quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
2 weken geleden stond er een hele aziaat achter een raam in amsterdam
Gelukkig was het geen halve Aziaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Die stad is stom en wil ik niet meer heen.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Toen ik 2 weken geleden in brandpunt was de slechtste openingszin ooit gehoord
Meid kwam naar me toe:
Zij: "Hee, jij lijkt op de zoon van Osama bin laden"
Ik : "uhh oke.."
Zij: "Jaah, ik vind je helemaal de bom"
Hoe bedoel jequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen halve Aziaat.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb je een pic van BrauN? Misschien dat ik hem zaterdag tegenkom dan in de 3 Gezusters
Wat scheer je er zoal mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zoiets, maar dan een ander.
Wat scheer je daarmee? Je hebt toch geen baard?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zoiets, maar dan een ander.
18,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe oud ben je btw?
En studeer je in Tilburg of zit je er op shcool?
Kankur die is wel heel slecht.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat scheer je daarmee? Je hebt toch geen baard?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kankur die is wel heel slecht.Maar voor een dame is het niet erg. Als ze maar pijpt komt alles goed.
Ja, maar wat scheer je met die scheermesjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]Ik zei ook, maar dan anders. Ladyshave, maar ik gebruik hem niet eens meer.
Dat wil zeggen dat ik nu gewoon scheermesjes gebruik.
Kaas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, maar wat scheer je met die scheermesjes?
hihi. Nou ja. Je kan ook blij zijn dat jij de opnings zin niet hoeft te maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
![]()
Die was inderdaad kankerslechtklopt, al kon ik het niet laten keihard in de lach te schieten
![]()
Ik had 2 joint's op en al wat drank, ik kon het niet laten
Nee, alleen een foto waarop we seks hebben, long time ago. Dus die krijg je niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb je een pic van BrauN? Misschien dat ik hem zaterdag tegenkom dan in de 3 Gezusters
Die avond welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi. Nou ja. Je kan ook blij zijn dat jij de opnings zin niet hoeft te maken.was ze wel lekker?
Hier schrok ik me doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]Ik zei ook, maar dan anders. Ladyshave, maar ik gebruik hem niet eens meer.
![]()
Nu gaat het weer een beetjequote:Dat wil zeggen dat ik nu gewoon scheermesjes gebruik.
Oeh, hip. Is kaas het nieuwe woord voor kut?quote:
Okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Die avond wel, al kan ik misschien een vertekend beeld hebben gehad door de wiet en de drank
![]()
Daar was ik inderdaad wel blij om jah![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier schrok ik me dood
[..]
Nu gaat het weer een beetje
hihi ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oeh, hip. Is kaas het nieuwe woord voor kut?Dat geeft de uitdrukking "Kaas gegeten hebben van iets" een twist.
Die verwar ik nog weleens!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar dat moet toch met een:
[ afbeelding ]
Hij heeft het niet zo op hoog gras.quote:
haha ik nietquote:
Moet je IQM maar ff PMen. Dat was het plekkie van NBquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zie een lege plek in de OP tussen de plaatjes![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar nog nooit last van heb gehad van in een dronken en/of stonede bui een meisje totaal anders zien dan dat ze eigenlijk isquote:
quote:
eigenlijk is dat geen lege plek. Want daar komt krentenbol gewoon en dan is het weer een mooi blokjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zie een lege plek in de OP tussen de plaatjes![]()
Ik weet niet wat voor rotzooi jij rookt danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar nog nooit last van heb gehad van in een dronken en/of stonede bui een meisje totaal anders zien dan dat ze eigenlijk is?
Jawel. Hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar nog nooit last van heb gehad van in een dronken en/of stonede bui een meisje totaal anders zien dan dat ze eigenlijk is?
Hmm, dat staat zo aandringerigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je IQM maar ff PMen. Dat was het plekkie van NB
Ik sta er toch al in, of bedoel je een verplaatsing?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
eigenlijk is dat geen lege plek. Want daar komt krentenbol gewoon en dan is het weer een mooi blokje
?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
eigenlijk is dat geen lege plek. Want daar komt krentenbol gewoon en dan is het weer een mooi blokje
drank maakt meer kapot dan je lief is,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor rotzooi jij rookt dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja. Verplaatsing. Nu ben je echt zo aanhangsel aan dat blokje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik sta er toch al in, of bedoel je een verplaatsing?
Paling, worst, palingworst?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
drank maakt meer kapot dan je lief is,Whiiihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krentenbol is toch een aanhangsel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
?
Het is nu met lege plek toch een mooi blokje?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
drank maakt meer kapot dan je lief is,je kan niet tegen drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
White widow van de Grass Company in tilburgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die staat er allang in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Moet ik nu IQM PMen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja. Verplaatsing. Nu ben je echt zo aanhangsel aan dat blokje.
Van wie?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
krentenbol is toch een aanhangsel?
Ik kan er wel tegen. Die meisjes kunnen er niet tegen. Als ik drink dan worden ze allemaal knapper, en ze willen ineens allemaal mij regelen.quote:
okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jawel. Hetwas meer voor de herrinneringen die bij me opkwamen eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen. Die meisjes kunnen er niet tegen. Als ik drink dan worden ze allemaal knapper, en ze willen ineens allemaal mij regelen.
Mwah. Na een aantal fatale blunders van het kaliber grotork regelen en op je smoel gaan in de kroeg kan je het amper meer een leven noemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okegelukkig, ik begon al hele nerd-achtige beelden te krijgen van je
![]()
Maar gelukkig zijn er toch personen die een leven hebben hier![]()
Als jij van white widow mensen compleet anders gaat zien..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
White widow van de Grass Company in tilburg?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen. Die meisjes kunnen er niet tegen. Als ik drink dan worden ze allemaal knapper, en ze willen ineens allemaal mij regelen.
Ik begrijp je wel, het is bij mij alleen niet het geval dat ze "aanhangsel" isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
IK WORDT NIET BEGREPEN. IK GA EEN PAINT MAKEN.
De vraag is wat haar echte naam isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
Wat is je woonplaats eigenlijk, Krentenbol?
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij van white widow mensen compleet anders gaat zien..Heb je d'r dan minstens 15 op?
Van wie?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
10-tonners heb ik nog nooit gezoend in dronken buienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah. Na een aantal fatale blunders van het kaliber grotork regelen en op je smoel gaan in de kroeg kan je het amper meer een leven noemen
Ik ben geen junk, don't ask mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
nee't was toen mijn eerste keer dat ik wiet rookte
ik denk dat het vooral de drank ook was
Zal ik de volgende keer beter Haze nemen? dat is stukkie zwaarder toch?
Geef es antweurd op m'n vraag.quote:
Ik zal het wel vragen aan Skaff-a of NG als die nog eens in SC zijn danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen junk, don't ask me.
Maar haze schijnt wel 'beter/sterker' te zijn ja.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
10-tonners heb ik nog nooit gezoend in dronken buien(Gelukkig maar
), op me muil gaan wel
Eerst zeggen don't ask me en dan antwoord gevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wordt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
Je moet het is door een pijp roken, en dan niet een waterpijp. Maar een opa pijpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
nee't was toen mijn eerste keer dat ik wiet rookte
ik denk dat het vooral de drank ook was
Zal ik de volgende keer beter Haze nemen? dat is stukkie zwaarder toch?
Bij mij sta ik gewoon laatste!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Krentenbol is aanhangsel. Komt op plek NB. Mooi blokje.
Snap?
Jij hebt wel iets met op je muil gaan hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
10-tonners heb ik nog nooit gezoend in dronken buien(Gelukkig maar
), op me muil gaan wel
Dat was de grap, slome.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eerst zeggen don't ask me en dan antwoord geven
haha RV is schizofreenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet het is door een pijp roken, en dan niet een waterpijp. Maar een opa pijpDat deden wij voor de gein en je gaat serieus stuk
Ik neem (als ik het doe, bijna nooit) altijd powerplant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Devvie het volgende:
JONGENSJOS HEEFT VRIENDEN
Ik zeg:Jos heeft wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Door een pijp okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet het is door een pijp roken, en dan niet een waterpijp. Maar een opa pijpDat deden wij voor de gein en je gaat serieus stuk
Ik bedoel dus 10-tonners van meidenquote:
jah, ik moet is iets minder gaan drinken tijdens uitgaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met op je muil gaan hè?
Ja, in Eindhoven!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Devvie het volgende:
JONGENSJOS HEEFT VRIENDEN
Ik zeg:ik geloof je bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die vriendin soms ook zwanger en ligt ze in coma?
![]()
Inderdaad? Zou je het kunnen eten?quote:
Zoiets als buiten school met mensen omgaan is dat dacht ikquote:
ik heb er maar 1.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nog 12 van die dingen op me kamer liggen
Is dat zwaarder dan haze dan ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik neem (als ik het doe, bijna nooit) altijd powerplant.
Volgens mij bestaat het niet eens, althans, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad? Zou je het kunnen eten?
Dán kom ik ook.quote:
gebruik google gewoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is dat zwaarder dan haze dan ofzo? ik dacht dat Haze noujuist het wat zwaardere spul was
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Krentenbol is aanhangsel. Komt op plek NB. Mooi blokje.
Snap?
Misschien is het iets uit het so called 'buiten'?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het niet eens, althans, ik ken het niet.
Zwanger lijkt me sterkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik geloof je bijnaIs die vriendin soms ook zwanger en ligt ze in coma?
Oke, hoe gaan we die coma meet ons voorstellen? Allemaal in een bed aan het infuus op het station meetenquote:
Ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is dat zwaarder dan haze dan ofzo? ik dacht dat Haze noujuist het wat zwaardere spul was
Geeft niet, ik regel wel een kamertjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
Groningen, dan ben ik vet lang onderweg.
Dat is toch iets waar opa en oma altijd verhaaltjes over vertellen bij de computerkast?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien is het iets uit het so called 'buiten'?
moet je comahaze nemenquote:
Dat weet ik, wou m alleen nog even uitleggen voor de nog slomere!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik geloof je bijnaIs die vriendin soms ook zwanger en ligt ze in coma?
Dat was ik ook naar Amsterdamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
Groningen, dan ben ik vet lang onderweg.
Goed ideequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, hoe gaan we die coma meet ons voorstellen? Allemaal in een bed aan het infuus op het station meeten? Bossen bloemen om ons heen, en uiteraard een giro nummer, voor het geval mensen ons zielig vinden. Kunnen we van dat geld net zoveel roken en drinken tot we ook daadwerkelijk in een coma raken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En zich dan afvragen waarom niemand hem snapte.
Waar ligt Raalte eigenlijk preciesquote:
Ja maar dan zit Gers in de gevangenis want dan heeft ie NB vermoord met een uzi.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef reetveter het volgende:
kats blowen op de meet+ bier drinken
EN TEQUILA SHOTS MET EEN POOL EN GERS![]()
Bij Zwolle!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar ligt Raalte eigenlijk precies?
Nederland.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gtst begint pas om 8 schatje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Paaskonijn het volgende:
tv doei
Nothernlight extraquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]hmm, dus beste kan ik maar gewoon Haze of Northernlight nemen
Vanuit Groningen jaaaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ben vet goed in topo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die er ook voorgedraaid? of is dat voorgedraaidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nothernlight extra
Die is superlekker en superhard
Ook wel redelijk prijzig!
amnesia hazequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]hmm, dus beste kan ik maar gewoon Haze of Northernlight nemen
Dit is dus niet nodig met een opapijpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zijn die er ook voorgedraaid? of is dat voorgedraaiddit aangezien ik niet zelf kan draaien
Inderdaad. Vorige UI was leuker.quote:
saluutquote:
Maakt niet uit, dan storten ze wel wat op je rekening.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan moet ik erg hoesten en denken mensen dat ik doodga ben ik bang
koop een pak shag en ga een middagje oefenen en je kunt het.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zijn die er ook voorgedraaid? of is dat voorgedraaiddit aangezien ik niet zelf kan draaien
Leer eerst maar draaienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zo'n pijp is ook niet alles, moet je elke keer meesjouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef reetveter het volgende:
De laatste keerDraaien is niet nodig
Leer dat gewoon, vlegelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef reetveter het volgende:
De laatste keerDraaien is niet nodig
Ik kan toch draaien nu verdommequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n pijp is ook niet alles, moet je elke keer meesjouwen
Je wil uiteraard elk moment van de dag kunnen blowen!
okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Leer eerst maar draaien
Zo moeilijk is het niet
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okedan gewoon 1 gram nothernlight extra halen ofzo
?
waarom dequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
Goeie op!! ik moet zo weer aan het bier, een vriendin heeft dr rijbewijs gehaald
Dan gewoon 1 gram white widow halen, pakje shag(Welke raad je aan), lange vloei, en tipjes zou ik dat doen? of zou ik gewoon treinkaartjes gebruiken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja
Maar voor het leren draaien zou ik dat niet gebruiken, dat is vet zonde van de wiet!
Kan je beter White Widow halen
Of gewoon hasj natuurlijk
waarom extra?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okedan gewoon 1 gram nothernlight extra halen ofzo
?
Handig, maar niet het handigstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan toch draaien nu verdomme, maar voor de luie mensch is een pijp van 5 cm handig
dankjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
Goeie op!! ik moet zo weer aan het bier, een vriendin heeft dr rijbewijs gehaald
en ik hoor rare verhalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
als voorbeeld maarquote:
of gewoon shag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja
Maar voor het leren draaien zou ik dat niet gebruiken, dat is vet zonde van de wiet!
Kan je beter White Widow halen
Of gewoon hasj natuurlijk
Nou doet ie het weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
Ik gok omdat hij elke dag al aan het bier moet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
waarom deis toch noujuist
Jij een vriendin? of eentje uit de friends-zone?
Ja, goedkope shag (pall mall ofzo, maakt niet echt uit), lange vloei en tip ja, geen treinkaartjes!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dan gewoon 1 gram white widow halen, pakje shag(Welke raad je aan), lange vloei, en tipjes zou ik dat doen? of zou ik gewoon treinkaartjes gebruiken?
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
dit dus, anders is het weggegooid geld
Heb ik ook zo'n weed crusher nodig? of dat niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, goedkope shag (pall mall ofzo, maakt niet echt uit), lange vloei en tip ja, geen treinkaartjes!
En dan gewoon oefenen.
En denk vooral niet te snel dat ie gelukt is en rol m dan dicht.
Wees zorgvuldig, dat werkt t best.
Ik heb sommige luie vrienden van me joints zien draaien waar ik spontaan van in coma viel
x2.. alhoewel ik waarschijnlijk der foto al wel heb gezien maar dat alweer vergeten benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil weten hoe allure_ eruit ziet.
Niet per sé, gweoon met je vingers wil ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heb ik ook zo'n weed crusher nodig? of dat niet?
Overbodige luxequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mijn voornemen was iets minder te drinken, en nu kom ik dinsdag naar alle waarschijnlijkheid al weer redelijk dronken thuisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
waarom deis toch noujuist
Jij een vriendin? of eentje uit de friends-zone?
Serieus?quote:
oke tyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Overbodige luxe
Als je zoiets op de kermis wint is het leuk, anders nergens voor nodig
als je 30 euro wiet per dag rookt is het geen overbodige luxe btwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Overbodige luxe
Als je zoiets op de kermis wint is het leuk, anders nergens voor nodig
Maar als je 30 euro wiet per dag rookt is het ook eerder tijd om hulp te gaan zoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je 30 euro wiet per dag rookt is het geen overbodige luxe btw_!
dat is wel behoorlijk kansloosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je 30 euro wiet per dag rookt is het geen overbodige luxe btw_!
cierra la boca!!quote:
Ja maar ik heb het vast wel eens gezien, maar toen boeide het me nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
Allure_ heeft heel vaak foto's in haar fobo gehad. Newbies
.
Dat is wel kut. en het duurt lang.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet per sé, gweoon met je vingers wil ook wel
Wat een zelfkennisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik maak een uurtje huiswerk en jullie spammen ondertussen 3/4 topic voloneerlijk.
zekerquote:
daar heb je heel geen tijd voor als je zoveel rooktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar als je 30 euro wiet per dag rookt is het ook eerder tijd om hulp te gaan zoeken
Ik was niet eens weg, ik kijk alleen tv en het gaat me al te snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik maak een uurtje huiswerk en jullie spammen ondertussen 3/4 topic voloneerlijk.
Ja, echt hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
.
Hoe mee moeite het kost, hoe lekkerder de joint wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is wel kut. en het duurt lang.
Ik kijk bijna nooit in fobo's.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
.
Dit dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat een zelfkennisIk zou het niet kunnen m'n eigen verplichten een uur huiswerk te maken
terwijl ik achter pc zit met FOK! toegang
Das beetje veel missquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar als je 30 euro wiet per dag rookt is het ook eerder tijd om hulp te gaan zoeken
Hihi ik heb ook een grinder, en dan echt een miniatuurtjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neuken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, echt he. Newbies hebben daar gewoon geen recht op. Maarja, om een tipje van de sluier te lichten..
[ afbeelding ]
Ik in een gekke bui.
Ik moet ook nog literatuur doornemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
http://www.bnn.nl/page/afkickenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker![]()
[..]
daar heb je heel geen tijd voor als je zoveel rookt
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, echt he. Newbies hebben daar gewoon geen recht op. Maarja, om een tipje van de sluier te lichten..
[ afbeelding ]
Ik in een gekke bui.
Uitstellenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet ook nog literatuur doornemen.
Morgen.
Zo'n lief meisje dat aan de wiet zitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik heb ook een grinder, en dan echt een miniatuurtjeheel schattig.
Jongens lachen me er altijd om uit though en ik gebruik 'm zelden.
Ooh, vind je het niet naar dat je foto op geocities staat onder de naam uglygirl1?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik in een gekke bui.
ik was van plan om van half 8 tot half 9 huiswerk te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat een zelfkennisIk zou het niet kunnen m'n eigen verplichten een uur huiswerk te maken
en wat moet ik daar mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/page/afkicken
Ik ben afgelopen maand gestopt omdat ik elke dag 2 joints rookte.quote:
Wijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, alleen een foto waarop we seks hebben, long time ago. Dus die krijg je niet.
Om het topic wat kleur te geven;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier zijn ze zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zo'n lief meisje dat aan de wiet zit![]()
Waren meisjes als jou ook maar in Zeeland![]()
owquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik was van plan om van half 8 tot half 9 huiswerk te maken
Hadden m'n vriendinnen als grapje gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, vind je het niet naar dat je foto op geocities staat onder de naam uglygirl1?
In zeeland heb je ook gewoon wietrokende chickies hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waren meisjes als jou ook maar in Zeeland![]()
Nou, zoiets zou ik echt niet pikken als ik jou wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hadden m'n vriendinnen als grapje gedaan. Echt niet grappig
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waren meisjes als jou jij ook maar in Zeeland![]()
Dat is professionele hulpquote:
Je blijft maar bezig héquote:
Ik ben jaloersquote:
whaha okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maand gestopt omdat ik elke dag 2 joints rookte.
Vond dat op een gegeven moment niet leuk meer.
Heb gisteren voor het eerst weer wat geblowd en het was meteen weer heerlijk.
Ook heerlijk geslapen (op de bank tho')
Ja nouja..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, zoiets zou ik echt niet pikken als ik jou was!
heeewquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In zeeland heb je ook gewoon wietrokende chickies hoor
Jij mag me altijd PM'en.quote:
Bij mij ook.quote:
Wat heeft dat met zelfkennis te maken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
voor jou altijd dushiiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
owMaar toen vroeg iemand om wiet informatie
![]()
Bedankt dat je je huiswerk voor me hebt uitgesteld
Surequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
whaha okerespect
![]()
Als ik nog eens wat vragen heb, of als ik er niet uitkom tijdens het draaien mag ik met vragen wel bij jou komen toch?
Nou, als je wiet meeneemt en je vraagt of ze ook willen heb je wietrokende chickiesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
heeewwaar?
Wietrokende meisjes wel al gezien, maar chickies nog niet
Mijn eigen chickie rookt wel eens meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
heeewwaar?
Wietrokende meisjes wel al gezien, maar chickies nog niet
en coma stonedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is professionele hulp(waarmee ik niet wil zeggen dat jij die nodig hebt aangezien ik helemaal niet weet of jij dat bent die 30 euro per dag rookt)
Zit zo'n kerel bij die rookte elke dag voor 50 euro aan wiet
Zo'n 15 joints per dag
Kankerziek!
ty , maar wat jbma betekend kan ik me ff niet bedenkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
voor jou altijd dushii![]()
xxlyntb4life jbma.
bedanktquote:
hunkquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef damsco het volgende:
FOBO UPDATE MENSEN!!!!!!!!!!!
quote:
oehhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn eigen chickie rookt wel eens mee
psst braun ist onleinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
!
Ik heb je hyves toch al gezien, dus kan ik daar stiekem verliefd zijn.
Watdanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef reetveter het volgende:
OPFUCKE MET JE FOBO UPDATE, IK KAN DAT HELEGAAR NIET ZIEN
Doe normaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
Ik ga zo even een R&P topic openen over dat ik geen vriendin kan krijgen. Wie heeft er wat goede ideeën?
zeg dat je vroeger veel loog over de ziekte van je vriendinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
Ik ga zo even een R&P topic openen over dat ik geen vriendin kan krijgen. Wie heeft er wat goede ideeën?
Iets over dat je alleen maar meiden kan krijgen waarbij je in hun hart kan klaarkomen maar niet in hun vagina ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
Het hier niet aankondigen aangezien remlof en consorten dit in de gaten houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
"Chickies zien me niet staan omdat ik geen metal luister, wat nu?"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
maar maarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe normaal. Blijf maar vrijgezel voor mij.
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
Chickies roken niet in het openbaar. Dat staat niet zo chickie, vind ik.
* maakt kloon aan voor foboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef damsco het volgende:
[..]
hahaha, SHE staat naakt in mijn fobo. maar ik haal het zo even weg, sorry man
Ik keekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef damsco het volgende:
[..]
hahaha, SHE staat naakt in mijn fobo. maar ik haal het zo even weg, sorry man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Goedzoquote:
Ik doe dat stiekem in louche steegjes enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben ik het geheel mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |