Dat 'ie de link van die beer en Gordon Shumway ook niet legtquote:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet wist.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat 'ie de link van die beer en Gordon Shumway ook niet legt
Weten mensen überhaupt wel dat ALF in het echt Gordon heet?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat 'ie de link van die beer en Gordon Shumway ook niet legt
ALF = Alien Life Form.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet wist.
Dragonball Z en Captain Planet iis meer jouw ding?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef Messenga het volgende:
Jeuzus man, alsof ik geinteresseerd ben in '80 series.
Dan zeg ik wel dat je het niet bent geworden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Adothehague het volgende:
Jullie kunnen wel speculeren, maar misschien heeft degene die WEL moderator is geworden zojuist een PM gehad. Speculeren is zinloos, ik heb mijn PM inmiddels binnen, maar omdat op het openbaar maken van de inhoud een ban staat doe ik daar geen mededelingen over.
Ik vond die serie briljant komisch, heb hier nog ergens seizoen 1 liggen. Maar zo opgelet heb ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
ALF = Alien Life Form.
Ken je klassiekers.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zeg ik wel dat je het niet bent geworden.
Pokemon!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dragonball Z en Captain Planet iis meer jouw ding?
Uffie, haar topic staat in m'n sigquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Rubbereneend wie is die chick in je avatar?
ach als VBL mod weet je ook dat je over een tijdje vanzelf mod wordt daarquote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wil er nog altijd een topic over openen in MLN. Maar die nieuwe mod he
Verdomme, je zou mod kunnen zijn!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
verdikkie, die noemde ik eerst ook! Ik ben de nieuwe Uri
nou blijkbaar niet, je lekt nog harder dan de dijken rond New Orleansquote:
Soort laatste rusthuisquote:Op maandag 5 januari 2009 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als VBL mod weet je ook dat je over een tijdje vanzelf mod wordt daar
Doe je netjes hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Uffie, haar topic staat in m'n sig
quote:
ze komt af en toe op visite. Dan mag ze even op mijn knie zittenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Doe je netjes hoor.
Waar heb je haar ontmoet, want ik zie dat ze in Amerika woont?
En woon ze nu in Nederland, of jij in Amerika?
Moet ik hier elke minuut posten, of wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Waar is Robbedoes eigenlijk?
Sinds de pms zijn verstuurd heb ik hem niet meer gezien.
Of is hij weer aan het "werk"
Dat verwacht ik niet, maar ik had wel wat meer reclame (kampagne's) van jouw kant verwacht als je serieus moderator wil worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet ik hier elke minuut posten, of wat?
Ik (en een heleboel anderen) weten jouw standpunten niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn standpunten zijn duidelijk. Ik heb geen campagne of inlikkerij nodig.
Dat kan je onder de competentie: Van veel markten thuis plaatsenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef denthemen het volgende:
Ado had een goeie campagne hier, iedereen belachelijk maken. Eerst zeggen dat de huidige mods geweldig zijn en dan weer zeggen dat ze drama zijn.
of onder kontlikken en dan weer de held zijn. Maar ado , zoals jij doet, is dat serieus? Ben je echt zo raar/kinderachtig/dom etc? Dat jij robbie nu tips gaat geven, heel vbl ziet jou terecht als een clownquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat kan je onder de competentie: Van veel markten thuis plaatsen
No shit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Breach het volgende:
ADO kan niet echt zijn. Alsof een normaal denkend mens campagne als kampagne schrijft.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
of onder kontlikken en dan weer de held zijn. Maar ado , zoals jij doet, is dat serieus? Ben je echt zo raar/kinderachtig/dom etc? Dat jij robbie nu tips gaat geven, heel vbl ziet jou terecht als een clown
Dat jij het op deze manier ziet zegt meer over jou dan over mij dacht ik zo.quote:of onder kontlikken en dan weer de held zijn.
Doe niet zo naief.quote:Maar ado , zoals jij doet, is dat serieus? Ben je echt zo raar/kinderachtig/dom etc? Dat jij robbie nu tips gaat geven, heel vbl ziet jou terecht als een clown
Ja ok, in Helmond dan.quote:
Omdat ik momenteel niet de ambitie heb om moderator te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef denthemen het volgende:
Waarom heb je dat dan niet gedaan?
Fail! En je sollicitatie dan? Omg wat ben jij een jokerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat ik momenteel niet de ambitie heb om moderator te worden.
Fail van jouw kant!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Fail! En je sollicitatie dan? Omg wat ben jij een joker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |