dan is het altijd leukquote:
Maar LL hoeveel posts denk je dat je gister gemaakt heb?quote:
Totdat je er zelf een keer bij betrokken benquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef Friday12 het volgende:
vette aanrijding waar ik langs kwam met de bus
8 auto's en 1 vrachtwagentje en die auto's stonden op 3 verschillende plekken in 20 meter
morgenquote:
mogguhquote:
moggequote:
ik kan toch nog niet rijden dus het maak niets uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Totdat je er zelf een keer bij betrokken ben
kerel topic killerquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogge![]()
[..]
ik kan toch nog niet rijden dus het maak niets uit
waarom voel jij je daar verantwoordelijk voor dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef Tally het volgende:
Ik moest even wat opruimenDat heb je als je alleen met mannen op een afdeling zit
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef Tally het volgende:
Ik moest even wat opruimenDat heb je als je alleen met mannen op een afdeling zit
Nee maar ik ben kleiner dan de rest dus over de dozen heen kijken doe ik niet zo makkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom voel jij je daar verantwoordelijk voor dan ?
OMDAT HET MOET VAN JE MOEDER!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben prima in staat mijn eigen spullen op te ruimen
quote:
ik heb het best netjes thuis, maar toch gaat mijn ma dingen verplaatsen om het iets netter maker.quote:
jij moet het van je vrouwquote:
Handig hequote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb het best netjes thuis, maar toch gaat mijn ma dingen verplaatsen om het iets netter maker.
Die heeft een soort van schoonmaakfobie. Die gaat ook op zondag stofzuigen enzo terwijl maandag de schoonmaakster komt
morgenquote:
hoest bij de audi dealer?quote:
Audi dealerquote:
quote:
is het geen audi dealer dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Audi dealerja geweldig
Nee het is best leuk hier. Aardige mensen enzo
maar leuk dat het goed isquote:
Volgens mij is dat een vrouwentik... Mijn vriend doet het ook nooit zoals ik het wil... Daarom laat ik hem altijd assisteren (je weet wel, spulletjes even verzetten voor me en weer terug zetten als ik bijvoorbeeld stofzuig, of hem het sopje laten maken voor de badkamerquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Handig heMijn man maakt ook schoon thuis.. Maar het is nooit helemaal naar mijn zin
Stofzuigen kan hij wel goed![]()
Ah nu word me veel duidelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vrouwentik... Mijn vriend doet het ook nooit zoals ik het wil... Daarom laat ik hem altijd assisteren (je weet wel, spulletjes even verzetten voor me en weer terug zetten als ik bijvoorbeeld stofzuig, of hem het sopje laten maken voor de badkamer)
Dude neeeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is het geen audi dealer dan ?
wat is het dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude neeeejweet ook niet hoe jullie daarbij komen
als we het toch niet goed dan, vraag het dan nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vrouwentik... Mijn vriend doet het ook nooit zoals ik het wil... Daarom laat ik hem altijd assisteren (je weet wel, spulletjes even verzetten voor me en weer terug zetten als ik bijvoorbeeld stofzuig, of hem het sopje laten maken voor de badkamer)
griep komt eraan ! lees maar op de frontpagequote:Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
volgens bij ben ik ziek aan het worden
ja één moet het voortouw nemen, laat ik dat dan maar zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
griep komt eraan ! lees maar op de frontpage
hoef dus ook niet te vragen of alles goed gaat !scheelt weer
En dan van mij zeggen dat ik dat veel gebruikquote:
daar heb ik zo een bloedjehekel aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Volgens mij is zo'n beetje heel NL ziekquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
ben net ziek geweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n beetje heel NL ziekecht iedereen om mij heen
straks krijg ik het ook weer
Meuning WL.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Je kan niet zeggen dat ze niet standvastig zijnquote:
I know...maar ik zeg het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ze niet standvastig zijn![]()
Ze willen het gewoon weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |