Jij snapt het echt niet he.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat maakt je niet per definitie een slechte mod.
Bovendien heb jij hem niet zo lang geleden zelf ook aangedragen, dus wat lul je?
Nou, die is dus vaak 's nachts wakker. Is er meteen iemand die Tong80 in de gaten kan houdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
He Ado met een paar goede posts op een rij.
-JD- post hier nooit en wordt binnenkort vader, lijkt me geen goede.
Een jaar al? Sjemig! Ik ben gewoon gewend users met een id>100.000 niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik post hier al meer dan een jaar, kruip dagelijks in de kont van de huidige mods én ik ben voor Ajax. Hoeveel redenen wil je hebben..?
Al lang, we zitten nu in de klaagfase.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi. Is het al bekend?
Rusland - Moskou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
Laatste hint dan, ga koffie drinken. Nieuwe mod support een club die uit een hoofdstad komt.
Dan is het borisz toch niet!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
Laatste hint dan, ga koffie drinken. Nieuwe mod support een club die uit een hoofdstad komt.
Zit ik even op het randje!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een jaar al? Sjemig! Ik ben gewoon gewend users met een id>100.000 niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah, en paaskonijn natuurlijk, die was ik bijna vergeten.
Golfer komt toch terug als supporter van Haarlemquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef rubbereend het volgende:
heee een nieuwe avatar voor Paaskonijn
Eerste behoorlijk terzake doende post in dit topic.quote:
Ik zag je laatst inderdaad een keer buiten lopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds mod hier hoor. Alleen niet 100% meer.
Dat heb ik boven de 10.000, maar ja, dan houd je maar weinig over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een jaar al? Sjemig! Ik ben gewoon gewend users met een id>100.000 niet serieus te nemen.
ik heb die grens al bij 25.000 getrokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte, kloontje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef hanstijkel het volgende:
[..]
Ik zag je laatst inderdaad een keer buiten lopen
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Rusland - Moskou.
Borisz is confirmed moderator.
No shit Sherlock!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Adothehague het volgende:
Hallo letten we op?
Ray zei dat de nieuwe moderator fan is van een club die uit een hoofdstad komt.
Borisz is een rus, en ik heb hem regelmatig in het Rusland topic zien posten met lof over een ploeg uit Moskou.
Volgens mij is hij het echt.
*meeklaagt*quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Al lang, we zitten nu in de klaagfase.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Adothehague het volgende:
Hallo letten we op?
Ray zei dat de nieuwe moderator fan is van een club die uit een hoofdstad komt.
Borisz is een rus, en ik heb hem regelmatig in het Rusland topic zien posten met lof over een ploeg uit Moskou.
Volgens mij is hij het echt.
Ik heb het over types als..... gewoon normale gasten die ook wel eens in een stadion komen etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Adothehague het volgende:
Jij snapt het echt niet he.
JD post hier nooit, heeft dus geen ervaring met VBL.
JD hier neerzetten als moderator is hetzelfde als een keeper in de spits zetten. (Om in VBL termen te blijven, en het hopelijk begrijpelijker te maken voor TR).
quote:Op zondag 28 december 2008 11:16 schreef Adothehague het volgende:
Daarvoor heb ik te weinig stemmen.
Ik denk meer aan namen als De_Boswachter of Houniet.
Heerlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef Adothehague het volgende:
Borisz hoe voelt het om moderator te zijn?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
gewoon normale gasten die ook wel eens in een stadion komen etc.
Ik kom ook wekelijks in een stadion, dus aan die criteria voldoe ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb het over types als..... gewoon normale gasten die ook wel eens in een stadion komen etc.
Verder moet jij niks zeggen hierover, jij noemt de Boswachter
[..]
De Boswachter en jij zijn wel een beetje van hetzelfde niveau ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kom ook wekelijks in een stadion, dus aan die criteria voldoe ik ook.
En wat is er mis met De_Boswachter hier als moderator, hij heeft een hele hoop verstand van VBL en ik zie hem vaak nuttige dingen posten.
Jammer, de vermakelijk Adothehague was van korte duur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kom ook wekelijks in een stadion, dus aan die criteria voldoe ik ook.
En wat is er mis met De_Boswachter hier als moderator, hij heeft een hele hoop verstand van VBL en ik zie hem vaak nuttige dingen posten.
Jij homo ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef SCH het volgende:
Ik ben de beste maar ik ben homo. En voetbal en homoseksualiteit
Ja, en jij bent een kerel met een lul van 25 centimeterquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij homo ?
Je bent gewoon een kasthetero die geil is van Sylvie
Jij ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent ook een newbie. Die mogen geen mod worden.
Dus toch TR!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef RayMania het volgende:
Laat ik nou uit de hoofdstad van de Gemeente Borne komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef dndiek het volgende:
Ray kennende kan het ook een hoofdstad van een provincie zijn
Doen we dat normaal wel in VBL dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Zullen we het anders gewoon over voetbal gaan hebben?
We hebben het wel eens over de opbouwende kwaliteiten van de linksback van Heracles, die kopsterk is en bovendien inschuift op het moment dat de ruit verwordt tot een vierkant en dat is een specifieke kwaliteit. Niet voldoende voor de absolute top, maar zeker bruikbaar voor Heracles.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doen we dat normaal wel in VBL dan?
Hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Provinciehoofdstad, godverdomme, Ray, had je ons toch bijna in het ootje genomen!
Nee, TR is Top Oss supporter in hart en nieren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoezo?
TR is gewoon voor Ajax toch?
* kleinzusje zoektquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een kerel met een lul van 25 centimeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |