Ik zal het wel vragen aan Skaff-a of NG als die nog eens in SC zijn danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen junk, don't ask me.
Maar haze schijnt wel 'beter/sterker' te zijn ja.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
10-tonners heb ik nog nooit gezoend in dronken buien(Gelukkig maar
), op me muil gaan wel
Eerst zeggen don't ask me en dan antwoord gevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wordt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Silentalarm het volgende:
IK WORDT NIET BEGREPEN. IK GA EEN PAINT MAKEN.
Je moet het is door een pijp roken, en dan niet een waterpijp. Maar een opa pijpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
nee't was toen mijn eerste keer dat ik wiet rookte
ik denk dat het vooral de drank ook was
Zal ik de volgende keer beter Haze nemen? dat is stukkie zwaarder toch?
Bij mij sta ik gewoon laatste!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Krentenbol is aanhangsel. Komt op plek NB. Mooi blokje.
Snap?
Jij hebt wel iets met op je muil gaan hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
10-tonners heb ik nog nooit gezoend in dronken buien(Gelukkig maar
), op me muil gaan wel
Dat was de grap, slome.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eerst zeggen don't ask me en dan antwoord geven
haha RV is schizofreenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet het is door een pijp roken, en dan niet een waterpijp. Maar een opa pijpDat deden wij voor de gein en je gaat serieus stuk
Ik neem (als ik het doe, bijna nooit) altijd powerplant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hier ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Devvie het volgende:
JONGENSJOS HEEFT VRIENDEN
Ik zeg:Jos heeft wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Door een pijp okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet het is door een pijp roken, en dan niet een waterpijp. Maar een opa pijpDat deden wij voor de gein en je gaat serieus stuk
Ik bedoel dus 10-tonners van meidenquote:
jah, ik moet is iets minder gaan drinken tijdens uitgaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met op je muil gaan hè?
Ja, in Eindhoven!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Devvie het volgende:
JONGENSJOS HEEFT VRIENDEN
Ik zeg:ik geloof je bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die vriendin soms ook zwanger en ligt ze in coma?
![]()
Inderdaad? Zou je het kunnen eten?quote:
Zoiets als buiten school met mensen omgaan is dat dacht ikquote:
ik heb er maar 1.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nog 12 van die dingen op me kamer liggen
Is dat zwaarder dan haze dan ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik neem (als ik het doe, bijna nooit) altijd powerplant.
Volgens mij bestaat het niet eens, althans, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad? Zou je het kunnen eten?
Dán kom ik ook.quote:
gebruik google gewoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is dat zwaarder dan haze dan ofzo? ik dacht dat Haze noujuist het wat zwaardere spul was
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Krentenbol is aanhangsel. Komt op plek NB. Mooi blokje.
Snap?
Misschien is het iets uit het so called 'buiten'?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het niet eens, althans, ik ken het niet.
Zwanger lijkt me sterkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik geloof je bijnaIs die vriendin soms ook zwanger en ligt ze in coma?
Oke, hoe gaan we die coma meet ons voorstellen? Allemaal in een bed aan het infuus op het station meetenquote:
Ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is dat zwaarder dan haze dan ofzo? ik dacht dat Haze noujuist het wat zwaardere spul was
Geeft niet, ik regel wel een kamertjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
Groningen, dan ben ik vet lang onderweg.
Dat is toch iets waar opa en oma altijd verhaaltjes over vertellen bij de computerkast?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien is het iets uit het so called 'buiten'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |