Nee juist nietquote:
quote:
quote:
quote:
ik hoop dat ik zo snel naar bed gaquote:
het ene is bij mij het gevolg van het anderequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop dat ik zo snel naar bed ga
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het ene is bij mij het gevolg van het andere
pff mn vent pakt nog een pilsje.. dus ik blijf nog een kwartiertje minimaal
Nou veel plezier met fappen danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mn vriendin is een half uurtje geleden naar der stage gereden.. nachtdienst...
en ik slaap weer alleen
neuh vanmiddag nog gesekst dus ben niet in een fapmoodquote:
middagsexquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh vanmiddag nog gesekst dus ben niet in een fapmood
seks is altijd goed... maakt niet uit hoelaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
middagsex
bijna zo goed als ochtendsex
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
seks is altijd goed... maakt niet uit hoelaat
quote:
Sorry LL...quote:
Dan zal ik ook niet te veel zeggen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:02 schreef Sgele het volgende:
ik ben er... Alleen is het te koud om wat te kunnen typen op mijn telefoon
Bof jij even zeg....quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig, als er geen werk te doen is, kan ik volop flirten met alle mooie meiden op werk via de interne messenger. En we hebben een tafelvoetbaltafel!![]()
wat doe je hier dan... en over meiden praten zonder pics dat gaat hier niet natuurlijk...quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig, als er geen werk te doen is, kan ik volop flirten met alle mooie meiden op werk via de interne messenger. En we hebben een tafelvoetbaltafel!![]()
Mogguh MDquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zal ik ook niet te veel zeggen...
Ik lig nog in bed hoor. Begin pas om 09:30.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat doe je hier dan... en over meiden praten zonder pics dat gaat hier niet natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |