quote:Op zondag 28 december 2008 10:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Iemand zoals jij? Jij hebt al jaren lange ervaring als hulp mod toch
Vier.quote:Op zondag 28 december 2008 10:38 schreef sjimz het volgende:
Evander Sno maar 3 stemmen
[ afbeelding ]
Yes, we can!
En mij niet meer?quote:Op zondag 28 december 2008 11:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te weinig stemmen.
Ik denk meer aan namen als De_Boswachter of Houniet.
Nee, maar hij heeft wel goede ervaring met lastige users, plus een veel voetbalkennis.quote:Op zondag 28 december 2008 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De Boswachter, heeft die uberhaupt ooit wel eens in VBL gepost?
Van zichzelf?quote:
Ik heb hem expres 3 keer er tussen gezet.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem expres 3 keer er tussen gezet.
Als iemand per ongeluk mis klikt is de kans het grootste dat je dan op DAM stemt.
[..]
Als iemand per ongeluk mis klikt is de kans het grootste dat je dan op DAM stemt.
Ik denk ook niet dat ik een kans maak.quote:Op zondag 28 december 2008 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deel 5 ook nog wel als ado, BSB en sjimz erachter komen dat ze 't niet geworden zijn.
quote:
Oeh ! Die vraag hoop ik na 2 januari vaak te krijgenquote:
Vaak moet je ook enige affiniteit hebben met het forum waar je post. Ik zie je hier nooit.quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Adothehague het volgende:
Hopelijk word ik mod.
Moet ik solliciteren om in aanmerking te komen?
Of is mezelf aanbieden in dit topic genoeg?
Tuurlijk wel, ik ben een serieuze optie als mod. Anders zou ik niet in de poll hebben gestaan he.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef denthemen het volgende:
Je neemt jezelf toch niet serieus?
Crane staat er ook tussenquote:Op zondag 28 december 2008 16:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ben een serieuze optie als mod. Anders zou ik niet in de poll hebben gestaan he.
Ik ben gewoon geschrikt hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Crane staat er ook tussenDie heeft een ban. Je komt hier alleen omdat dit topic er is..
Geschriktquote:Op zondag 28 december 2008 16:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geschrikt hoor.
Ik bezit ALLE eigenschappen die een moderator hoort te hebben.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Adothehague het volgende:
Hopelijk word ik mod.
Moet ik solliciteren om in aanmerking te komen?
Of is mezelf aanbieden in dit topic genoeg?
Asjeblieft niet, die heeft een hitler fetischquote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
GeschriktNee we maken Yvonne mod.. Die is hier nog vaker dan jij
quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Adothehague het volgende:
Als Denthemen het maar niet wodt.
Die is te negatief voor een moderator.
Ik ben realistisch, en om serieus genomen te worden moet ik dat ook zijn over Ajax. Ik ben niet iemand die goed gaat praten over ajax omdat de helft van vbl ajax fan is. Ik ben en blijf realist. Dat jij dat niet ziet door je rood-witte ajax bril is jouw proleemquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Moet jij zeggen met je continu afzeiken van Ajax.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben realistisch, en om serieus genomen te worden moet ik dat ook zijn over Ajax. Ik ben niet iemand die goed gaat praten over ajax omdat de helft van vbl ajax fan is. Ik ben en blijf realist. Dat jij dat niet ziet door je rood-witte ajax bril is jouw proleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |