaf het volgende:
Ik heb wat quotes van de aanstaande mod weten op te pluizen, om het nog spannender te maken. Voor een eerste indruk, zeg maar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom doet iedereen alsof het nog niet bekend is?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef pfaf het volgende:
Ik heb wat quotes van de aanstaande mod weten op te pluizen, om het nog spannender te maken. Voor een eerste indruk, zeg maar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Ray had ook ooit een mooie weddenschap rond het modschap van iemand........quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
Ik wil best bookie spelen. Quotering borisz: 2.30.
Echt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ray had ook ooit een mooie weddenschap rond het modschap van iemand........
Och och. TR kan eindelijk losgaan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het echt Borisz? Jezus dat zou wel triest zijn zeg.. [ afbeelding ]
Ik hoop nog dat het Breach wordt, als Borisz het echt wordt heeft er echt niemand gesolliciteerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het echt Borisz? Jezus dat zou wel triest zijn zeg.. [ afbeelding ]
Die heeft er echt een potje van gemaakt ja. Ze zijn nog de puinhopen van Blawhs aan het opruimen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb al 5 keer gesolliciteerd, maar ze willen geen Heraclesfans meer
En terecht na het debacle Blawh
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heeft er echt een potje van gemaakt ja. Ze zijn nog de puinhopen van Blawhs aan het opruimen.
Kom op zeg,quote:
Ja en bij ieder ander die het had geworden had je ook wel wat geweten. Wie was (jezelf excluded) de persoon die je hier het liefst gezien had als nieuwe mod?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg,
Als ik een lijstje zou moeten maken van alle gesolliciteerden zou Borisz onderaan staan, gedeeld... met Ado.
Borisz is toch gewoon een slechte versie van vaduz. Kleurloos, koningen in de oneliners, meesters in de open deuren. Alleen liet Vaduz af en toe nog blijken nog wel enig verstand van voetbal te hebben.
Als jij aan een moderator als eis stelt dat hij niet kleurloos mag zijn dan snap ik niet dat jij heb gesolliciteerd. Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan VBL? Behalve rellen in Feedback en de mods om bijna iedere beslissing afbranden. Jij ben een koning in het afzeiken van de beslissingen van de moderators, af en toe een nutteloze post in een topic posten, en dat was het weer. Denk jij nou echt serieus dat jij de kans krijgt om ooit moderator te worden nadat je jaren lang in Feedback aan het rellen ben geweest?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg,
Als ik een lijstje zou moeten maken van alle gesolliciteerden zou Borisz onderaan staan, gedeeld... met Ado.
Borisz is toch gewoon een slechte versie van vaduz. Kleurloos, koningen in de oneliners, meesters in de open deuren. Alleen liet Vaduz af en toe nog blijken nog wel enig verstand van voetbal te hebben.
Wat zijn zijn volgens jou users in VBL die een goede mod zouden zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg,
damn mijn vraag komt als mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en bij ieder ander die het had geworden had je ook wel wat geweten. Wie was (jezelf excluded) de persoon die je hier het liefst gezien had als nieuwe mod?
Je masker is afgevallen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als jij aan een moderator als eis stelt dat hij niet kleurloos mag zijn dan snap ik niet dat jij heb gesolliciteerd. Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan VBL? Behalve rellen in Feedback en de mods om bijna iedere beslissing afbranden. Jij ben een koning in het afzeiken van de beslissingen van de moderators, af en toe een nutteloze post in een topic posten, en dat was het weer. Denk jij nou echt serieus dat jij de kans krijgt om ooit moderator te worden nadat je jaren lang in Feedback aan het rellen ben geweest?
Volgens mij is hij gewoon de kloon van BansheeBoy.quote:
Ik weet niet precies wie er allemaal gesolliciteerd hebben, maar van wie ik het wel weet zou ik denken aan Denthemen of Prosac.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
Wie was (jezelf excluded) de persoon die je hier het liefst gezien had als nieuwe mod?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon de kloon van BansheeBoy.
Keywords: Rellen, afzeiken en nutteloze posts
Ja ok, maar gewoon over heel VBL genomen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wie er allemaal gesolliciteerd hebben, maar van wie ik het wel weet zou ik denken aan Denthemen of Prosac.
Bijna geen spelfouten, knap van je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Adothehague het volgende:
Als jij aan een moderator als eis stelt dat hij niet kleurloos mag zijn dan snap ik niet dat jij heb gesolliciteerd. Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan VBL? Behalve rellen in Feedback en de mods om bijna iedere beslissing afbranden. Jij ben een koning in het afzeiken van de beslissingen van de moderators, af en toe een nutteloze post in een topic posten, en dat was het weer. Denk jij nou echt serieus dat jij de kans krijgt om ooit moderator te worden nadat je jaren lang in Feedback aan het rellen ben geweest?
Dank je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Alleen liet Vaduz af en toe nog blijken nog wel enig verstand van voetbal te hebben.
Ja, dat stukje begreep ik ook niet helemaal.quote:
Die kun je in je zak steken.quote:
Ja wat heeft dat voor zin? Als de mensen zelf niet willen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Breach het volgende:
Ja ok, maar gewoon over heel VBL genomen?
Nog een competentie die je niet beheerst: Inhoudelijk op posts reagerenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bijna geen spelfouten, knap van je.
JD die hier bijna nooit postquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja wat heeft dat voor zin? Als de mensen zelf niet willen?
Maar zo 123 zou ik denken aan types als Bliksemschigt, -JD-, Yeahinho, etc.
Je noemt mij nog steeds nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent ook een newbie. Die mogen geen mod worden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Je noemt mij nog steeds niet
Edit: Overigens deel ik je mening wel op JD na.
Dat maakt je niet per definitie een slechte mod.quote:
Nee, gewoon een kloon van TerroRobbie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef BB-boy het volgende:
Ik vraag me bij Adothehague nog steeds af of het een act is of niet...
Dat lijkt me vrij logisch inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef pfaf het volgende:
Jij bent ook een newbie. Die mogen geen mod worden.
Ik ben nog steeds mod hier hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef Suijk het volgende:
De uitslag wordt dat Ray weer gewoon mod wordt en dat hele FA gebeuren laat vallen.
Ik post hier al meer dan een jaar, kruip dagelijks in de kont van de huidige mods én ik ben voor Ajax. Hoeveel redenen wil je hebben..?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lees je wel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
He Ado met een paar goede posts op een rij.
-JD- post hier nooit en wordt binnenkort vader, lijkt me geen goede.
Wat doe je dan behalve bans uitdelen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds mod hier hoor. Alleen niet 100% meer.
Jij snapt het echt niet he.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat maakt je niet per definitie een slechte mod.
Bovendien heb jij hem niet zo lang geleden zelf ook aangedragen, dus wat lul je?
Nou, die is dus vaak 's nachts wakker. Is er meteen iemand die Tong80 in de gaten kan houdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
Een jaar al? Sjemig! Ik ben gewoon gewend users met een id>100.000 niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik post hier al meer dan een jaar, kruip dagelijks in de kont van de huidige mods én ik ben voor Ajax. Hoeveel redenen wil je hebben..?
Al lang, we zitten nu in de klaagfase.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi. Is het al bekend?
Rusland - Moskou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
Laatste hint dan, ga koffie drinken. Nieuwe mod support een club die uit een hoofdstad komt.
Dan is het borisz toch niet!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
Laatste hint dan, ga koffie drinken. Nieuwe mod support een club die uit een hoofdstad komt.
Zit ik even op het randje!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een jaar al? Sjemig! Ik ben gewoon gewend users met een id>100.000 niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah, en paaskonijn natuurlijk, die was ik bijna vergeten.
Golfer komt toch terug als supporter van Haarlemquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef rubbereend het volgende:
heee een nieuwe avatar voor Paaskonijn
Eerste behoorlijk terzake doende post in dit topic.quote:
Ik zag je laatst inderdaad een keer buiten lopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds mod hier hoor. Alleen niet 100% meer.
Dat heb ik boven de 10.000, maar ja, dan houd je maar weinig over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een jaar al? Sjemig! Ik ben gewoon gewend users met een id>100.000 niet serieus te nemen.
ik heb die grens al bij 25.000 getrokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte, kloontje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef hanstijkel het volgende:
[..]
Ik zag je laatst inderdaad een keer buiten lopen
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Rusland - Moskou.
Borisz is confirmed moderator.
No shit Sherlock!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Adothehague het volgende:
Hallo letten we op?
Ray zei dat de nieuwe moderator fan is van een club die uit een hoofdstad komt.
Borisz is een rus, en ik heb hem regelmatig in het Rusland topic zien posten met lof over een ploeg uit Moskou.
Volgens mij is hij het echt.
*meeklaagt*quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Al lang, we zitten nu in de klaagfase.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Adothehague het volgende:
Hallo letten we op?
Ray zei dat de nieuwe moderator fan is van een club die uit een hoofdstad komt.
Borisz is een rus, en ik heb hem regelmatig in het Rusland topic zien posten met lof over een ploeg uit Moskou.
Volgens mij is hij het echt.
Ik heb het over types als..... gewoon normale gasten die ook wel eens in een stadion komen etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Adothehague het volgende:
Jij snapt het echt niet he.
JD post hier nooit, heeft dus geen ervaring met VBL.
JD hier neerzetten als moderator is hetzelfde als een keeper in de spits zetten. (Om in VBL termen te blijven, en het hopelijk begrijpelijker te maken voor TR).
quote:Op zondag 28 december 2008 11:16 schreef Adothehague het volgende:
Daarvoor heb ik te weinig stemmen.
Ik denk meer aan namen als De_Boswachter of Houniet.
Heerlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef Adothehague het volgende:
Borisz hoe voelt het om moderator te zijn?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
gewoon normale gasten die ook wel eens in een stadion komen etc.
Ik kom ook wekelijks in een stadion, dus aan die criteria voldoe ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb het over types als..... gewoon normale gasten die ook wel eens in een stadion komen etc.
Verder moet jij niks zeggen hierover, jij noemt de Boswachter
[..]
De Boswachter en jij zijn wel een beetje van hetzelfde niveau ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kom ook wekelijks in een stadion, dus aan die criteria voldoe ik ook.
En wat is er mis met De_Boswachter hier als moderator, hij heeft een hele hoop verstand van VBL en ik zie hem vaak nuttige dingen posten.
Jammer, de vermakelijk Adothehague was van korte duur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En wat is er mis met De_Boswachter hier als moderator, hij heeft een hele hoop verstand van VBL en ik zie hem vaak nuttige dingen posten.
Jij homo ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
Ik ben de beste maar ik ben homo. En voetbal en homoseksualiteit
Ja, en jij bent een kerel met een lul van 25 centimeterquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij homo ?
Je bent gewoon een kasthetero die geil is van Sylvie
Jij ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus toch TR!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
Laat ik nou uit de hoofdstad van de Gemeente Borne komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef dndiek het volgende:
Ray kennende kan het ook een hoofdstad van een provincie zijn
Doen we dat normaal wel in VBL dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Zullen we het anders gewoon over voetbal gaan hebben?
We hebben het wel eens over de opbouwende kwaliteiten van de linksback van Heracles, die kopsterk is en bovendien inschuift op het moment dat de ruit verwordt tot een vierkant en dat is een specifieke kwaliteit. Niet voldoende voor de absolute top, maar zeker bruikbaar voor Heracles.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doen we dat normaal wel in VBL dan?
Hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Provinciehoofdstad, godverdomme, Ray, had je ons toch bijna in het ootje genomen!
Nee, TR is Top Oss supporter in hart en nieren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoezo?
TR is gewoon voor Ajax toch?
* kleinzusje zoektquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een kerel met een lul van 25 centimeter
Die tepels lijken de ogen, dat wat daar tussen navel en borst zit nou een neus kunnen zijn ien de navel is de mond. En dan heb je echt een gek gezichtquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
* kleinzusje zoekt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die tepels lijken de ogen, dat wat daar tussen navel en borst zit nou een neus kunnen zijn ien de navel is de mond. En dan heb je echt een gek gezicht.
Eindelijk !quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als Rob, Boris of KZ moderator worden dan wordt ik hulpmod.
Het is net als Ronald Koeman, die neemt tony bruin slot ook over mee naartoe.
Rob en ik hebben dezelfde verstandhouding.
Dat was toen.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
JD die hier bijna nooit post.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Robbie in FB was al voor Zondag, clownquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat was toen.
Robbie's optredens in Feedback hebben hem dusdanig de das omgedaan.
Ook vind ik de manier waaop hij over Borisz praat niet aardig.
Rob is bij mij zwaar gedaald in de achting na het plaatsen van die opmerkingen.
Zie het als een breuk tussen Bruins slot en Koemand met als reden: Rotte appel in de staf.
Dat jij hier bijna nooit bent, D_B niet en JD ook niet. Genoeg redenen om die alle drie geen mod te maken. En het feit dat jij eerst iemand niet wilt omdat hij hier weinig komt, en er even later 1 naar voren schuift die hier ook bijna nooit komt, dat is gewoon lachwekkend, misschien zelfs wel zieligquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat probeer je met deze quote duidelijk te maken?
Lees eens een paar posts terug.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Robbie in FB was al voor Zondag, clown
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts terug.
Dan zie je ook hoe hij over Borisz denkt als moderator.
Ik zit nadat hij die gedachte heeft gepost niet meer op 1 lijn met hem, joodje.
Ik, JD en De_Boswachter zijn hier wel degelijk vaak hoor, maar we functioneren als stille kracht in de andere topics.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat jij hier bijna nooit bent, D_B niet en JD ook niet. Genoeg redenen om die alle drie geen mod te maken. En het feit dat jij eerst iemand niet wilt omdat hij hier weinig komt, en er even later 1 naar voren schuift die hier ook bijna nooit komt, dat is gewoon lachwekkend, misschien zelfs wel zielig
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik, JD en De_Boswachter zijn hier wel degelijk vaak hoor, maar we functioneren als stille kracht in de andere topics.
wij zijn net als Trond Sollied (Trainer Heerenveen) users die alles observeren, en weinig posten.
Please, doe het voor jezelf, stop ermee...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
JD hier neerzetten als moderator is hetzelfde als een keeper in de spits zetten. (Om in VBL termen te blijven, en het hopelijk begrijpelijker te maken voor TR).
Ik neem hem niet serieus, het is alleen wel lachen om hem, door middel van zijn eigen woorden, voor lul te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Stofje het volgende:
Waarom neem je die knul zo serieus, Denthemen?
Hallo?!?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
Please, doe het voor jezelf, stop ermee...
Dat betekent dat jij je moderatorschap ook uitbesteedtquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik, JD en De_Boswachter zijn hier wel degelijk vaak hoor, maar we functioneren als stille kracht in de andere topics.
wij zijn net als Trond Sollied (Trainer Heerenveen) users die alles observeren, en weinig posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Deze discussie is zo zinloos omdat betreffende persoon niet eens in de picture wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hallo?!?
Zie jij mij zeggen dat JD ongeschikt is als moderator op VBL? NEE!!!
Ik zeg alleen dat hij geen ervaring heeft.
Verder zeg ik dat hij hier bijna nooit post, maar hij is hier wel degelijk als stille kracht aanwezig zoals ik net al aangaf.
Maar ervaring kan je immers opdoen als moderator.
Spoilers danquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
Donders eens op met die lekkere mokkels, ik zit op mn werk!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef denthemen het volgende:Hiermee geef je eindelijk toe dat jij het fout heb gezien. Maar dat geeft niet want iedereen maakt fouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fouten maken is menselijk.
Ik denk dat je nu wel begrijpt dat JD, BoWa en ADO prima moderators hier zullen zijn aangezien wij hier vaak observeren en de nodige ervaring kunnen opdoen voor het grotere werk in een later stadium (FA worden)
Nee, ik geef niets toe, het is alleen zinloos om een discussie met je aan te gaan. Je bent niet echt, het is gewoon niet mogelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hiermee geef je eindelijk toe dat jij het fout heb gezien. Maar dat geeft niet want iedereen maakt fouten.
Ik denk dat je nu wel begrijpt dat JD, BoWa en ADO prima moderators hier zullen zijn aangezien wij hier vaak observeren en de nodige ervaring kunnen opdoen voor het grotere werk in een later stadium (FA worden)
Iemand die klaar is met de discussie is machteloos om te reageren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, ik geef niets toe, het is alleen zinloos om een discussie met je aan te gaan. Je bent niet echt, het is gewoon niet mogelijk
Doe jij eens niet Fokken in de baas zijn tijdquote:
Hij werkt toch fulltime bij Yvonne thuis?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Doe jij eens niet Fokken in de baas zijn tijd
Heeft geen zin met plaatjes, althans in FOK!Silver niet.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef denthemen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Je noemt mij nog steeds niet
Edit: Overigens deel ik je mening wel op JD na.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
JD die hier bijna nooit post.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat maakt je niet per definitie een slechte mod.
Bovendien heb jij hem niet zo lang geleden zelf ook aangedragen, dus wat lul je?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou, die is dus vaak 's nachts wakker. Is er meteen iemand die Tong80 in de gaten kan houden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hallo?!?
Zie jij mij zeggen dat JD ongeschikt is als moderator op VBL? NEE!!!
Ik zeg alleen dat hij geen ervaring heeft.
Verder zeg ik dat hij hier bijna nooit post, maar hij is hier wel degelijk als stille kracht aanwezig zoals ik net al aangaf.
Maar ervaring kan je immers opdoen als moderator.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Deze discussie is zo zinloos omdat betreffende persoon niet eens in de picture was
Jezus, wat een geouwehoerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hiermee geef je eindelijk toe dat jij het fout heb gezien. Maar dat geeft niet want iedereen maakt fouten.
Dat je die nog niet kendequote:
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Suijk het volgende:
Toch fijn dat je nog even de moeite hebt genomen om al die posts te quoten.
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op woensdag 7 januari 2009 @ 17:00 door golfer:
Topictitel: "[HOOLS] dé VBL-Kroeg ; Waar wil jij sterven?" -> "[HOOLS] dé VBL-Kroeg #1837; Waar wil jij sterven?"
Waar zou ik haar in God's naam van moeten kennen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat je die nog niet kende_!_!_!_!
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:52 schreef koemleit het volgende:
ado tis nu wel leuk geweest met deze kloon he.
Waarom ik?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van mensen die afgeschreven zijn:JD TerroRobbie denthemen Raymania Suik pfaf Kleinzusje
Mogelijke kandidaten om het te worden:Borisz Adothehague Breach
Heb je nou nog steeds niet door wie het gaat worden. Bovendien heb ik misschien al wel 10 keer gezegd dat ik niet gesolliciteerd hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van mensen die afgeschreven zijn:
Mogelijke kandidaten om het te worden:Borisz Adothehague Breach
Jij heb daar niks over te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet door wie het gaat worden. Bovendien heb ik misschien al wel 10 keer gezegd dat ik niet gesolliciteerd heb
Ow, in dat geval..quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij heb daar niks over te zeggen.
Als Raymania jou graag als moderator ziet dan heb jij twee keuzes:Je luisterd naar Raymania en wordt moderator Je luisterd niet naar Ray en hij bant je.
Dat ik een PM heb gehad ga ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:59 schreef denthemen het volgende:
AdoDenk je dat we vergeten zijn dat je een pm hebt gekregen
?
En ik?quote:
Daar zit wat in. Maar het waren dan ook gigantische tetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vanwege je gescheld vanmiddag in de 2 posts die al geuote zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat ik een PM heb gehad ga ik niet ontkennen.
Maar over de inhoud daarvan doe ik geen enkele mededeling.
Good old Sjimzquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel dat je het niet bent geworden.
Hij kan zoveel zeggen.quote:
Vermakelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij kan zoveel zeggen.
Geef mij is 1 reden waarom ik hem zou moeten vertrouwen?
Ik hem namelijk laatst met een FA gepraat en ik ben nog vol in de race volgens die FA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Goh, die puzzel is mij echt veel te moeilijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef RayMania het volgende:
En ik?.
Ik ga zo een medje maken, maar is het nog niet duidelijk dan?Naam bestaat uit zes letters, twee lettergrepen en bevat twee klinkers. De o, de r en de s komen in de naam voor. Is fan van een club uit een hoofdstad. Woont in een stad met drie lettergrepen en eindigt op "en". Post in livescoretopics. Is al een aantal jaren actief op FOK!.
Place your bets place.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef RayMania het volgende:
De zoektocht heeft even geduurd en was met spanning te volgen in VBL, maar uiteindelijk hebben we een nieuwe mod gevonden in de naam van Prosac. Hij vervangt de naar MLN vertrokken -Vaduz- en zal met zijn drie collega's de hooligans van VBL in toom gaan houden.
Prosac, succes en veel plezier in VBL!
Toch wel hè. Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, die puzzel is mij echt veel te moeilijk.
Maar je zat er waarschijnlijk wel naastquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, die puzzel is mij echt veel te moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |