M'n Corsa is nog een automaat ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is kut... hebben wij de avond voor vertrek naar Spanje gehad
Toch maar ff de auto van pa geleend en de onze laten maken. Eerste keer dat mn vent het niet zelf gedaan heeft
Mja dan was ik minimaal 2 dagen van mn vakantie kwijt (moet het immers zonder hulp en bruggen doen)
stel je niet aan, ik moet er 4quote:
kerel analfabeetquote:
versnellingsbak van een automaat is ook nog weer duurderquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
M'n Corsa is nog een automaat ookDunno of 't met de vorst te maken heeft...lampje knippert iig en de auto trekt sloom op alsof de motor in de vorst stand staat
ik maak ook 1 keer een spelfoutje hoor. Godsammequote:
welk lampje knippert dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
M'n Corsa is nog een automaat ookDunno of 't met de vorst te maken heeft...lampje knippert iig en de auto trekt sloom op alsof de motor in de vorst stand staat
Ik zie m'n nieuwe gitaar wel in 2011 denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
versnellingsbak van een automaat is ook nog weer duurder
ach.. bij mij is het nog afwachten of het er 3 of minder worden.. zowiezo wel minder waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik moet er 4
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zie m'n nieuwe gitaar wel in 2011 denk ik
Vrijdag wordt pas een kutdagquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik moet er 4
lampje van de sportstandquote:
Dat dus...quote:
*proestquote:
Moderne auto'squote:
das inderdaad minderquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijdag wordt pas een kutdag
werken van 08.00-16.30u ... 17.00 thuis, eten, opmaken en dan om 19.00u weer vertrekken naar werk, om zaterdagochtend rond een uur of 6 weer thuis te zijn
23,5 van de 24 uur wakker zijn is kutvooral met 2 banen op 1 dag
Lijkt me idd geen pretje...ik moet per se een rustmoment hebben (het hele weekend dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijdag wordt pas een kutdag
werken van 08.00-16.30u ... 17.00 thuis, eten, opmaken en dan om 19.00u weer vertrekken naar werk, om zaterdagochtend rond een uur of 6 weer thuis te zijn
23,5 van de 24 uur wakker zijn is kutvooral met 2 banen op 1 dag
Je had de mijne kunnen kopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zie m'n nieuwe gitaar wel in 2011 denk ik
Dus?quote:
zaterdag weer werken... ben zondagochtend rond 7 uur thuisquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lijkt me idd geen pretje...ik moet per se een rustmoment hebben (het hele weekend dus)
bij corsa denk ik nog steeds aan dat oude vierkante modelquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moderne auto's
oude auto's die zonder computer te maken zijn![]()
Don't tell me it was a PRS Chris Henderson Signature or an Ibanez JEMquote:
Nee, wel ontworpen door Paul Stanley (Van KISS)quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't tell me it was a PRS Chris Henderson Signature or an Ibanez JEM
quote:
dat dusquote:bij corsa denk ik nog steeds aan dat oude vierkante model
jouw crapcento is 4kantquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bij corsa denk ik nog steeds aan dat oude vierkante model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |