Had zeker al eerder gemeld moeten wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef Arn0 het volgende:
Voor mij met voorsprong Wings Over America, heerlijke band, heerlijke setlist.
Maar ook het Concert For Bangladesh en het Concert For george zijn tof, maar net iets anders.
Dat is dan ook al gebeurd, door de persoon van wie je het het meeste zou verwachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Had zeker al eerder gemeld moeten worden
Kloptquote:Op donderdag 26 november 2009 17:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Had zeker al eerder gemeld moeten worden
Hands down: "Wings Over America", de beste live-band van de jaren '70 op hun hoogtepunt.quote:
Aangezien de Beatles gestopt zijn met live optreden omdat ze het geluid zo kut vonden door de schreeuwende fans...is dat wel een goed idee. In dit topic zeker.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef blckbb het volgende:
Maar laten we 't hier maar geen 2e Beatlestopic maken![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef ondeugend het volgende:
Deep Purple - Made in Japan
[ afbeelding ]
Ik ben een groot muse fan, maar heb je ooit de DVD gezien van Hullaballoo, live in Le Zenith? Die is zoveel beter, rauwer, en gaver. (Plus, ze slaan hun instrumenten in puinquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:25 schreef tong80 het volgende:
Zag hem ooit in de bioscoop. Schitterende film idd
Oeeeh, kippenvel,quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik ben een groot muse fan, maar heb je ooit de DVD gezien van Hullaballoo, live in Le Zenith? Die is zoveel beter, rauwer, en gaver. (Plus, ze slaan hun instrumenten in puin)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef MuadDib het volgende:
[..]
In de grote zaal van Tuschinski, met dansende mensen in het gangpad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |