quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys weet je waar ik trek in heb?
Ga zo maar us bestellen denk ik!
Een salade!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ok, tof! Is dus wel zoiets geweest maar dan een andere richting. Een vriendin van mij gaat een opleiding kinderverpleegkunde doen, ook in het UMCG.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
intensive care opleiding
en ik werk op de intensive care en hartbewaking
en nu heb ik mijn laatste stage in het Leveste (emmen), 3 maanden en dan ben ik klaaren krijg ik mijn diploma.
doe mijn opleiding ook via het UMCG
SSSSSSSSSSSSHTTTT!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ah opgeblazen buik, ervaring mee. Als je wil kan ik het iets beter uitzoeken, dietiste heeft ooit aangegeven welke dingen gasvormend werken. Paar noodgrepen die bij mij wel eens werkten:quote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Champagne is overrated, eigenijk. Vik, succes!!
Algemene vraag: heeft iemand tips om van een mega-opgeblazen buik af te komen? 'Naar het toilet gaan' helpt niet. Dat gaat op zich gewoon door. Maar de binnenboel is denk ik zo geirriteerd van het vette eten de afgelopen dagen, dat ik het rust moet gunnen. Ik heb nu zelfs de neiging om helemaal niks te eten, zo moe ben ik ervan. De broekrand-striemen staan gewoon op m'n buik
Welkom, kijk eventueel ook even hier: (Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #3quote:Op maandag 5 januari 2009 17:15 schreef Maes het volgende:
Ik wil afvallen
quote:
Ik eet hem ook zoals jijquote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef SHE het volgende:
[..]
HE kan daar ook niet tegen. Ik moet de zijne altijd in olie bakken en dan ook op de dooier zodat het door en door gaar is
Daarom krijgt ie zelden gebakken ei, want hij gaat er nog eens dood aan
die was in het vorige topic hier al voorbij gekomen jaquote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen die aandacht vragen op forum en erge dingen verzinnen
Wat een lulhannes zeg, niet normaal.![]()
O ik ben er niet super in maar ik wil je graag helpen hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef zwahiel het volgende:
neen hoezo moet je je ouders overtuigen?
Mij boeit het niet zo wat mijn ouders van mijn studie vinden, het is mijn studie, mijn geld en mijn keuze!
@P.F. zeg wiskundige, als jij nu 's ff wat bijles aan mij geeft over Statistiek, want ik loop tegen de grenzen van mijn MAVO wiskunde af.
Ga je onder aan de ladder naar boven toe klimmen komt je boven nog een verassing tegemoet omdat je toch wat concrete kennis mist. Handig!
Linkje toevallig? Of welke pagina?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die was in het vorige topic hier al voorbij gekomen ja
eik0l
Hee Maes!! Nog een gelukkig nieuwjaar!! Alles goed? En wat gezellig dat je hier komt meedoen!!quote:
Dat is nonsens; er zit maar 8 mg vit C in aardappel tegenover 50 in sinaasappelzquote:Op maandag 5 januari 2009 17:11 schreef Chicolate het volgende:
Vikiiiiiing. En, moest je weer woordjes en geluidjes bij je rechteroor?
Kan iemand me helpen om dit te ontkrachten, discussie met iemand en ik weiger te geloven dat het waar is:
"Als je patat goed maakt, is het gezonder dan een sinaasappel, want dan zit er veel meer vitamine C in!"
Omdat ik zei dat patat ongezond is.
[..]
Ah opgeblazen buik, ervaring mee. Als je wil kan ik het iets beter uitzoeken, dietiste heeft ooit aangegeven welke dingen gasvormend werken. Paar noodgrepen die bij mij wel eens werkten:
- Veel groente (maar geen paprika, spinazie en bonen)
- Geen snoep/koek/zoetigheid
- Geen kant-en-klaar dingen (pakjes/zakjes), alles 'from scratch' eten
- Geen suiker/vet
- Geen dingen met gist
- Met regelmaat eten. Op vaste tijden.
Dit minstens 2 dagen volhouden, en dan was het altijd weg. En snelle oplossing: een maagzuurtabletje. Soms liep de lucht dan in 1x weg.
ik geloofde 't ookquote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Linkje toevallig? Of welke pagina?
Ik geloof zulke verhalen meestal niet heel snel, nu toch en dan ditik voel me dom
Wat een zak.
goed nieuwsquote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben de woning gekregen.Eind januari bezichtigen om te kijken of die in het echt ook zo tof is.
Ik zit al de hele dag m'n broertje te bellen en te sms'en omdat hij vandaag te horen krijgt of het bedrijf waar hij voor werkt failliet is of niet. Hij laat niks van zich horen en ik maak me vreselijk ongerust.
restecp!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb net 5k gerend en heb nu een beetje astma! Ik geloof iets te snel gelopen. Piep hijg piep
Wat goed van de woning en wat kut van je broertje!!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben de woning gekregen.Eind januari bezichtigen om te kijken of die in het echt ook zo tof is.
Ik zit al de hele dag m'n broertje te bellen en te sms'en omdat hij vandaag te horen krijgt of het bedrijf waar hij voor werkt failliet is of niet. Hij laat niks van zich horen en ik maak me vreselijk ongerust.
Ja, leuk. Zelfde werk en aan de andere kant van het mediapark. Maar helaas fulltime. Maar daar zal ik voorlopig toch niet aan ontkomenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Woei! Iets leuks, ook? En parttime of fulltime?
Laat maar dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik geloofde 't ook
enneh, ja, dan moet ik zoekenwas ergens rond 1 uur vanmiddag, want ik las 't in de bus
Wat heerlijk Clauquote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
Tof!! Ach weet je, als je eenmaal daar zit en ze vinden je leuk en goed, dan zijn ze meestal wel bereid om te kijken of deeltijd kan na een tijdje......quote:Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zelfde werk en aan de andere kant van het mediapark. Maar helaas fulltime. Maar daar zal ik voorlopig toch niet aan ontkomen.
Mwah, ik hoorde dat er net weer allemaal mensen uitgetieft waren daar, dus ik geloof niet dat ze hun personeel koesteren wat dat betreftquote:Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Tof!! Ach weet je, als je eenmaal daar zit en ze vinden je leuk en goed, dan zijn ze meestal wel bereid om te kijken of deeltijd kan na een tijdje......
Vanaf het begin./ de grond. Dus zonder pakjes gemaakt, maar alles zelf versquote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef P.F het volgende:
Jeej voor Kim en Vik!
from scratch?? zijn dat restjes???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |