Wel merkwaardig voor n live-albumquote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef MrData het volgende:
[ afbeelding ]
P.U.L.S.E van Pink Floyd is ook geweldig, de lichtshow die ze daar neerzetten heeft toch geen enkele band geevenaard.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef ondeugend het volgende:
Deep Purple - Made in Japan
[ afbeelding ]
Gelukkig is hij nu op DVD uit, CD was wat kort.quote:Op zondag 11 januari 2009 08:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
u2 live @ redrocks dat die nog niet genoemd is
[ afbeelding ]
Is niet geheel live.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:22 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Die is ook érg goedf. Maar dan zou ik liever voor deze gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef BOKA het volgende:
Dan wil ik, naast een hoop eerder genoemde parels, ook Alive in Athens van Iced Earth noemen.
[ afbeelding ]
Waar nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef Adfundum het volgende:
U2 ,Rattle and Hum
Rare Earth, Get Ready (nummer duurt ruim 20 minuten), helemaal grijs gedraaid . Al gaan er geruchten dat het publiek er later bij gedubbed is.
[ afbeelding ]
Het is niet te tellen hoevaak deze bij mij thuis nog aanstaat!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Slickk het volgende:
Alive 2007 van Daft Punk.![]()
[ afbeelding ]
etc.
Inderdaad het eerste album dat me te binnen schoot.quote:Op zondag 11 januari 2009 08:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
u2 live @ redrocks dat die nog niet genoemd is
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat gejoel van het publiek erbij maakt het helemaal af. Elke morgen als ik naar school ga in de bus/trein staat die op en kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Het is niet te tellen hoevaak deze bij mij thuis nog aanstaat!
Wat een geniaal album vol met mash-ups van eigen nummers...
kippenvel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |