quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Je noemt mij nog steeds niet
Edit: Overigens deel ik je mening wel op JD na.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
JD die hier bijna nooit post.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja wat heeft dat voor zin? Als de mensen zelf niet willen?
Maar zo 123 zou ik denken aan types als Bliksemschigt, -JD-, Yeahinho, etc.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat maakt je niet per definitie een slechte mod.
Bovendien heb jij hem niet zo lang geleden zelf ook aangedragen, dus wat lul je?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
He Ado met een paar goede posts op een rij.
-JD- post hier nooit en wordt binnenkort vader, lijkt me geen goede.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he.
JD post hier nooit, heeft dus geen ervaring met VBL.
JD hier neerzetten als moderator is hetzelfde als een keeper in de spits zetten. (Om in VBL termen te blijven, en het hopelijk begrijpelijker te maken voor TR).
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou, die is dus vaak 's nachts wakker. Is er meteen iemand die Tong80 in de gaten kan houden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hallo?!?
Zie jij mij zeggen dat JD ongeschikt is als moderator op VBL? NEE!!!
Ik zeg alleen dat hij geen ervaring heeft.
Verder zeg ik dat hij hier bijna nooit post, maar hij is hier wel degelijk als stille kracht aanwezig zoals ik net al aangaf.
Maar ervaring kan je immers opdoen als moderator.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Deze discussie is zo zinloos omdat betreffende persoon niet eens in de picture was
Jezus, wat een geouwehoerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hiermee geef je eindelijk toe dat jij het fout heb gezien. Maar dat geeft niet want iedereen maakt fouten.
Fouten maken is menselijk.
Ik denk dat je nu wel begrijpt dat JD, BoWa en ADO prima moderators hier zullen zijn aangezien wij hier vaak observeren en de nodige ervaring kunnen opdoen voor het grotere werk in een later stadium (FA worden)
Dat je die nog niet kendequote:
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Suijk het volgende:
Toch fijn dat je nog even de moeite hebt genomen om al die posts te quoten.
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op woensdag 7 januari 2009 @ 17:00 door golfer:
Topictitel: "[HOOLS] dé VBL-Kroeg ; Waar wil jij sterven?" -> "[HOOLS] dé VBL-Kroeg #1837; Waar wil jij sterven?"
Waar zou ik haar in God's naam van moeten kennen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat je die nog niet kende_!_!_!_!
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:52 schreef koemleit het volgende:
ado tis nu wel leuk geweest met deze kloon he.
Waarom ik?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van mensen die afgeschreven zijn:JD TerroRobbie denthemen Raymania Suik pfaf Kleinzusje
Mogelijke kandidaten om het te worden:Borisz Adothehague Breach
Heb je nou nog steeds niet door wie het gaat worden. Bovendien heb ik misschien al wel 10 keer gezegd dat ik niet gesolliciteerd hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:50 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt van mensen die afgeschreven zijn:
Mogelijke kandidaten om het te worden:Borisz Adothehague Breach
Jij heb daar niks over te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet door wie het gaat worden. Bovendien heb ik misschien al wel 10 keer gezegd dat ik niet gesolliciteerd heb
Ow, in dat geval..quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij heb daar niks over te zeggen.
Als Raymania jou graag als moderator ziet dan heb jij twee keuzes:Je luisterd naar Raymania en wordt moderator Je luisterd niet naar Ray en hij bant je.
Dat ik een PM heb gehad ga ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:59 schreef denthemen het volgende:
AdoDenk je dat we vergeten zijn dat je een pm hebt gekregen
?
En ik?quote:
Daar zit wat in. Maar het waren dan ook gigantische tetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vanwege je gescheld vanmiddag in de 2 posts die al geuote zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat ik een PM heb gehad ga ik niet ontkennen.
Maar over de inhoud daarvan doe ik geen enkele mededeling.
Good old Sjimzquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel dat je het niet bent geworden.
Hij kan zoveel zeggen.quote:
Vermakelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij kan zoveel zeggen.
Geef mij is 1 reden waarom ik hem zou moeten vertrouwen?
Ik hem namelijk laatst met een FA gepraat en ik ben nog vol in de race volgens die FA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Goh, die puzzel is mij echt veel te moeilijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef RayMania het volgende:
En ik?.
Ik ga zo een medje maken, maar is het nog niet duidelijk dan?Naam bestaat uit zes letters, twee lettergrepen en bevat twee klinkers. De o, de r en de s komen in de naam voor. Is fan van een club uit een hoofdstad. Woont in een stad met drie lettergrepen en eindigt op "en". Post in livescoretopics. Is al een aantal jaren actief op FOK!.
Place your bets place.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef RayMania het volgende:
De zoektocht heeft even geduurd en was met spanning te volgen in VBL, maar uiteindelijk hebben we een nieuwe mod gevonden in de naam van Prosac. Hij vervangt de naar MLN vertrokken -Vaduz- en zal met zijn drie collega's de hooligans van VBL in toom gaan houden.
Prosac, succes en veel plezier in VBL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel hè. Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, die puzzel is mij echt veel te moeilijk.
Maar je zat er waarschijnlijk wel naastquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, die puzzel is mij echt veel te moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |