haha RV is schizofreenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet het is door een pijp roken, en dan niet een waterpijp. Maar een opa pijpDat deden wij voor de gein en je gaat serieus stuk
Ik neem (als ik het doe, bijna nooit) altijd powerplant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen junk, don't ask me.
Maar haze schijnt wel 'beter/sterker' te zijn ja.
Hier ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Devvie het volgende:
JONGENSJOS HEEFT VRIENDEN
Ik zeg:Jos heeft wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Door een pijp okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet het is door een pijp roken, en dan niet een waterpijp. Maar een opa pijpDat deden wij voor de gein en je gaat serieus stuk
Ik bedoel dus 10-tonners van meidenquote:
jah, ik moet is iets minder gaan drinken tijdens uitgaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met op je muil gaan hè?
Ja, in Eindhoven!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Devvie het volgende:
JONGENSJOS HEEFT VRIENDEN
Ik zeg:ik geloof je bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die vriendin soms ook zwanger en ligt ze in coma?
![]()
Inderdaad? Zou je het kunnen eten?quote:
Zoiets als buiten school met mensen omgaan is dat dacht ikquote:
ik heb er maar 1.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nog 12 van die dingen op me kamer liggen
Is dat zwaarder dan haze dan ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik neem (als ik het doe, bijna nooit) altijd powerplant.
Volgens mij bestaat het niet eens, althans, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad? Zou je het kunnen eten?
Dán kom ik ook.quote:
gebruik google gewoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is dat zwaarder dan haze dan ofzo? ik dacht dat Haze noujuist het wat zwaardere spul was
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Krentenbol is aanhangsel. Komt op plek NB. Mooi blokje.
Snap?
Misschien is het iets uit het so called 'buiten'?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het niet eens, althans, ik ken het niet.
Zwanger lijkt me sterkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik geloof je bijnaIs die vriendin soms ook zwanger en ligt ze in coma?
Oke, hoe gaan we die coma meet ons voorstellen? Allemaal in een bed aan het infuus op het station meetenquote:
Ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is dat zwaarder dan haze dan ofzo? ik dacht dat Haze noujuist het wat zwaardere spul was
Geeft niet, ik regel wel een kamertjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
Groningen, dan ben ik vet lang onderweg.
Dat is toch iets waar opa en oma altijd verhaaltjes over vertellen bij de computerkast?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien is het iets uit het so called 'buiten'?
moet je comahaze nemenquote:
Dat weet ik, wou m alleen nog even uitleggen voor de nog slomere!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik geloof je bijnaIs die vriendin soms ook zwanger en ligt ze in coma?
Dat was ik ook naar Amsterdamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
Groningen, dan ben ik vet lang onderweg.
Goed ideequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, hoe gaan we die coma meet ons voorstellen? Allemaal in een bed aan het infuus op het station meeten? Bossen bloemen om ons heen, en uiteraard een giro nummer, voor het geval mensen ons zielig vinden. Kunnen we van dat geld net zoveel roken en drinken tot we ook daadwerkelijk in een coma raken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En zich dan afvragen waarom niemand hem snapte.
Waar ligt Raalte eigenlijk preciesquote:
Ja maar dan zit Gers in de gevangenis want dan heeft ie NB vermoord met een uzi.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef reetveter het volgende:
kats blowen op de meet+ bier drinken
EN TEQUILA SHOTS MET EEN POOL EN GERS![]()
Bij Zwolle!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar ligt Raalte eigenlijk precies?
Nederland.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gtst begint pas om 8 schatje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Paaskonijn het volgende:
tv doei
Nothernlight extraquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]hmm, dus beste kan ik maar gewoon Haze of Northernlight nemen
Vanuit Groningen jaaaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ben vet goed in topo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die er ook voorgedraaid? of is dat voorgedraaidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nothernlight extra
Die is superlekker en superhard
Ook wel redelijk prijzig!
amnesia hazequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]hmm, dus beste kan ik maar gewoon Haze of Northernlight nemen
Dit is dus niet nodig met een opapijpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zijn die er ook voorgedraaid? of is dat voorgedraaiddit aangezien ik niet zelf kan draaien
Inderdaad. Vorige UI was leuker.quote:
saluutquote:
Maakt niet uit, dan storten ze wel wat op je rekening.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan moet ik erg hoesten en denken mensen dat ik doodga ben ik bang
koop een pak shag en ga een middagje oefenen en je kunt het.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zijn die er ook voorgedraaid? of is dat voorgedraaiddit aangezien ik niet zelf kan draaien
Leer eerst maar draaienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zo'n pijp is ook niet alles, moet je elke keer meesjouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef reetveter het volgende:
De laatste keerDraaien is niet nodig
Leer dat gewoon, vlegelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef reetveter het volgende:
De laatste keerDraaien is niet nodig
Ik kan toch draaien nu verdommequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n pijp is ook niet alles, moet je elke keer meesjouwen
Je wil uiteraard elk moment van de dag kunnen blowen!
okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Leer eerst maar draaien
Zo moeilijk is het niet
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okedan gewoon 1 gram nothernlight extra halen ofzo
?
waarom dequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
Goeie op!! ik moet zo weer aan het bier, een vriendin heeft dr rijbewijs gehaald
Dan gewoon 1 gram white widow halen, pakje shag(Welke raad je aan), lange vloei, en tipjes zou ik dat doen? of zou ik gewoon treinkaartjes gebruiken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja
Maar voor het leren draaien zou ik dat niet gebruiken, dat is vet zonde van de wiet!
Kan je beter White Widow halen
Of gewoon hasj natuurlijk
waarom extra?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okedan gewoon 1 gram nothernlight extra halen ofzo
?
Handig, maar niet het handigstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan toch draaien nu verdomme, maar voor de luie mensch is een pijp van 5 cm handig
dankjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
Goeie op!! ik moet zo weer aan het bier, een vriendin heeft dr rijbewijs gehaald
en ik hoor rare verhalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
als voorbeeld maarquote:
of gewoon shag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja
Maar voor het leren draaien zou ik dat niet gebruiken, dat is vet zonde van de wiet!
Kan je beter White Widow halen
Of gewoon hasj natuurlijk
Nou doet ie het weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
Ik gok omdat hij elke dag al aan het bier moet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
waarom deis toch noujuist
Jij een vriendin? of eentje uit de friends-zone?
Ja, goedkope shag (pall mall ofzo, maakt niet echt uit), lange vloei en tip ja, geen treinkaartjes!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dan gewoon 1 gram white widow halen, pakje shag(Welke raad je aan), lange vloei, en tipjes zou ik dat doen? of zou ik gewoon treinkaartjes gebruiken?
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
dit dus, anders is het weggegooid geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |