ik ga straks sportenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ook.
Alleen kom ik dan zo moeilijk m'n bed uit. Maar ik ben wel gedoucht en ik heb besloten dat ik pas na m'n ziekenhuisbezoek de boel kort en klein ga slaan bij het CWI, dus ik heb nu wat meer tijd
.
Dank je welquote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou je nog even veel geluk wensen vanmiddag. Ik duim voor je dat het doorgaat.
Ja goed he! Het om 5 uur opstaan was iets minderquote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Succes Vikkie, strakjes!
En Muis, fijn dat je al klaar bent!
Goeie spullen! Ik hoop al weken op moonboots, die hebben ze soms bij Lidl schijnt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Merel het volgende:
even snel tussendoor, Lidl heeft volgende week allemaal sportdingen in de aanbieding: http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20090112.index
Daar kan ik me iets bij voorstellen, gatverdamme!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed he! Het om 5 uur opstaan was iets minder
You can do it! Champagne is toch niet lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Aventura het volgende:
* Aventura zit ook al in Utrecht
Vanmiddag nieuwjaarsborrel. Net nu ik wil ontsnappen aan alle verleidingen. Heb verdorie al dagen een buik als een keiharde voetbal. Maar ik kan het best: geen champagne voor mij.
Ja ik heb mijn kleren aangetrokken, een kom yoghurt met crunchy naar binnengewerkt en heb vervolgens in de auto geslapen tot we in Amsterdam warenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, gatverdamme!
Hier ging de wekker om 8 uur en ik heb me gewoon weer omgedraaidquote:Op maandag 5 januari 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, gatverdamme!
De doos bonbons heeft gewonnenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ging de wekker om 8 uur en ik heb me gewoon weer omgedraaid.
Ok, m'n kleren zijn aan, hčhč, wat een strijd. Nu m'n kamer opruimen
.
Ik dit geval had het goede doel er natuurlijk ook mee te makenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik baalde altijd al als mensen hun usericon gingen wijzigen, dan werd het al wazig wie wie nou ook alweer was, maar ook nog usernamen wijzigen? Nee, nu hou ik het niet meer bij. Ken al 4 mensen die een totaal andere naam hebben en dat ga ik nooit allemaal onthouden, het zijn er vast nog meer
Champagne is overrated, eigenijk. Vik, succes!!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
You can do it! Champagne is toch niet lekker
Vik: succes!
Told you.quote:
Wat een nonargumentquote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik dit geval had het goede doel er natuurlijk ook mee te maken
En Soylent had wellicht liever een andere username dan naaktfoto's van SHE.
Kijk, IK zou het wel weten als ik kon kiezen!
Oh wacht, dat kon ik ook!
Jezus, nōg één. Nee, ik weiger het op te slaan in mijn hoofd.quote:
Heb je je niet eens gedoucht?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn kleren aangetrokken, een kom yoghurt met crunchy naar binnengewerkt en heb vervolgens in de auto geslapen tot we in Amsterdam waren
Greys is niet zo sterk in argumenterenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een nonargumentJe kon ook gewoon een tagje nemen voor een tijdje of een ander kleurtje hoor
Ik ben een sucker voor witte chocolaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Told you.
Het was mij wel gelukt btw, want ik ben niet zo dol op chocola, zeker niet bij een opkomende keelpijn, zoals nu. Dan ga ik enorm zweten van chocola
.
Gisteravond!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je niet eens gedoucht?.
Viezerd!.
Dat kon in het kader van een Serious Request actie: met behoud van posthistory en postcount een andere naam krijgen. Heb er zelf ook over nagedacht (om de 84 achter m'n naam weg te halen), maar ik vond 25 euro toch een beetje teveel vh goede en een compleet andere username wilde ik ook niet, want ik sta nu bekend onder deze naamquote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom hebben zij hun naam eigenlijk veranderd? Ik heb dat gewoon gemist geloof ik.
Dat is eigenlijk geen chocola, jeweetz.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor witte chocola
Nou ja, MissyMirjam heet nu Mirjam. Dat kan ik nog wel volgen. Sunchaser heet nu Stefan. Nou, vooruit.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom hebben zij hun naam eigenlijk veranderd? Ik heb dat gewoon gemist geloof ik.
Ikweetz maarwel lekkkerquote:Op maandag 5 januari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk geen chocola, jeweetz.
Je hebt de hele nacht liggen draaien en zweten in bed en dan douche je je niet even?quote:
Slar heet nu gewoon Sanderquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, MissyMirjam heet nu Mirjam. Dat kan ik nog wel volgen. Sunchaser heet nu Stefan. Nou, vooruit.
Schatje heet nu....Ely...nogiets. Ze vond schatje te kinderachtig. Ik vond schatje juist zo lief
Soylent heet nu iets met een U en eu wat ik alweer ben vergeten, maar ik vind het lelijk en ik associeer het niet met Soylent. En Slarioux heet nu ook al anders.
1) Ik slaap altijd op mijn linkerzijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt de hele nacht liggen draaien en zweten in bed en dan douche je je niet even?.
Fok!? wasda?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:17 schreef conleche het volgende:
Tis eigenlijk maar een raar iets dat Fok!
Ja, vooral omdat jarenlang geroepen is dat het database technisch echt niet kon om je naam te wijzigenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:17 schreef conleche het volgende:
Tis eigenlijk maar een raar iets dat Fok!
quote:I've posed for pictures with Iv'ry Soap,
I've petted stray dogs, and shied clear of dope
(I've petted stray dogs, and I never mope)*
My smile is brilliant, my glance is tender
But I'm noted most for my unspoiled gender
I've been made Miss Reingold, though I never touch beer,
(I've been named Miss Perseverance year after year,)*
And I'm the person to whom they say, "Your sweet, My Dear."
The only etchings I've seen have been behind glass,
And the closest I've been to a bar, is at ballet class.
Prim and proper, the girl who's never been cased,
I'm tired of being pure and not chased.
Like something that seeks it's level
I wanna go to the devil.
Refrain
I wanna be evil, I wanna spit tacks
I wanna be evil, and cheat at jacks
I wanna be wicked, I wanna tell lies
I wanna be mean, and throw mud pies
I want to wake up in the morning
with that dark brown taste
I want to see some dissipation in my face
I wanna be evil, I wanna be mad
But more that that I wanna be bad
I wanna be evil, and trump an ace,
Just to see my partner's face.
I wanna be nasty, I wanna be cruel
I wanna be daring, I wanna shoot pool
And in the theatre
I want to change my seat
Just so I can step on
Everybody's feet
I wanna be evil, I wanna hurt flies
I wanna sing songs like the guy who cries
I wanna be horrid, I wanna drink booze
(I want to be horrid, I want to make news)*
And whatever I've got I'm eager to lose
I wanna be evil, little evil me
Just as mean and evil as I can be
En ik ken je persoonlijk, dat helpt ookquote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar ik stof Faithy zo af en toe nog 's af
schatje vond ik ook leuk. Al die mensen met hun voornaamquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, MissyMirjam heet nu Mirjam. Dat kan ik nog wel volgen. Sunchaser heet nu Stefan. Nou, vooruit.
Schatje heet nu....Ely...nogiets. Ze vond schatje te kinderachtig. Ik vond schatje juist zo lief
Soylent heet nu iets met een U en eu wat ik alweer ben vergeten, maar ik vind het lelijk en ik associeer het niet met Soylent. En Slarioux heet nu ook al anders.
Gefeliciteerd Kwak!! Was je feestje nog een beetje gezellig?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef kwakveense het volgende:
iemand nog het goede voornemen om stouter te worden dit jaar?Eartha Kitt
[..]
eleusis klinkt wel mysterieus! Je zou er een pakkende slogan van kunnen maken:quote:Op maandag 5 januari 2009 11:21 schreef Soylent het volgende:
[..]
schatje vond ik ook leuk. Al die mensen met hun voornaam
Maar soylent was gewoon een suffe naam, zo'n ik-moet-het-formuliertje invullen ding, het is van een film van 30 jaar oud en die film vind ik niet eens bijzonder
Mijn nieuwe naam echter, oh oh, daar kan ik boeken over volschrijven... (Ga ik nog wel eens doen, maar eerst ff college)
Jij begrijpt mijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:21 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ook moeite hoor, met naamsveranderingen. Ik weiger dat allemaal te volgen. Plus, het hele punt van usernames op fora is toch juist je herkenbaarheid?
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
eleusis klinkt wel mysterieus! Je zou er een pakkende slogan van kunnen maken:
eleusis, die serieus is
eleusis, krabt waar er jeuk is
eleusis, vraagt waar je neus is
eleusis, wiens mening heus is
Ligt er bij jullie ook sneeuw? Zoja, dan blijft het nog wel even liggen ben ik bang.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:22 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen!
Muis, wat fijn dat je alweer terug bent! En ik ben ook een sucker voor witte chocola, jummie, en puur das ook heel fijn!
Ik ben net naar de kapper geweest, en heb weer hele mooie gezonde haartjes nu!
Ik kwam buiten en ging nietsvermoedend de eerste bocht in en WHOEI fiets glijdt zo door de bocht heen, superglad! Gelukkig niet gevallen *niet remmen! niet remmen!* maar wel nog een heel stuk door het Griftpark moeten lopen, en zelfs lopend gleed ik elke stap uit.
Hopelijk is het straks weg als ik 10 km naar mijn werk moet fietsen, anders duurt het heel lang..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |