Moet je poepen?quote:
ja en dan schijt PhoenixNLx een figuurtje in p00pquote:
neeuh anders spammen we het topic wel volquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef Olep het volgende:
Moet iemand nog wat in de OP hebben?
TADAAAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en dan schijt PhoenixNLx een figuurtje in p00pwant dat is de hype
Donequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar bad-eendjes voor vibo's aan worden gezien
Een paar leuke foto's is nooit slechtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef Olep het volgende:
Moet iemand nog wat in de OP hebben?
wooooooooow kei gaaf moozzie een nieuwe avaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een paar leuke foto's is nooit slecht
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
niet echt origineelquote:
Er is geen thema gedeelte hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lolz Mooz met die fapchick van cosplay?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja lolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lolz Mooz met die fapchick van cosplay?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga naar huis fijne avond iedereen![]()
![]()
quote:
Dunno waar ging het net allemaal over? Heb het niet gevolgdquote:
Per dag lijkt mij makkelijkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dunno waar ging het net allemaal over? Heb het niet gevolgd
En wat is de bedoeling, elk topic een nieuw thema of per dag of iets dergelijks?
Stem even mee de rest
Megan Fox!quote:
Das wel handig voor een werk gerelateerd topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:09 schreef Olep het volgende:
Maar het moet wel geschikt voor werk blijven he?
Ander thema danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das wel handig voor een werk gerelateerd topic
Kaley Cuoco?quote:
Thnx jij ook!quote:
Jah! Achter je!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:
Dolfijn?quote:
Yo Tripack!quote:
jah gaat wel lekkerquote:
Ja best hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gaat wel lekkeren met jouw dan?
Link!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:42 schreef Ladylike het volgende:
ik sta ineens in een youtube filmpje
halve seconde ofzo
nah ik ook niet echt... ook al doe ik niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best hoorNu al geen zin meer in morgen
Heb je inmiddels al iets kunnen vinden? Of hard aan het zoeken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef tripack het volgende:
[..]
nah ik ook niet echt... ook al doe ik niks
heb 3 mailtjes gestuurd waarvan 1 open sollicitatie is.. via via email gekregen enzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al iets kunnen vinden? Of hard aan het zoeken?
quote:
Pff, hopen dat je snel wat vind!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef tripack het volgende:
[..]
heb 3 mailtjes gestuurd waarvan 1 open sollicitatie is.. via via email gekregen enzo...
en 2 gister al verstuurd... nu afwachten en verder zoeken
Ja! Gezienquote:
whehehe Das trouwens een fokkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pff, hopen dat je snel wat vind!![]()
[..]
Ja! Gezien
ik ook gezienquote:
dat hoop ik ook... beetje huishouden doen vind ik niet heel erg hoor... maar gaat toch wel vervelenquote:
Natuurtalent ben ik hequote:
echt welquote:
Ik spam zelf al hard genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:56 schreef tripack het volgende:
ow wacht jullie kunnen me ook huren om een topic vol te spammendan wordt ik per bericht betaald
ach je hebt van die dagenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spam zelf al hard genoeg
nja vandaag toch
Thanxquote:
Hij hoort het vast wel... pm hem de link van je postquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef debbie_19 het volgende:
Thnx for the naamtopic moos![]()
where ever you are
quote:
Ja niet zo boeiend eigenlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij hoort het vast wel... pm hem de link van je post
Hoe was je dag tot nu toe?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef debbie_19 het volgende:
Thnx for the naamtopic moos![]()
where ever you are
Kijk dat is nog eens een zachte Gquote:
Ik heb een hele zagte geequote:
Ik niet...quote:
Ook geil hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik niet...
Die van mij is echt KEIHARD! G!!!
Ja daar zit een G inquote:
wat zeg je ben je een keiharde G?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik niet...
Die van mij is echt KEIHARD! G!!!
Wil ik net je koekje weigeren ..quote:
koekje?quote:
Nee juist nietquote:
quote:
quote:
quote:
ik hoop dat ik zo snel naar bed gaquote:
het ene is bij mij het gevolg van het anderequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop dat ik zo snel naar bed ga
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het ene is bij mij het gevolg van het andere
pff mn vent pakt nog een pilsje.. dus ik blijf nog een kwartiertje minimaal
Nou veel plezier met fappen danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mn vriendin is een half uurtje geleden naar der stage gereden.. nachtdienst...
en ik slaap weer alleen
neuh vanmiddag nog gesekst dus ben niet in een fapmoodquote:
middagsexquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh vanmiddag nog gesekst dus ben niet in een fapmood
seks is altijd goed... maakt niet uit hoelaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
middagsex
bijna zo goed als ochtendsex
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
seks is altijd goed... maakt niet uit hoelaat
quote:
Sorry LL...quote:
Dan zal ik ook niet te veel zeggen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:02 schreef Sgele het volgende:
ik ben er... Alleen is het te koud om wat te kunnen typen op mijn telefoon
Bof jij even zeg....quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig, als er geen werk te doen is, kan ik volop flirten met alle mooie meiden op werk via de interne messenger. En we hebben een tafelvoetbaltafel!![]()
wat doe je hier dan... en over meiden praten zonder pics dat gaat hier niet natuurlijk...quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig, als er geen werk te doen is, kan ik volop flirten met alle mooie meiden op werk via de interne messenger. En we hebben een tafelvoetbaltafel!![]()
Mogguh MDquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zal ik ook niet te veel zeggen...
Ik lig nog in bed hoor. Begin pas om 09:30.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat doe je hier dan... en over meiden praten zonder pics dat gaat hier niet natuurlijk...
Zit je al een uur op die trein te wachten..quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh MD
Hoop dat zo die trein komt want ik voel mn vingers bijna niet meer
En hoe laat mag je naar huis?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed hoor. Begin pas om 09:30.
18:00. En tijdens werkuren nog ff fitnessen denk ik, want gisteren zat ik echt urenlang voor jan lul achter m'n computer want er was echt helemaal niets te doen.quote:
morguh ! ging wel hard gisterenquote:
Sta nu in de trein... 1 treinstel voor half brabantquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit je al een uur op die trein te wachten..
Er ging meer hardquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh ! ging wel hard gisteren
de cijfers dan he
jij nr 1???quote:
Lekker knuffelen met vreemdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sta nu in de trein... 1 treinstel voor half brabant
ik dacht aan hard werken... sorry...quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er ging meer hard
maar dat wordt nooit verwerkt in de cijfers
mn auto heb ik het over , waar dacht jij weer aan?![]()
Hoop het toch nietquote:
ik dacht ook aan jouw autoquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er ging meer hard
maar dat wordt nooit verwerkt in de cijfers
mn auto heb ik het over , waar dacht jij weer aan?![]()
lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef Friday12 het volgende:
vette aanrijding waar ik langs kwam met de bus
8 auto's en 1 vrachtwagentje en die auto's stonden op 3 verschillende plekken in 20 meter
Hij is toch gaaf hequote:
Klonkquote:
van een afstand is dat leuk jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef Friday12 het volgende:
8 auto's en 1 vrachtwagentje en die auto's stonden op 3 verschillende plekken in 20 meter
dank jequote:
dan is het altijd leukquote:
Maar LL hoeveel posts denk je dat je gister gemaakt heb?quote:
Totdat je er zelf een keer bij betrokken benquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef Friday12 het volgende:
morgenquote:
mogguhquote:
moggequote:
ik kan toch nog niet rijden dus het maak niets uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Totdat je er zelf een keer bij betrokken ben
kerel topic killerquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogge![]()
[..]
ik kan toch nog niet rijden dus het maak niets uit
waarom voel jij je daar verantwoordelijk voor dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef Tally het volgende:
Ik moest even wat opruimenDat heb je als je alleen met mannen op een afdeling zit
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef Tally het volgende:
Ik moest even wat opruimenDat heb je als je alleen met mannen op een afdeling zit
Nee maar ik ben kleiner dan de rest dus over de dozen heen kijken doe ik niet zo makkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom voel jij je daar verantwoordelijk voor dan ?
OMDAT HET MOET VAN JE MOEDER!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben prima in staat mijn eigen spullen op te ruimen
quote:
ik heb het best netjes thuis, maar toch gaat mijn ma dingen verplaatsen om het iets netter maker.quote:
jij moet het van je vrouwquote:
Handig hequote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb het best netjes thuis, maar toch gaat mijn ma dingen verplaatsen om het iets netter maker.
Die heeft een soort van schoonmaakfobie. Die gaat ook op zondag stofzuigen enzo terwijl maandag de schoonmaakster komt
morgenquote:
hoest bij de audi dealer?quote:
Audi dealerquote:
quote:
is het geen audi dealer dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Audi dealerja geweldig
Nee het is best leuk hier. Aardige mensen enzo
maar leuk dat het goed isquote:
Volgens mij is dat een vrouwentik... Mijn vriend doet het ook nooit zoals ik het wil... Daarom laat ik hem altijd assisteren (je weet wel, spulletjes even verzetten voor me en weer terug zetten als ik bijvoorbeeld stofzuig, of hem het sopje laten maken voor de badkamerquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Handig heMijn man maakt ook schoon thuis.. Maar het is nooit helemaal naar mijn zin
Stofzuigen kan hij wel goed![]()
Ah nu word me veel duidelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vrouwentik... Mijn vriend doet het ook nooit zoals ik het wil... Daarom laat ik hem altijd assisteren (je weet wel, spulletjes even verzetten voor me en weer terug zetten als ik bijvoorbeeld stofzuig, of hem het sopje laten maken voor de badkamer)
Dude neeeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is het geen audi dealer dan ?
wat is het dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude neeeejweet ook niet hoe jullie daarbij komen
als we het toch niet goed dan, vraag het dan nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vrouwentik... Mijn vriend doet het ook nooit zoals ik het wil... Daarom laat ik hem altijd assisteren (je weet wel, spulletjes even verzetten voor me en weer terug zetten als ik bijvoorbeeld stofzuig, of hem het sopje laten maken voor de badkamer)
griep komt eraan ! lees maar op de frontpagequote:Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
volgens bij ben ik ziek aan het worden
ja één moet het voortouw nemen, laat ik dat dan maar zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
griep komt eraan ! lees maar op de frontpage
hoef dus ook niet te vragen of alles goed gaat !scheelt weer
En dan van mij zeggen dat ik dat veel gebruikquote:
daar heb ik zo een bloedjehekel aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Volgens mij is zo'n beetje heel NL ziekquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
ben net ziek geweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n beetje heel NL ziekecht iedereen om mij heen
straks krijg ik het ook weer
Meuning WL.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Je kan niet zeggen dat ze niet standvastig zijnquote:
I know...maar ik zeg het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ze niet standvastig zijn![]()
Ze willen het gewoon weten
Volhouden! Je kan het!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan van mij zeggen dat ik dat veel gebruik
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
Zo, klaar met de post
koffieautomaat kapot
* -Madskillz28TH geeft LL een kopje koffiequote:Op woensdag 7 januari 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
Zo, klaar met de post
koffieautomaat kapot
p00p weet het, maar die wil het niet zeggenquote:
Nee, want we klagen ook gewoon graagquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als we het toch niet goed dan, vraag het dan niet
Mogguh jij alleen!quote:
Ik hoop tquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
daarom lopen zoveel relaties dus stuk, alles wordt me ineens duidelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nee, want we klagen ook gewoon graag
*zucht* vrouwen.... je kan beter...quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nee, want we klagen ook gewoon graag
Waarom is dat zo belangrijk om te weten dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
p00p weet het, maar die wil het niet zeggen
nog niet
Thanxquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH geeft LL een kopje koffie
Dan heb je gewoon de verkeerde ook nog eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom lopen zoveel relaties dus stuk, alles wordt me ineens duidelijk
Ja zeg het eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*zucht* vrouwen.... je kan beter...
onze automaat ook, douwe egbertsquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
en onze automaat geeft lekker WEL lekkere koffie
alleen nu niet
Geef het nou maar toe: je zou niet zonder kunnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*zucht* vrouwen.... je kan beter...
omdat ik auto liefhebber benquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk om te weten dan?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze automaat ook, douwe egberts
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]jij hebt mijn automaat gepikt en jouw kapotte neergezet!
Geef maar toe![]()
Hahaquote:
Ik heb hem net afgestoft met mn make-up en je vingerafdrukken zater er nog opquote:
dat moet je leren drinken heh, net als sterke drank en bierquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:28 schreef Crazy-p het volgende:
koffie is vies!
sterke drank is lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat moet je leren drinken heh, net als sterke drank en bier
bier is idd niet lekker, grolsch welquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
sterke drank is lekker
bier daar in tegen.. neej
dat kan heul niet, ik heb em toch gejatquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hem net afgestoft met mn make-up en je vingerafdrukken zater er nog op
Ja maar de oude staat toch hier.. die heb ik afgestoftquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat kan heul niet, ik heb em toch gejat
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh!
Haha Mads, kerel mijn tactics gebruikenDebs is heus wel slim genoeg om daar geen 2e keer in te trappen hoor
dan ben ik deze keer slordig geweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar de oude staat toch hier.. die heb ik afgestoft
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:33 schreef Klonk het volgende:
ik ben telkens in de war als ik LL hier ook zie posten
Hebben we er nog een beetje zin in WL?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh p00pbox
dat krijg je met een slopel kropslaquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en met een beetje pech is mn versnellingsbak naar de tering
Dat is kut... hebben wij de avond voor vertrek naar Spanje gehadquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en met een beetje pech is mn versnellingsbak naar de tering
die houd ik erinquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat krijg je met een slopel kropsla
ja, ik quote mezelfquote:
ik noem alle opels slopelsquote:
ik ookquote:
houd zonder tquote:
vandaar dat je jezelf quotequote:
uiteraard niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hebben we er nog een beetje zin in WL?
kerel mijn post editenquote:
jaquote:
M'n Corsa is nog een automaat ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is kut... hebben wij de avond voor vertrek naar Spanje gehad
Toch maar ff de auto van pa geleend en de onze laten maken. Eerste keer dat mn vent het niet zelf gedaan heeft
Mja dan was ik minimaal 2 dagen van mn vakantie kwijt (moet het immers zonder hulp en bruggen doen)
stel je niet aan, ik moet er 4quote:
kerel analfabeetquote:
versnellingsbak van een automaat is ook nog weer duurderquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
M'n Corsa is nog een automaat ookDunno of 't met de vorst te maken heeft...lampje knippert iig en de auto trekt sloom op alsof de motor in de vorst stand staat
ik maak ook 1 keer een spelfoutje hoor. Godsammequote:
welk lampje knippert dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
M'n Corsa is nog een automaat ookDunno of 't met de vorst te maken heeft...lampje knippert iig en de auto trekt sloom op alsof de motor in de vorst stand staat
Ik zie m'n nieuwe gitaar wel in 2011 denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
versnellingsbak van een automaat is ook nog weer duurder
ach.. bij mij is het nog afwachten of het er 3 of minder worden.. zowiezo wel minder waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik moet er 4
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zie m'n nieuwe gitaar wel in 2011 denk ik
Vrijdag wordt pas een kutdagquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik moet er 4
lampje van de sportstandquote:
Dat dus...quote:
*proestquote:
Moderne auto'squote:
das inderdaad minderquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijdag wordt pas een kutdag
werken van 08.00-16.30u ... 17.00 thuis, eten, opmaken en dan om 19.00u weer vertrekken naar werk, om zaterdagochtend rond een uur of 6 weer thuis te zijn
23,5 van de 24 uur wakker zijn is kutvooral met 2 banen op 1 dag
Lijkt me idd geen pretje...ik moet per se een rustmoment hebben (het hele weekend dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werken van 08.00-16.30u ... 17.00 thuis, eten, opmaken en dan om 19.00u weer vertrekken naar werk, om zaterdagochtend rond een uur of 6 weer thuis te zijn
Je had de mijne kunnen kopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zie m'n nieuwe gitaar wel in 2011 denk ik
Dus?quote:
zaterdag weer werken... ben zondagochtend rond 7 uur thuisquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lijkt me idd geen pretje...ik moet per se een rustmoment hebben (het hele weekend dus)
bij corsa denk ik nog steeds aan dat oude vierkante modelquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moderne auto's
oude auto's die zonder computer te maken zijn![]()
Don't tell me it was a PRS Chris Henderson Signature or an Ibanez JEMquote:
Nee, wel ontworpen door Paul Stanley (Van KISS)quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't tell me it was a PRS Chris Henderson Signature or an Ibanez JEM
quote:
dat dusquote:bij corsa denk ik nog steeds aan dat oude vierkante model
jouw crapcento is 4kantquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bij corsa denk ik nog steeds aan dat oude vierkante model
mogguh Patrick!quote:
een vriend van mij heeft een hele snelle cora gehad toen ik 16 wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bij corsa denk ik nog steeds aan dat oude vierkante model
nietquote:
das toch iedere week zo LL?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alfa is wel veel kapot, geef toe !quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft een hele snelle cora gehad toen ik 16 was
Dat was de enige goede opel die ik ooit gekend heb.. rest roest onder je reet weg (zeggen ze wat van alfa)
Ik heb ook een goede corsaquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft een hele snelle cora gehad toen ik 16 was
Dat was de enige goede opel die ik ooit gekend heb.. rest roest onder je reet weg (zeggen ze wat van alfa)
idd dat zijn de tijdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moderne auto's
oude auto's die zonder computer te maken zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Nee deze is rondquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nietjij denkt aan een deze
[ afbeelding ]
dat gebruiken ze in brabant toch nog ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd dat zijn de tijden
[ afbeelding ]
nee, om de week nuquote:
Mijne valt wel mee, begint nu pas (1993 en ruim 300.000 op de klok)quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alfa is wel veel kapot, geef toe !
geen ideequote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat gebruiken ze in brabant toch nog ?
ronder dan zo'n cinguecentoquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nee deze is rond
[ afbeelding ]
Lul d'r maar overheen...hijs echt niet 4kant hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat gebruiken ze in brabant toch nog ?
dat is voor geen een auto goed hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, om de week nu
ben slimmer geworden en werk om de week alleen op vrijdag
[..]
Mijne valt wel mee, begint nu pas (1993 en ruim 300.000 op de klok)
Maar ik blijf het zeggen: door het aluminium blok vergeten mensen dat je met een alfa niet met koude motor moet scheuren
kerel niet lezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lul d'r maar overheen...hijs echt niet 4kant hoor
[ afbeelding ]
true, maar bij een aluminium blok verrek je het 10 keer snellerquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is voor geen een auto goed hoor
en ik heb nog een dakspoilerquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lul d'r maar overheen...hijs echt niet 4kant hoor
[ afbeelding ]
Dat jij een Seicento beter vindt, maakt hem niet minder 4kantquote:
dat is fransquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
Van de kleine autotjes vind ik alleen peugeot mooi
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, om de week nu
ben slimmer geworden en werk om de week alleen op vrijdag
WHAHAHHAquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je denkt van
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |