quote:Op zondag 28 december 2008 10:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Iemand zoals jij? Jij hebt al jaren lange ervaring als hulp mod toch
Vier.quote:Op zondag 28 december 2008 10:38 schreef sjimz het volgende:
Evander Sno maar 3 stemmen
[ afbeelding ]
Yes, we can!
En mij niet meer?quote:Op zondag 28 december 2008 11:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te weinig stemmen.
Ik denk meer aan namen als De_Boswachter of Houniet.
Nee, maar hij heeft wel goede ervaring met lastige users, plus een veel voetbalkennis.quote:Op zondag 28 december 2008 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De Boswachter, heeft die uberhaupt ooit wel eens in VBL gepost?
Van zichzelf?quote:
Ik heb hem expres 3 keer er tussen gezet.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem expres 3 keer er tussen gezet.
Als iemand per ongeluk mis klikt is de kans het grootste dat je dan op DAM stemt.
[..]
Als iemand per ongeluk mis klikt is de kans het grootste dat je dan op DAM stemt.
Ik denk ook niet dat ik een kans maak.quote:Op zondag 28 december 2008 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deel 5 ook nog wel als ado, BSB en sjimz erachter komen dat ze 't niet geworden zijn.
quote:
Oeh ! Die vraag hoop ik na 2 januari vaak te krijgenquote:
Vaak moet je ook enige affiniteit hebben met het forum waar je post. Ik zie je hier nooit.quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Adothehague het volgende:
Hopelijk word ik mod.
Moet ik solliciteren om in aanmerking te komen?
Of is mezelf aanbieden in dit topic genoeg?
Tuurlijk wel, ik ben een serieuze optie als mod. Anders zou ik niet in de poll hebben gestaan he.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef denthemen het volgende:
Je neemt jezelf toch niet serieus?
Crane staat er ook tussenquote:Op zondag 28 december 2008 16:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ben een serieuze optie als mod. Anders zou ik niet in de poll hebben gestaan he.
Ik ben gewoon geschrikt hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Crane staat er ook tussenDie heeft een ban. Je komt hier alleen omdat dit topic er is..
Geschriktquote:Op zondag 28 december 2008 16:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geschrikt hoor.
Ik bezit ALLE eigenschappen die een moderator hoort te hebben.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Adothehague het volgende:
Hopelijk word ik mod.
Moet ik solliciteren om in aanmerking te komen?
Of is mezelf aanbieden in dit topic genoeg?
Asjeblieft niet, die heeft een hitler fetischquote:Op zondag 28 december 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
GeschriktNee we maken Yvonne mod.. Die is hier nog vaker dan jij
quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Adothehague het volgende:
Als Denthemen het maar niet wodt.
Die is te negatief voor een moderator.
Ik ben realistisch, en om serieus genomen te worden moet ik dat ook zijn over Ajax. Ik ben niet iemand die goed gaat praten over ajax omdat de helft van vbl ajax fan is. Ik ben en blijf realist. Dat jij dat niet ziet door je rood-witte ajax bril is jouw proleemquote:Op zondag 28 december 2008 16:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Moet jij zeggen met je continu afzeiken van Ajax.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben realistisch, en om serieus genomen te worden moet ik dat ook zijn over Ajax. Ik ben niet iemand die goed gaat praten over ajax omdat de helft van vbl ajax fan is. Ik ben en blijf realist. Dat jij dat niet ziet door je rood-witte ajax bril is jouw proleem
Gelukkig hebben wij ook nog wel wat in te brengenquote:Op zondag 28 december 2008 16:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Ach, maar waar maak ik me druk om. Jij maakt nog meer kans Paus te worden dan mod van VBL gok ik.
wie is wij ?quote:Op zondag 28 december 2008 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij ook nog wel wat in te brengen
Jij bent hier nooit, dat is dus geen probleem van jou. En mensen die mij kennen weten dat ik objectief kan oordelen en dat ook doe. Het feit dat jij bij WOS, en hier een bruine tong haalt omdat je graag mod wilt worden is voor mij lachwekkendquote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben realistisch, en om serieus genomen te worden moet ik dat ook zijn over Ajax. Ik ben niet iemand die goed gaat praten over ajax omdat de helft van vbl ajax fan is. Ik ben en blijf realist. Dat jij dat niet ziet door je rood-witte ajax bril is jouw proleem
Ik ken jou ook en je ben absoluut niet objectief.quote:Op zondag 28 december 2008 16:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij bent hier nooit, dat is dus geen probleem van jou. En mensen die mij kennen weten dat ik objectief kan oordelen en dat ook doe. Het feit dat jij bij WOS, en hier een bruine tong haalt omdat je graag mod wilt worden is voor mij lachwekkend
quote:Op zondag 28 december 2008 17:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ken jou ook en je ben absoluut niet objectief.
En nee ik wil niet graag mod worden, maar ik word op handen gedragen door mensen achter de schermen die mij graag zien komen.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En nee ik wil niet graag mod worden, maar ik word op handen gedragen door mensen achter de schermen die mij graag zien komen.
Namens Evander Sno: Bedanktquote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef RayMania het volgende:
Ik ga nu stemmen, dus houdt de poll in de gaten. Dan weten jullie mijn voorkeur.
Omdat een goede mod niet opvalt!quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef Breach het volgende:
Waarom heb ik als potentieel nieuwe mod hier nog niet gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te zien in de pollquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat een goede mod niet opvalt!Jij valt sowieso niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, gaan we weerrrrr.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Ben jij blauw geweest dan?quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef Blight het volgende:
Ik sta niet eens in de poll. Kan je nagaan hoe goed ik het deed toen ik blauw was.
Dat was in de tijd toen jij nog in papa's verrekijker zat, jongen. In de tijd dat we nog geen drempels hadden, maar kuilen. In de tijd toen de afsluitdijk nog van hout was, en toen de mussen nog roofvogels waren. Het was die tijd dat de sloten nog schoon waren, en de seks nog vies.quote:
Man, ik kom nog uit de tijd dat de vissen moesten lopen omdat het water nog niet was uitgevondenquote:Op zondag 28 december 2008 17:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat was in de tijd toen jij nog in papa's verrekijker zat, jongen. In de tijd dat we nog geen drempels hadden, maar kuilen. In de tijd toen de afsluitdijk nog van hout was, en toen de mussen nog roofvogels waren. Het was die tijd dat de sloten nog schoon waren, en de seks nog vies.
Eigenlijk was mijn post een verkapt compliment, heh, want dat zou betekenen dat ik je als een jonge gozer zie. Ouwe.quote:Op zondag 28 december 2008 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Man, ik kom nog uit de tijd dat de vissen moesten lopen omdat het water nog niet was uitgevonden
quote:Op zondag 28 december 2008 17:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Eigenlijk was mijn post een verkapt compliment, heh, want dat zou betekenen dat ik je als een jonge gozer zie. Ouwe.
cripple fightquote:Op zondag 28 december 2008 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hoorde trouwens niet bij die vissen want ja.....
Net zoals hoe jij aan de mod status bent gekomen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sjimz, hoe ben jij ooit aan die award voor grappigste user gekomen?
Geen bash naar denthemen trouwensquote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
Huppa, die zit.
Ja, best welquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen bash naar denthemen trouwens.
Te laat...quote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan deze niet op een tegeltjequote:Op zondag 28 december 2008 17:07 schreef Adothehague het volgende:
Ik ken jou ook en je ben absoluut niet objectief.
quote:
Die zit ook wel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
Ik kan jouw inbox zien en ik zie dat je geen enkele PM hebt.
Weet niet waar je het over hebt?
Doe dat nou niet, het begint net leuk te worden.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen?
P.S:
Ik waardeer al jullie PM's zeer met alle steunbetuigingen, maar mijn box raakt vol en het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal kan beantwoorden. Ik hoop hievoor op jullie begrip, en zal mijn best doen als winnaar uit de verkiezingen te komen.
WEL, van mijquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die zit ook wel.
Al hadden we allemaal wel door dat 'ie geen PM's had.
Ray, ik had om het moment dat jij dat zei nog een goud envelopje met 2 ongelezen PM's.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
Mijnes was rood met een AJAX waxgesmoltenplakkertjequote:Op zondag 28 december 2008 19:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ray, ik had om het moment dat jij dat zei nog een goud envelopje met 2 ongelezen PM's.
Niet liegen dus he.
Kan aan mij liggen hoor, maar wat is LAPO????quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef Kerol het volgende:
BSB kan geen nieuw topic aanmaken als hij de LAPO heeft dus ik stem niet op hem.
Last Postquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, maar wat is LAPO????![]()
![]()
²
Leuke Allochtone Penis Ontdekker.quote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
![]()
²
quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
P.S:
Ik waardeer al jullie PM's zeer met alle steunbetuigingen, maar mijn box raakt vol en het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal kan beantwoorden. Ik hoop hievoor op jullie begrip, en zal mijn best doen als winnaar uit de verkiezingen te komen.
Ah, oké. Leuk om te weten, hoor écht voor het eerst van deze ongeschreven regel.quote:
Wat een pisstakequote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Adothehague het volgende:
P.S:
n00bquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
![]()
²
quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, oké. Leuk om te weten, hoor écht voor het eerst van deze ongeschreven regel.²
quote:Op zondag 28 december 2008 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hoorde trouwens niet bij die vissen want ja.....
quote:Op zondag 28 december 2008 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij doet het aardig hoor, ik sta nog steeds bovenaan, en ik ben zo mezelf gebleven.quote:Op maandag 29 december 2008 09:02 schreef Breach het volgende:
De poll is gesaboteerd, ik heb nog steeds 0 stemmen. Zelfs mijn eigen stem telt niet. Anti-Ajax mods
Ho ho, we staan nog steeds gelijk in de poll hequote:
Vind ik goed, ook verstandelijk gehandicapten verdienen een kansquote:Op maandag 29 december 2008 11:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
*Nieuwe mod meldt zich
Deoxyribonucleic was toch ooit mod van ONZ?quote:Op maandag 29 december 2008 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik goed, ook verstandelijk gehandicapten verdienen een kans
De laatsten zullen de eersten zijn. Dus ik vermoed dat wij binnenkort collegae zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 11:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Ho ho, we staan nog steeds gelijk in de poll he
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op maandag 29 december 2008 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik goed, ook verstandelijk gehandicapten verdienen een kans
Hmz, er zijn wel grenzen. Mongolen met criminele antecedenten vind ik op het randje hoor. Jij?quote:Op maandag 29 december 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.
Ik vind dan ook dat TerroRobbie een goede kans maakt
Mod worden is goed voor reïntegratie in de samenleving.quote:Op maandag 29 december 2008 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Hmz, er zijn wel grenzen. Mongolen met criminele antecedenten vind ik op het randje hoor. Jij?
Gordon_Shumway gaat echt niet uit de kast komen hoorquote:Op maandag 29 december 2008 11:41 schreef SCH het volgende:
Maar er is nog nooit een (openlijke) homo mod geweest van VBL - dus daar is het wel eens tijd voor
BansheeBoy wordt het dus.quote:Op maandag 29 december 2008 11:41 schreef SCH het volgende:
Maar er is nog nooit een (openlijke) homo mod geweest van VBL - dus daar is het wel eens tijd voor
Catjuh welquote:Op maandag 29 december 2008 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gordon_Shumway gaat echt niet uit de kast komen hoor
Wat een verschil met Gerard_Shumway.quote:Op maandag 29 december 2008 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gordon_Shumway gaat echt niet uit de kast komen hoor
Ik heb het anders wel naar mijn zin in de kastquote:
Jij kan echt niet meer slapen héquote:Op maandag 29 december 2008 13:36 schreef Adothehague het volgende:
Schiet nou eens op met die beslissing man FA's
Eerst de campagne's natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2008 13:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het duurt nog wel even voor de race gelopen is, vermoed ik.
Hier..quote:Op maandag 29 december 2008 13:51 schreef Adothehague het volgende:
Waar kunnen we die voeren dan?
quote:Op maandag 29 december 2008 15:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hulp-modereer jij die flauwe grap ff weg
ligt eraan, wat staat er tegenover?quote:Op maandag 29 december 2008 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
edit: kun jij niet even in alle internetcafeetjes op mij klikken ?![]()
![]()
Bordeelslippers voor in de magnetronquote:Op maandag 29 december 2008 16:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ligt eraan, wat staat er tegenover?
quote:Op maandag 29 december 2008 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
Campagne teksten:
Gun TerroRobbie eens een hobby !
Ook al is het buiten fris, gaat er bij Ajax nooit wat mis, kies Borisz
Breach out and touch somebody's vote, make VBL a better place, tralalalala
quote:Op maandag 29 december 2008 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bordeelslippers voor in de magnetron
Ik benoem jou officieel tot mijn campagneleidster !quote:Op maandag 29 december 2008 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
Campagne teksten:
Breach out and touch somebody's vote, make VBL a better place, tralalalala[/i]
Wil je een kusje? Stem kleinzusje!quote:Op maandag 29 december 2008 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
Campagne teksten:
Gun TerroRobbie eens een hobby !
Ook al is het buiten fris, gaat er bij Ajax nooit wat mis, kies Borisz
Breach out and touch somebody's vote, make VBL a better place, tralalalala
denthemen rules
Wanneer krijg ik dat kusje KZ?quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wil je een kusje? Stem kleinzusje!
Stem BansheeBoy, dan wordt VBL mooi!
quote:Op maandag 29 december 2008 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik dat kusje KZ?
Heeft BSB z'n pielemans gespamd ?quote:Op maandag 29 december 2008 20:09 schreef SCH het volgende:
Eindelijk weer eens een vrouw op VBL misschien?
kleinzusje laat je tieten zien!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Volgens mij zet onder andere ik nog altijd iemand op een subforum, niet Dannyquote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef Adothehague het volgende:
Dus FA's grijp jullie kansen snel voordat ik op een ander subforum word geplaatst door Danny.
Kijk m op zijn macht kickenquote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij zet onder andere ik nog altijd iemand op een subforum, niet Danny.
Danny overrulled jou aangezien hij de opperbaas isquote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij zet onder andere ik nog altijd iemand op een subforum, niet Danny.
Ik zou maar lief zijn als toekomstig mod. VBL-mod + FA, do the mathquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou maar lief zijn als toekomstig mod. VBL-mod + FA, do the math.
U kunt nu inlikken.
TerroRobbie is de andere?quote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil TerroRobbie hier aan het roer zien samen met mij als moderator.
En ik kan jullie vertellen: Ik ben niet de enige die het graag zo ziet. Dus FA's grijp jullie kansen snel voordat ik op een ander subforum word geplaatst door Danny.
Die poll boeit mij helemaal niets.quote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Werkt niet. Bekijk de poll maar..
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie moet de nieuwe mod worden?
Je hebt gestemd op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Breach !!!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die poll boeit mij helemaal niets.
Nee, ook mensen van achter zien mij zoals ik eerder in dit topic al aangaf graag komen. Om nog maar te zwijgen over de fan PM's die ik al heb gehad van de users.quote:
Achter de schermen willen ze hem allemaal als mod zien waren zijn woordenquote:
Als jij een mod op VBL wordt dan stop ik met modden.quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, ook mensen van achter zien mij zoals ik eerder in dit topic al aangaf graag komen. Om nog maar te zwijgen over de fan PM's die ik al heb gehad van de users.
Top, ik kan het namelijk allemaal in mijn eentje af in VBL en heb geen 3 ander eholmaatjes nodig om de boel hier op orde te houden.quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij een mod op VBL wordt dan stop ik met modden.
bluf.quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef RayMania het volgende:
Ik ga even een medje schrijven voor sjimz, tot zo.
Ik hou niet zo van Nederlandstalig.quote:
En net nog met TR erbijquote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Top, ik kan het namelijk allemaal in mijn eentje af in VBL en heb geen 3 ander eholmaatjes nodig om de boel hier op orde te houden.
Klopt, ik heb ook een hekel aan BLØF.quote:Op maandag 29 december 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Nederlandstalig.
Nu mag je nog lekken, noem eens namen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, ook mensen van achter zien mij zoals ik eerder in dit topic al aangaf graag komen. Om nog maar te zwijgen over de fan PM's die ik al heb gehad van de users.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
Als jij een mod op VBL wordt dan stop ik met modden.
Waarom ga je er op inquote:Op maandag 29 december 2008 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu mag je nog lekken, noem eens namen.
Tuurlijk!quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag deze even in het 'schoen opvreten-topic' ?
Je heb pas echt een probleem als je voor Ajax benquote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom ga je er op in? Die jongen heeft een probleem, leave it
Stick to the pointquote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je heb pas echt een probleem als je voor Ajax ben.
Weer geen kampioen![]()
AZ RETEKETET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
En ik ben een serieuze kandidaat, dus bied mij aan.quote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef RayMania het volgende:
Ga even ergens anders spelen, ADO. We zijn hier op zoek naar een mod.
Solliciteer dan.quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik ben een serieuze kandidaat, dus bied mij aan.
Dan moet je een sollicitatiemail sturen naar forum@fok.nl met de motivatie waarom je mod zou willen worden.quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik ben een serieuze kandidaat, dus bied mij aan.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je een sollicitatiemail sturen naar forum@fok.nl met de motivatie waarom je mod zou willen worden.
quote:Hallo,
Ik ben Adotheheague en wil mod worden zodat ik de andere users kan verlossen van de mod Sjimz.
Bijgevoegd vindt u mijn lijst van bans.
Gr. Adothehague
Wel handig om hem eerst ff te laten checken op spelling voor die de deur PC uitgaat !quote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je een sollicitatiemail sturen naar forum@fok.nl met de motivatie waarom je mod zou willen worden.
Nu willen we hier ook klodols, met de hoogtepunten uit de brieven.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef Suijk het volgende:
Ik zou Ado wel een goede vinden, is objectief want komt hier nooit.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je heb pas echt een probleem als je voor Ajax ben.
Weer geen kampioen![]()
AZ RETEKETET
quote:Op zondag 28 december 2008 11:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jou ook, ik zie het liefst jullie 3 erbij als mods.
Het is niet te hopen dat je ook zoveel meningen hebt als moderator zijndequote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Top, ik kan het namelijk allemaal in mijn eentje af in VBL en heb geen 3 ander eholmaatjes nodig om de boel hier op orde te houden.
Ik denk dat jij een goede kandidaad bent voor deze job.quote:Op maandag 29 december 2008 20:51 schreef Adothehague het volgende:
voor de non believers
[ afbeelding ]
Waar is die fanbase van VBL trouwens? Je hebt maar 1 stemquote:Op maandag 29 december 2008 20:56 schreef Adothehague het volgende:
Net een brief terug dat de sollicitatie word doorgestuurd naar achteren, de eerste stap is er:)
Hoe weet jij wat er in die brief staat?quote:Op maandag 29 december 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waar is die fanbase van VBL trouwens? Je hebt maar 1 stem
Ray...quote:Op maandag 29 december 2008 21:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat er in die brief staat?
Is iemand van achteren soms aan het lekken?
Wil je die mij ook im-en? Ik respecteer je.quote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb die brief net ook van Ray in mijn inbox gehad. Ik snap best dat jij niet wilt vertellen hoe je iedereen benadert, want anders maak je de keuken open.
En dan hebben we het nog niet eens over zijn competentiesquote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb die brief net ook van Ray in mijn inbox gehad. Ik snap best dat jij niet wilt vertellen hoe je iedereen benadert, want anders maak je de keuken open.
quote:Hoi FA's,
Graag wil ik solliciteren op de openstaande functie van moderator in het subforum VBL.
Ik acht mezelf als een hele geschikte kandidaad omdat ik over een aantal hele belangrijke competenties beschik die de meeste users niet hebben.
Om te beginnen heb ik een turbulent verleden qua bans, dus daarmee bewijs ik dat ik uitstekend weet wat er NIET word geaccepteerd in FOK.
Ten tweede heb ik een grote fanbase aan users in VBL die mij graag zien komen als moderator.
Ten derde weet ik als geen ander hoe ik iedereen moet benaderen en hoe ik ze in de toom kan houden, hoe ik dit precies doe vertel ik niet aangezien ik dan de keuken openmaak.
Ik heb reeds ervaring opgedaan als hulpmoderator van SHE in WOS en zij kan beamen hoe goed ik ben als moderator. WOS is sinds zijn bestaan nog nooit zo goed gegaan.
En ook niet onbelangrijk is mijn objectiviteit die in VBL vereist is. Ik ben heel erg objectief en zal nooit mijn voorkeur laten blijken.
Als er nog vrage zijn aarzel dan niet contact met mij op te nemen
Groet,
ADO
Hé gelukkig, ik kon al niet alles uit je tekening halenquote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef Adothehague het volgende:
Dan zet ik em hier neer in het kader van een open sollicitatie:
[..]
Wat een clownquote:Op maandag 29 december 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hé gelukkig, ik kon al niet alles uit je tekening halen
quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Tja, hij voegt tenminste daat bij woord als het om solliciteren gaat.quote:
Behoort je grammatikabeheersing ook tot één van je competenties? Dan kunnen we je sollicitatie juiste waarde schatten.quote:Ik acht mezelf als een hele geschikte kandidaad omdat ik over een aantal hele belangrijke competenties beschik die de meeste users niet hebben.
Is dat het enige? Ik dacht dat die poll leidend was. Mag ik nog een fijne sollicitatie sturen?quote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, hij voegt tenminste daat bij woord als het om solliciteren gaat.
Wat de doe een wens stichting al voor elkaar kan krijgen héquote:Op maandag 29 december 2008 21:16 schreef Adothehague het volgende:
YESSSSSSSSS, ik ben de nieuwe VBL mod.
SJIMZ wegwezen.
Ja, ik pis ook in jouw broek door dit topic.quote:Op maandag 29 december 2008 21:17 schreef RayMania het volgende:
Ik pis serieus in m'n broek door dit topic.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, hij voegt tenminste daat bij woord als het om solliciteren gaat.
Dit topic kan nu dicht.quote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat de doe een wens stichting al voor elkaar kan krijgen hé
We weten dat die blauwe kleur gespeeld is, maar die domheid, speelt hij dat ook of is hij gewoon echt niet slimmer dan de achterwielen van mijn stoel?quote:Op maandag 29 december 2008 21:17 schreef RayMania het volgende:
Nee, wacht maar even tot de med.quote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef koningdavid het volgende:
Mogen we hem nu ontgroenen?
Doe je ding!quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Ik zal vanaf nu de orde bewaken in VBL, als er iets niet in de haak is aarzel dan niet om het in Feedback te melden oke? We gaan er een goiee tijd van maken.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Ik zal vanaf nu de orde bewaken in VBL, als er iets niet in de haak is aarzel dan niet om het in Feedback te melden oke? We gaan er een goiee tijd van maken.
Gooi 'm zelf maar dicht danquote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Oké, vergeet je aub niet dat ik er altijd voor je ben. Ik zal altijd voor je klaarstaan.quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
We gaan er een goiee tijd van maken.
Dat je daaraan nog twijfelt zegt misschien wat over jouquote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
We weten dat die blauwe kleur gespeeld is, maar die domheid, speelt hij dat ook of is hij gewoon echt niet slimmer dan de achterwielen van mijn stoel?
Amen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Er zijn meerdere users hoor die zo dom zijnquote:Op maandag 29 december 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat je daaraan nog twijfelt zegt misschien wat over jou.
Ik word binnenkort ingewerkt over hoe je topics kan sluiten enzo.quote:
[FAQ & FB] #79 : Bestel hier uw banaanvragen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit topic kan nu dicht.
Je bent qua taalkunde wel een verrijking voor VBL. Tong80 zal erg blij zijn met iemand die zijn fouten camouleert (joule).quote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik word binnenkort ingewerkt over hoe je topics kan sluiten enzo.
Ik moet mij nu eerst erop richten door mensen aan te spreken als ze buitenspoorig gedrag vertonen.
NU al? Gun hem die lol man..quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
Anyway, was leuk.
Solli loopt nog, nieuwe mod komt ergens volgend jaar.
Ik kan wel effe painten voor je.quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Huil. Wanneer krijg ik nou eens een blauw kleurtje een keer.Puur om het eens te proeven.
²
Als je dat wil doen, heel graag.quote:
Als FA wordt je geacht om niet te lekken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:17 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Kick, dan gaat mijn sollicitatie direct de deur uit.
Dat waardeer ik enorm, dank je wel. We hebben een gezellig leuk kliekje hier bij VBL.quote:Op maandag 29 december 2008 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb op BsB gevote (anglisiscme), hij lijkt dermate geschikt voor de functie. Water lest de dorst.
ª
BansheeBoy lijkt me dan de perfecte kandidaat:quote:Op maandag 29 december 2008 11:41 schreef SCH het volgende:
Oh jee, vlug even wat tegengas:quote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
BansheeBoy lijkt me dan de perfecte kandidaat:
Voetbal International # 9. Nooit meer een studiogast.
Ja, ik ben zelf nu een aantal delen Louis de Funés aan het downloaden. Ca. 15 DVD's, wordt weer smullen geblazen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:01 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over de laatste ontwikkelingen op het gebied?
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef kleinzusje het volgende:
The ways of Pikachu are unpredictable
De mods hebben je opmerking waarschijnlijk even mee naar achter genomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:01 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over de laatste ontwikkelingen op het gebied?
Ik heb Terrorobbie hier een tijd niet gezien, is hij weer gebanned? Of spelen er andere zaken?
Ja, maar dat kan ook een wisseltruc zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef sjimz het volgende:
blight is net van zijn blauwe kleurtje af.
Durf je er tien kratjes bier op te zetten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef sjimz het volgende:
blight is net van zijn blauwe kleurtje af.
Dat is volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:55 schreef Breach het volgende:
Edit: Overigens een serieuze vraag. Maken jullie na 1 januari bekend wie zich allemaal kandidaat gesteld hebben?
Nee, mag men zelf doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:55 schreef Breach het volgende:
Edit: Overigens een serieuze vraag. Maken jullie na 1 januari bekend wie zich allemaal kandidaat gesteld hebben?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Durf je er tien kratjes bier op te zetten?
Jammer, zou deze topics in een heel ander perspectief plaatsenquote:
Okquote:
Ik denk dat daar wel een consequentie tegen over staatquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Maar denthemen, als je het niet wordt hè, word je dan niet boos als ik zeg dat wij je niet zien zitten?
Ik ben nog nooit gebanned. Heb zelfs geen notequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:04 schreef Breach het volgende:
Is er weleens een mod gebanned voor het consequent maken van slechte grappen?
denthemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Maar denthemen, als je het niet wordt hè, word je dan niet boos als ik zeg dat wij je niet zien zitten?
Ik neem aan dat je mij daar mee bedoelt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:04 schreef Breach het volgende:
Is er weleens een mod gebanned voor het consequent maken van slechte grappen?
Nee echt niet, daar sta ik opquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Jim is een echte FM god.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij daar mee bedoelt?
Ray kan er niets vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jim is een echte FM god.
Respect voor hem
Ik steeds GayManiaquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Ik lees trouwens steeds speculazentopic.
Daar ben je een vrouw voor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou heb ik nog steeds geen rechten....
quote:
Nu lees ik het ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Ik lees trouwens steeds speculazentopic.
Dacht dat dat de kloon van SCH was..quote:
Speculaas is inderdaad duurquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:13 schreef Breach het volgende:
Die TT
Ik vond het al lang duur voor dat iemand de link legde met speculaas
Wordt wel eens tijd....quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou heb ik nog steeds geen rechten....
Ga ergens anders spelen met je gezeur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Toen ik dat een keer zei kreeg ik een ban.
Weet je nog Ray?
Edit hem even andersquote:
Je grappen zijn net als Polak: niveautje Jupiler League.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |