Okquote:
Ik denk dat daar wel een consequentie tegen over staatquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Maar denthemen, als je het niet wordt hè, word je dan niet boos als ik zeg dat wij je niet zien zitten?
Ik ben nog nooit gebanned. Heb zelfs geen notequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:04 schreef Breach het volgende:
Is er weleens een mod gebanned voor het consequent maken van slechte grappen?
denthemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Maar denthemen, als je het niet wordt hè, word je dan niet boos als ik zeg dat wij je niet zien zitten?
Ik neem aan dat je mij daar mee bedoelt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:04 schreef Breach het volgende:
Is er weleens een mod gebanned voor het consequent maken van slechte grappen?
Nee echt niet, daar sta ik opquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
Jim is een echte FM god.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij daar mee bedoelt?
Ray kan er niets vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jim is een echte FM god.
Respect voor hem
Ik steeds GayManiaquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Ik lees trouwens steeds speculazentopic.
Daar ben je een vrouw voor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou heb ik nog steeds geen rechten....
quote:
Nu lees ik het ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Ik lees trouwens steeds speculazentopic.
Dacht dat dat de kloon van SCH was..quote:
Speculaas is inderdaad duurquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:13 schreef Breach het volgende:
Die TT
Ik vond het al lang duur voor dat iemand de link legde met speculaas
Wordt wel eens tijd....quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou heb ik nog steeds geen rechten....
Ga ergens anders spelen met je gezeur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Toen ik dat een keer zei kreeg ik een ban.
Weet je nog Ray?
Edit hem even andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |