quote:Op zondag 28 december 2008 10:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Iemand zoals jij? Jij hebt al jaren lange ervaring als hulp mod toch
Vier.quote:Op zondag 28 december 2008 10:38 schreef sjimz het volgende:
Evander Sno maar 3 stemmen
[ afbeelding ]
Yes, we can!
En mij niet meer?quote:Op zondag 28 december 2008 11:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te weinig stemmen.
Ik denk meer aan namen als De_Boswachter of Houniet.
Nee, maar hij heeft wel goede ervaring met lastige users, plus een veel voetbalkennis.quote:Op zondag 28 december 2008 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De Boswachter, heeft die uberhaupt ooit wel eens in VBL gepost?
Van zichzelf?quote:
Ik heb hem expres 3 keer er tussen gezet.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem expres 3 keer er tussen gezet.
Als iemand per ongeluk mis klikt is de kans het grootste dat je dan op DAM stemt.
[..]
Als iemand per ongeluk mis klikt is de kans het grootste dat je dan op DAM stemt.
Ik denk ook niet dat ik een kans maak.quote:Op zondag 28 december 2008 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deel 5 ook nog wel als ado, BSB en sjimz erachter komen dat ze 't niet geworden zijn.
quote:
Oeh ! Die vraag hoop ik na 2 januari vaak te krijgenquote:
Vaak moet je ook enige affiniteit hebben met het forum waar je post. Ik zie je hier nooit.quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Adothehague het volgende:
Hopelijk word ik mod.
Moet ik solliciteren om in aanmerking te komen?
Of is mezelf aanbieden in dit topic genoeg?
Tuurlijk wel, ik ben een serieuze optie als mod. Anders zou ik niet in de poll hebben gestaan he.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef denthemen het volgende:
Je neemt jezelf toch niet serieus?
Crane staat er ook tussenquote:Op zondag 28 december 2008 16:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ben een serieuze optie als mod. Anders zou ik niet in de poll hebben gestaan he.
Ik ben gewoon geschrikt hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Crane staat er ook tussenDie heeft een ban. Je komt hier alleen omdat dit topic er is..
Geschriktquote:Op zondag 28 december 2008 16:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geschrikt hoor.
Ik bezit ALLE eigenschappen die een moderator hoort te hebben.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Adothehague het volgende:
Hopelijk word ik mod.
Moet ik solliciteren om in aanmerking te komen?
Of is mezelf aanbieden in dit topic genoeg?
Asjeblieft niet, die heeft een hitler fetischquote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
GeschriktNee we maken Yvonne mod.. Die is hier nog vaker dan jij
quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Adothehague het volgende:
Als Denthemen het maar niet wodt.
Die is te negatief voor een moderator.
Ik ben realistisch, en om serieus genomen te worden moet ik dat ook zijn over Ajax. Ik ben niet iemand die goed gaat praten over ajax omdat de helft van vbl ajax fan is. Ik ben en blijf realist. Dat jij dat niet ziet door je rood-witte ajax bril is jouw proleemquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Moet jij zeggen met je continu afzeiken van Ajax.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben realistisch, en om serieus genomen te worden moet ik dat ook zijn over Ajax. Ik ben niet iemand die goed gaat praten over ajax omdat de helft van vbl ajax fan is. Ik ben en blijf realist. Dat jij dat niet ziet door je rood-witte ajax bril is jouw proleem
Gelukkig hebben wij ook nog wel wat in te brengenquote:Op zondag 28 december 2008 16:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Ach, maar waar maak ik me druk om. Jij maakt nog meer kans Paus te worden dan mod van VBL gok ik.
wie is wij ?quote:Op zondag 28 december 2008 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij ook nog wel wat in te brengen
Jij bent hier nooit, dat is dus geen probleem van jou. En mensen die mij kennen weten dat ik objectief kan oordelen en dat ook doe. Het feit dat jij bij WOS, en hier een bruine tong haalt omdat je graag mod wilt worden is voor mij lachwekkendquote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben realistisch, en om serieus genomen te worden moet ik dat ook zijn over Ajax. Ik ben niet iemand die goed gaat praten over ajax omdat de helft van vbl ajax fan is. Ik ben en blijf realist. Dat jij dat niet ziet door je rood-witte ajax bril is jouw proleem
Ik ken jou ook en je ben absoluut niet objectief.quote:Op zondag 28 december 2008 16:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij bent hier nooit, dat is dus geen probleem van jou. En mensen die mij kennen weten dat ik objectief kan oordelen en dat ook doe. Het feit dat jij bij WOS, en hier een bruine tong haalt omdat je graag mod wilt worden is voor mij lachwekkend
quote:Op zondag 28 december 2008 17:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ken jou ook en je ben absoluut niet objectief.
En nee ik wil niet graag mod worden, maar ik word op handen gedragen door mensen achter de schermen die mij graag zien komen.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En nee ik wil niet graag mod worden, maar ik word op handen gedragen door mensen achter de schermen die mij graag zien komen.
Namens Evander Sno: Bedanktquote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
Ik ga nu stemmen, dus houdt de poll in de gaten. Dan weten jullie mijn voorkeur.
Omdat een goede mod niet opvalt!quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef Breach het volgende:
Waarom heb ik als potentieel nieuwe mod hier nog niet gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te zien in de pollquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat een goede mod niet opvalt!Jij valt sowieso niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, gaan we weerrrrr.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Ben jij blauw geweest dan?quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef Blight het volgende:
Ik sta niet eens in de poll. Kan je nagaan hoe goed ik het deed toen ik blauw was.
Dat was in de tijd toen jij nog in papa's verrekijker zat, jongen. In de tijd dat we nog geen drempels hadden, maar kuilen. In de tijd toen de afsluitdijk nog van hout was, en toen de mussen nog roofvogels waren. Het was die tijd dat de sloten nog schoon waren, en de seks nog vies.quote:
Man, ik kom nog uit de tijd dat de vissen moesten lopen omdat het water nog niet was uitgevondenquote:Op zondag 28 december 2008 17:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat was in de tijd toen jij nog in papa's verrekijker zat, jongen. In de tijd dat we nog geen drempels hadden, maar kuilen. In de tijd toen de afsluitdijk nog van hout was, en toen de mussen nog roofvogels waren. Het was die tijd dat de sloten nog schoon waren, en de seks nog vies.
Eigenlijk was mijn post een verkapt compliment, heh, want dat zou betekenen dat ik je als een jonge gozer zie. Ouwe.quote:Op zondag 28 december 2008 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Man, ik kom nog uit de tijd dat de vissen moesten lopen omdat het water nog niet was uitgevonden
quote:Op zondag 28 december 2008 17:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn post een verkapt compliment, heh, want dat zou betekenen dat ik je als een jonge gozer zie. Ouwe.
cripple fightquote:Op zondag 28 december 2008 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hoorde trouwens niet bij die vissen want ja.....
Net zoals hoe jij aan de mod status bent gekomen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sjimz, hoe ben jij ooit aan die award voor grappigste user gekomen?
Geen bash naar denthemen trouwensquote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
Huppa, die zit.
Ja, best welquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen bash naar denthemen trouwens.
Te laat...quote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen bash naar denthemen trouwens.
Kan deze niet op een tegeltjequote:Op zondag 28 december 2008 17:07 schreef Adothehague het volgende:
Ik ken jou ook en je ben absoluut niet objectief.
quote:
Die zit ook wel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
Ik kan jouw inbox zien en ik zie dat je geen enkele PM hebt.
Weet niet waar je het over hebt?
Doe dat nou niet, het begint net leuk te worden.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen?
P.S:
Ik waardeer al jullie PM's zeer met alle steunbetuigingen, maar mijn box raakt vol en het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal kan beantwoorden. Ik hoop hievoor op jullie begrip, en zal mijn best doen als winnaar uit de verkiezingen te komen.
WEL, van mijquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die zit ook wel.
Al hadden we allemaal wel door dat 'ie geen PM's had.
Ray, ik had om het moment dat jij dat zei nog een goud envelopje met 2 ongelezen PM's.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
Mijnes was rood met een AJAX waxgesmoltenplakkertjequote:Op zondag 28 december 2008 19:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ray, ik had om het moment dat jij dat zei nog een goud envelopje met 2 ongelezen PM's.
Niet liegen dus he.
Kan aan mij liggen hoor, maar wat is LAPO????quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Kerol het volgende:
BSB kan geen nieuw topic aanmaken als hij de LAPO heeft dus ik stem niet op hem.
Last Postquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, maar wat is LAPO????![]()
![]()
˛
Leuke Allochtone Penis Ontdekker.quote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar wat is LAPO????![]()
![]()
˛
quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
P.S:
Ik waardeer al jullie PM's zeer met alle steunbetuigingen, maar mijn box raakt vol en het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal kan beantwoorden. Ik hoop hievoor op jullie begrip, en zal mijn best doen als winnaar uit de verkiezingen te komen.
Ah, oké. Leuk om te weten, hoor écht voor het eerst van deze ongeschreven regel.quote:
Wat een pisstakequote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
P.S:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |