quote:
oehhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn eigen chickie rookt wel eens mee
psst braun ist onleinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
!
Ik heb je hyves toch al gezien, dus kan ik daar stiekem verliefd zijn.
Watdanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef reetveter het volgende:
OPFUCKE MET JE FOBO UPDATE, IK KAN DAT HELEGAAR NIET ZIEN
Doe normaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
Ik ga zo even een R&P topic openen over dat ik geen vriendin kan krijgen. Wie heeft er wat goede ideeën?
zeg dat je vroeger veel loog over de ziekte van je vriendinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
Ik ga zo even een R&P topic openen over dat ik geen vriendin kan krijgen. Wie heeft er wat goede ideeën?
Iets over dat je alleen maar meiden kan krijgen waarbij je in hun hart kan klaarkomen maar niet in hun vagina ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
Het hier niet aankondigen aangezien remlof en consorten dit in de gaten houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
"Chickies zien me niet staan omdat ik geen metal luister, wat nu?"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef damsco het volgende:
maar maarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe normaal. Blijf maar vrijgezel voor mij.
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
Chickies roken niet in het openbaar. Dat staat niet zo chickie, vind ik.
* maakt kloon aan voor foboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef damsco het volgende:
[..]
hahaha, SHE staat naakt in mijn fobo. maar ik haal het zo even weg, sorry man
Ik keekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef damsco het volgende:
[..]
hahaha, SHE staat naakt in mijn fobo. maar ik haal het zo even weg, sorry man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Goedzoquote:
Ik doe dat stiekem in louche steegjes enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben ik het geheel mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |