Jah! Achter je!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:
Dolfijn?quote:
Yo Tripack!quote:
jah gaat wel lekkerquote:
Ja best hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gaat wel lekkeren met jouw dan?
Link!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:42 schreef Ladylike het volgende:
ik sta ineens in een youtube filmpje
halve seconde ofzo
nah ik ook niet echt... ook al doe ik niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best hoorNu al geen zin meer in morgen
Heb je inmiddels al iets kunnen vinden? Of hard aan het zoeken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef tripack het volgende:
[..]
nah ik ook niet echt... ook al doe ik niks
heb 3 mailtjes gestuurd waarvan 1 open sollicitatie is.. via via email gekregen enzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al iets kunnen vinden? Of hard aan het zoeken?
quote:
Pff, hopen dat je snel wat vind!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef tripack het volgende:
[..]
heb 3 mailtjes gestuurd waarvan 1 open sollicitatie is.. via via email gekregen enzo...
en 2 gister al verstuurd... nu afwachten en verder zoeken
Ja! Gezienquote:
whehehe Das trouwens een fokkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pff, hopen dat je snel wat vind!![]()
[..]
Ja! Gezien
ik ook gezienquote:
dat hoop ik ook... beetje huishouden doen vind ik niet heel erg hoor... maar gaat toch wel vervelenquote:
Natuurtalent ben ik hequote:
echt welquote:
Ik spam zelf al hard genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:56 schreef tripack het volgende:
ow wacht jullie kunnen me ook huren om een topic vol te spammendan wordt ik per bericht betaald
ach je hebt van die dagenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spam zelf al hard genoeg
nja vandaag toch
Thanxquote:
Hij hoort het vast wel... pm hem de link van je postquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef debbie_19 het volgende:
Thnx for the naamtopic moos![]()
where ever you are
quote:
Ja niet zo boeiend eigenlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij hoort het vast wel... pm hem de link van je post
Hoe was je dag tot nu toe?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef debbie_19 het volgende:
Thnx for the naamtopic moos![]()
where ever you are
Kijk dat is nog eens een zachte Gquote:
Ik heb een hele zagte geequote:
Ik niet...quote:
Ook geil hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik niet...
Die van mij is echt KEIHARD! G!!!
Ja daar zit een G inquote:
wat zeg je ben je een keiharde G?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik niet...
Die van mij is echt KEIHARD! G!!!
Wil ik net je koekje weigeren ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |