dan is het altijd leukquote:
Maar LL hoeveel posts denk je dat je gister gemaakt heb?quote:
Totdat je er zelf een keer bij betrokken benquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef Friday12 het volgende:
vette aanrijding waar ik langs kwam met de bus
8 auto's en 1 vrachtwagentje en die auto's stonden op 3 verschillende plekken in 20 meter
morgenquote:
mogguhquote:
moggequote:
ik kan toch nog niet rijden dus het maak niets uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Totdat je er zelf een keer bij betrokken ben
kerel topic killerquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogge![]()
[..]
ik kan toch nog niet rijden dus het maak niets uit
waarom voel jij je daar verantwoordelijk voor dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef Tally het volgende:
Ik moest even wat opruimenDat heb je als je alleen met mannen op een afdeling zit
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef Tally het volgende:
Ik moest even wat opruimenDat heb je als je alleen met mannen op een afdeling zit
Nee maar ik ben kleiner dan de rest dus over de dozen heen kijken doe ik niet zo makkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom voel jij je daar verantwoordelijk voor dan ?
OMDAT HET MOET VAN JE MOEDER!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben prima in staat mijn eigen spullen op te ruimen
quote:
ik heb het best netjes thuis, maar toch gaat mijn ma dingen verplaatsen om het iets netter maker.quote:
jij moet het van je vrouwquote:
Handig hequote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb het best netjes thuis, maar toch gaat mijn ma dingen verplaatsen om het iets netter maker.
Die heeft een soort van schoonmaakfobie. Die gaat ook op zondag stofzuigen enzo terwijl maandag de schoonmaakster komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |