Zit je al een uur op die trein te wachten..quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh MD
Hoop dat zo die trein komt want ik voel mn vingers bijna niet meer
En hoe laat mag je naar huis?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed hoor. Begin pas om 09:30.
18:00. En tijdens werkuren nog ff fitnessen denk ik, want gisteren zat ik echt urenlang voor jan lul achter m'n computer want er was echt helemaal niets te doen.quote:
morguh ! ging wel hard gisterenquote:
Sta nu in de trein... 1 treinstel voor half brabantquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit je al een uur op die trein te wachten..
Er ging meer hardquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh ! ging wel hard gisteren
de cijfers dan he
jij nr 1???quote:
Lekker knuffelen met vreemdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sta nu in de trein... 1 treinstel voor half brabant
ik dacht aan hard werken... sorry...quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er ging meer hard
maar dat wordt nooit verwerkt in de cijfers
mn auto heb ik het over , waar dacht jij weer aan?![]()
Hoop het toch nietquote:
ik dacht ook aan jouw autoquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er ging meer hard
maar dat wordt nooit verwerkt in de cijfers
mn auto heb ik het over , waar dacht jij weer aan?![]()
lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef Friday12 het volgende:
vette aanrijding waar ik langs kwam met de bus
8 auto's en 1 vrachtwagentje en die auto's stonden op 3 verschillende plekken in 20 meter
Hij is toch gaaf hequote:
Klonkquote:
van een afstand is dat leuk jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef Friday12 het volgende:
vette aanrijding waar ik langs kwam met de bus
8 auto's en 1 vrachtwagentje en die auto's stonden op 3 verschillende plekken in 20 meter
dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |