Hahaha, bij de werkster?quote:
Deze is ook goed hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah. Alweer eentje. Volgende keer krijgt hij gewoon de naam Untitled of zo.
Da's ook sterk.. we hadden het net over de bank...quote:
Ik durf eigenlijk niks meer terug te zeggen... maar hoiquote:
Je ziet spokenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
Vreemd.. soms heb ik een PI voor mijn post staan, zonder dat ik me kan herinneren dat ik die daar neergezet heb.
waarom niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niks meer terug te zeggen... maar hoi
Je kunt zo in het rijtje JortK + Indah.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
5 6van de 7 8 posts in mijn eigen topic.. da's niet goed hè?
Nah.. of mijn geheugen laat me in de steek, of jullie zitten me te ziekenquote:
Omdat ik de enige leek te zijn die hier posttequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt zo in het rijtje JortK + Indah.
En omdat ze aan tieten en seks dacht en zoquote:
Met BXquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En omdat ze aan tieten en seks dacht en zo![]()
Ahw! nee hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nah.. of mijn geheugen laat me in de steek, of jullie zitten me te zieken
[..]
Omdat ik de enige leek te zijn die hier postte
omdat jij altijd aan tieten en seks denkt, betekent dat niet dat anderen dat ook altijd doen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En omdat ze aan tieten en seks dacht en zo![]()
Nee gewoon, in het algemeen. Je was die huishoudster van Pezu al aan het afmoppen (ik begreep hem ook niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
Met BXSorry B, niet persoonlijk, maar ik heb meer op met mannen hoor...
Ik ook hoor, laat fles maar kletsenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met BXSorry B, niet persoonlijk, maar ik heb meer op met mannen hoor...
Mja, en toen ging je teruglezenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef BrandX het volgende:
omdat jij altijd aan tieten en seks denkt, betekent dat niet dat anderen dat ook altijd doen hoor
Ik niet! Dat liet ik hem doen....quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon, in het algemeen. Je was die huishoudster van Pezu al aan het afmoppen (ik begreep hem ook niet hoor)
quote:
Ik ook. Ik heb mijn quote wel weer gehaald voor vandaag denk ik zo, ik ga met een boek in bed liggen. Ja Fles, met een boekquote:
Dat zeg ook weinig he, wie weet wat die huishoudster in dat boek allemaal doetquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb mijn quote wel weer gehaald voor vandaag denk ik zo, ik ga met een boek in bed liggen. Ja Fles, met een boek
tot nu toe niet veel meer dan koffers in-en uitpakkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ook weinig he, wie weet wat die huishoudster in dat boek allemaal doet
Daar begint het alquote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tot nu toe niet veel meer dan koffers in-en uitpakken
inpakken.. niet induiken..quote:
Wie?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben we de nieuwste poster nu al weer weggejaagd
gadverdamme. Geheugen ftw. Sowieso de data die ik nu moet verwerken wil ik niet op een hd hebben, ook niet in een tabel. Memory only is minder kans op hackzooi.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef JortK het volgende:
Temporary tables ftw.
Niet voor data die je maar 3 seconden nodig hebtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
gadverdamme. Geheugen ftw. Sowieso de data die ik nu moet verwerken wil ik niet op een hd hebben, ook niet in een tabel. Memory only is minder kans op hackzooi.
Die in het vorige topic, niet ijsmeisquote:
Die kan ik beter in memory opbouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet voor data die je maar 3 seconden nodig hebt
zucht, dat is ook nooit afgelopen he?quote:
Inderdaad. Ik gok dat het banmeldtopic zo weer een aanvulling heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
zucht, dat is ook nooit afgelopen he?
Oh, d emanier van proggen is een keuze. Voor niet spannende dingen maak ik ook temp tables, maar soms wil ik eigenlijk geen tracebaar ding achterlaten.quote:
Het is bij mij lokaal, en die PC gaat iedere avond uit, de kans is dus minimaalquote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, d emanier van proggen is een keuze. Voor niet spannende dingen maak ik ook temp tables, maar soms wil ik eigenlijk geen tracebaar ding achterlaten.
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is bij mij lokaal, en die PC gaat iedere avond uit, de kans is dus minimaal
Soms is er nog weinig veranderd in Berlijn.quote:maar wat is nou die vrijheid, zonder huis, zonder baan?
Nu hoeft het niet meer hequote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
Nog geen letter gelezen, maar wel mijn verwarmingsinstallatie bijgevuld...
*trots is*
Ik zal jullie de details besparen.. misschien dat ik mijn K&W topic er binnenkort mee updat
zal ik dan nu toch maar naar bed gaan?
Leuk? Op het door de sneeuw en gladheid baggeren na, was mijn dag wel ok jaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Pien85 het volgende:
Hoe ist hier? Allmaal een leuke dag gehad?
Ik baal van mn internet provider...
Maar je bent toch al wow!? Hoe wil je dat nog upgraden?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
Omdat mn provider een firewall heeft waardoor mn update van WoW (Ja, i know, WoW) fucking 7 uur gaat duren ofzo
Ik wil nog steeds sneeuw hier trouwens, het is hier alleen maar onwijs glad
Das wel erg naar jaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
Omdat mn provider een firewall heeft waardoor mn update van WoW (Ja, i know, WoW) fucking 7 uur gaat duren ofzo
Ik wil nog steeds sneeuw hier trouwens, het is hier alleen maar onwijs glad
*jaloers isquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel erg naar ja. Kun je die update niet vannacht laten lopen ofzo?
Enne, als je sneeuw wilt, kom maar halen, hier ligt genoeg. Toch zeker een centimeter of 10 - 15
.
Je mag die witte troep zo op komen halen. Gratis. Moet je wel een flinke vrachtwagen meenemenquote:
Jij was toch op Cali aan het rukken?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je bent toch al wow!? Hoe wil je dat nog upgraden?
Ja kan wel... maar dat zou betekenen dat ik morgen pas weer kan spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel erg naar ja. Kun je die update niet vannacht laten lopen ofzo?
Enne, als je sneeuw wilt, kom maar halen, hier ligt genoeg. Toch zeker een centimeter of 10 - 15
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je bent toch al wow!? Hoe wil je dat nog upgraden?
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was toch op Cali aan het rukken?
Als ik moest kiezen tussen LL en Cali wist ik het wel hoorquote:
Guus Meeuwis - Per Spoor (kedeng kedeng)quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezocht: leuke muziek voor onder een treinfilmpje. Achtergrondmuziek. Albert Hammond heb ik al eens gedaan
Hier ook nog niet, Beatrix wilt maar niet van die troon af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |