quote:
Zoveel pr0n?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien kan die wel mijn tables met 64 miljoen records er in aan
Ik vind het een aardig ding, het houdt zich tenminste aan de standaardenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef JortK het volgende:
En hopelijk performt het dan nog een beetje
Neuquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef JortK het volgende:
Moet deze trouwens niet heel snel vol?
Zaterdag of maandag 60mbitquote:
Gamen, veel leuker dan spammen!quote:
Spammertjes van Unox? Wat mis ik nu weer?quote:
Ik ken sinds deze week alleen het Unox meisje...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spammertjes van Unox? Wat mis ik nu weer?
Die domme brabo trien met dat korte truitje?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ken sinds deze week alleen het Unox meisje...
Ik ken dr alleen met een bikini aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die domme brabo trien met dat korte truitje?
/spoiler mag.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef JortK het volgende:
Ik zou best een plaatje willen posten maar tetten posts zijn verboden.
bnet?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
/spoiler mag.
Kut tijdelijke bans op bnet
Battlenet, Diablo 2 online en zulcks.quote:
ik ga een werkster laten komen vd weekquote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
Whehehe... ff afwassen. Net met de slee buitengespeeld, kids liggen nu in bed, maar de rest moet ook doorgaan hè? En nog wassen.. en strijken.. maar misschien doe ik dat ook wel morgen. Ik had er nog aan gedacht om nog wat te werken, maar ik denk dat ik dat maar achterwege laat vandaag.
Whehehe...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga een werkster laten komen vd week_!
hoi floor
watquote:
Sorry, ik ben in een ontzettend flauwe bui....quote:
neequote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in een ontzettend flauwe bui....Ik denk dat je zelf wel kunt invullen welke reactie ik had willen posten.
Welkom floor
Niet? Dan ben jij de enige poster hier die niet altijd en overal aan sex denkt volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Nee, dat is hij niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Dan ben jij de enige poster hier die niet altijd en overal aan sex denkt volgens mij
Ja, ok, ik meestal ook niet natuurlijkquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ok, ik meestal ook niet natuurlijk
ehh... wat is er met jouw mond aan de hand vandaag?quote:
Kom net van de bank af, geeuwen stopt straks vanzelf wel weerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehh... wat is er met jouw mond aan de hand vandaag?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Dan ben jij de enige poster hier die niet altijd en overal aan sex denkt volgens mijmijn gedachten waren ergens andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |