Heb ik ook zo'n weed crusher nodig? of dat niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, goedkope shag (pall mall ofzo, maakt niet echt uit), lange vloei en tip ja, geen treinkaartjes!
En dan gewoon oefenen.
En denk vooral niet te snel dat ie gelukt is en rol m dan dicht.
Wees zorgvuldig, dat werkt t best.
Ik heb sommige luie vrienden van me joints zien draaien waar ik spontaan van in coma viel
x2.. alhoewel ik waarschijnlijk der foto al wel heb gezien maar dat alweer vergeten benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil weten hoe allure_ eruit ziet.
Niet per sé, gweoon met je vingers wil ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heb ik ook zo'n weed crusher nodig? of dat niet?
Overbodige luxequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mijn voornemen was iets minder te drinken, en nu kom ik dinsdag naar alle waarschijnlijkheid al weer redelijk dronken thuisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
waarom deis toch noujuist
Jij een vriendin? of eentje uit de friends-zone?
Serieus?quote:
oke tyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Overbodige luxe
Als je zoiets op de kermis wint is het leuk, anders nergens voor nodig
als je 30 euro wiet per dag rookt is het geen overbodige luxe btwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Overbodige luxe
Als je zoiets op de kermis wint is het leuk, anders nergens voor nodig
Maar als je 30 euro wiet per dag rookt is het ook eerder tijd om hulp te gaan zoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je 30 euro wiet per dag rookt is het geen overbodige luxe btw_!
dat is wel behoorlijk kansloosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je 30 euro wiet per dag rookt is het geen overbodige luxe btw_!
cierra la boca!!quote:
Ja maar ik heb het vast wel eens gezien, maar toen boeide het me nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
Allure_ heeft heel vaak foto's in haar fobo gehad. Newbies
.
Dat is wel kut. en het duurt lang.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet per sé, gweoon met je vingers wil ook wel
Wat een zelfkennisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik maak een uurtje huiswerk en jullie spammen ondertussen 3/4 topic voloneerlijk.
zekerquote:
daar heb je heel geen tijd voor als je zoveel rooktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar als je 30 euro wiet per dag rookt is het ook eerder tijd om hulp te gaan zoeken
Ik was niet eens weg, ik kijk alleen tv en het gaat me al te snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik maak een uurtje huiswerk en jullie spammen ondertussen 3/4 topic voloneerlijk.
Ja, echt hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
.
Hoe mee moeite het kost, hoe lekkerder de joint wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is wel kut. en het duurt lang.
Ik kijk bijna nooit in fobo's.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
.
Dit dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat een zelfkennisIk zou het niet kunnen m'n eigen verplichten een uur huiswerk te maken
terwijl ik achter pc zit met FOK! toegang
Das beetje veel missquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar als je 30 euro wiet per dag rookt is het ook eerder tijd om hulp te gaan zoeken
Hihi ik heb ook een grinder, en dan echt een miniatuurtjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neuken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, echt he. Newbies hebben daar gewoon geen recht op. Maarja, om een tipje van de sluier te lichten..
[ afbeelding ]
Ik in een gekke bui.
Ik moet ook nog literatuur doornemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
http://www.bnn.nl/page/afkickenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker![]()
[..]
daar heb je heel geen tijd voor als je zoveel rookt
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, echt he. Newbies hebben daar gewoon geen recht op. Maarja, om een tipje van de sluier te lichten..
[ afbeelding ]
Ik in een gekke bui.
Uitstellenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet ook nog literatuur doornemen.
Morgen.
Zo'n lief meisje dat aan de wiet zitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik heb ook een grinder, en dan echt een miniatuurtjeheel schattig.
Jongens lachen me er altijd om uit though en ik gebruik 'm zelden.
Ooh, vind je het niet naar dat je foto op geocities staat onder de naam uglygirl1?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik in een gekke bui.
ik was van plan om van half 8 tot half 9 huiswerk te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat een zelfkennisIk zou het niet kunnen m'n eigen verplichten een uur huiswerk te maken
terwijl ik achter pc zit met FOK! toegang
en wat moet ik daar mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/page/afkicken
Ik ben afgelopen maand gestopt omdat ik elke dag 2 joints rookte.quote:
Wijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, alleen een foto waarop we seks hebben, long time ago. Dus die krijg je niet.
Om het topic wat kleur te geven;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier zijn ze zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zo'n lief meisje dat aan de wiet zit![]()
Waren meisjes als jou ook maar in Zeeland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |