Die kan ik beter in memory opbouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet voor data die je maar 3 seconden nodig hebt
zucht, dat is ook nooit afgelopen he?quote:
Inderdaad. Ik gok dat het banmeldtopic zo weer een aanvulling heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
zucht, dat is ook nooit afgelopen he?
Oh, d emanier van proggen is een keuze. Voor niet spannende dingen maak ik ook temp tables, maar soms wil ik eigenlijk geen tracebaar ding achterlaten.quote:
Het is bij mij lokaal, en die PC gaat iedere avond uit, de kans is dus minimaalquote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, d emanier van proggen is een keuze. Voor niet spannende dingen maak ik ook temp tables, maar soms wil ik eigenlijk geen tracebaar ding achterlaten.
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is bij mij lokaal, en die PC gaat iedere avond uit, de kans is dus minimaal
Soms is er nog weinig veranderd in Berlijn.quote:maar wat is nou die vrijheid, zonder huis, zonder baan?
Nu hoeft het niet meer hequote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
Nog geen letter gelezen, maar wel mijn verwarmingsinstallatie bijgevuld...
*trots is*
Ik zal jullie de details besparen.. misschien dat ik mijn K&W topic er binnenkort mee updat
zal ik dan nu toch maar naar bed gaan?
Leuk? Op het door de sneeuw en gladheid baggeren na, was mijn dag wel ok jaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Pien85 het volgende:
Hoe ist hier? Allmaal een leuke dag gehad?
Ik baal van mn internet provider...
Maar je bent toch al wow!? Hoe wil je dat nog upgraden?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
Omdat mn provider een firewall heeft waardoor mn update van WoW (Ja, i know, WoW) fucking 7 uur gaat duren ofzo
Ik wil nog steeds sneeuw hier trouwens, het is hier alleen maar onwijs glad
Das wel erg naar jaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
Omdat mn provider een firewall heeft waardoor mn update van WoW (Ja, i know, WoW) fucking 7 uur gaat duren ofzo
Ik wil nog steeds sneeuw hier trouwens, het is hier alleen maar onwijs glad
*jaloers isquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel erg naar ja. Kun je die update niet vannacht laten lopen ofzo?
Enne, als je sneeuw wilt, kom maar halen, hier ligt genoeg. Toch zeker een centimeter of 10 - 15
.
Je mag die witte troep zo op komen halen. Gratis. Moet je wel een flinke vrachtwagen meenemenquote:
Jij was toch op Cali aan het rukken?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je bent toch al wow!? Hoe wil je dat nog upgraden?
Ja kan wel... maar dat zou betekenen dat ik morgen pas weer kan spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel erg naar ja. Kun je die update niet vannacht laten lopen ofzo?
Enne, als je sneeuw wilt, kom maar halen, hier ligt genoeg. Toch zeker een centimeter of 10 - 15
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je bent toch al wow!? Hoe wil je dat nog upgraden?
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was toch op Cali aan het rukken?
Als ik moest kiezen tussen LL en Cali wist ik het wel hoorquote:
Guus Meeuwis - Per Spoor (kedeng kedeng)quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezocht: leuke muziek voor onder een treinfilmpje. Achtergrondmuziek. Albert Hammond heb ik al eens gedaan
Hier ook nog niet, Beatrix wilt maar niet van die troon af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |