Je kan nooit zeggen dat morgen vandaag is want morgen is altijd een dag later dan waarin je leeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Of speel je dit?
Nee, want morgen staat tussen haakjes dus is een quote.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je kan nooit zeggen dat morgen vandaag is want morgen is altijd een dag later dan waarin je leeft.
Jongen jij raakt je geld kwijt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
Ik wil best bookie spelen. Quotering borisz: 2.30.
Ze willen de nieuwe mod niet bekend maken in een tongtopic...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Opent Tong een keer een goed topic, wordt ie gesloten
Dank u. Eindelijk iemand die me geloofd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd BrandX, eindelijk een keer een frisse wind.
Investeren in mij ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Investeren in mij is veiliger dan in Icesave.
Alleen maar omdat jij geen B in je naam hebtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef pfaf het volgende:
Ik vond deze reeks beter toen er volop tetten in voor kwamen en Messenga afgekraakt werd. Die semi-grappige mods die komen melden dat ze het zijn is allesbehalve vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |