?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vraagje!
Is het heel erg om lasagne te maken zonder bechamel/kaassaus? Nu heb ik dus gewoon lasagnebladen en tomatensausprut met groenten en nepgehakt. En kaas voor er bovenop. Is dat genoeg, of wordt het nu geen echte lasagne?.
Ja m'n geheugen en engels sucktquote:Op maandag 5 januari 2009 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Oh en de vergelijking klopt niet. Het moet zijn: length > width.
Het is dan geen lasagne meer, maar kan best lekker zijn toch? En dat is wat telt!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
?.
Ik wil m'n haar vanavond bruin verven trouwens.
Ik maak het meestal zonder. Maar of je het dan nog lasagne mag noemen weet ik niet. Mij smaakt het iig prima.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
?.
Je hebt eigenlijk dus gewoon horizontale pasta gemaakt ?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
?.
Damn you, Freud!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef loveli het volgende:
Leuke advertenties onderaan het vorige topic: Tarzan, binnen 24 uur thuis bezorgd.
Nou ik heb zure uit Belgie, maar hier zal je het met calvé moeten doen denk ik. En de sambal is badjak. Kan je niet een broodrooster op het werk zetten? Dat maakt het echt wel veel lekkerder!!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Cootje, voordat ik aan het eind van de middag boodschapjes ga doen en in de tussentijd het misschien niet meer kan vragen aan je: heeft die mayo light nog een bepaald merk, of kan ik gewoon een potje zoeken waar light op staat? En was het nou sambal badjek o.i.d. dat je zei?
Ik ga het dan wel met een gewone bruine boterham eten ipv geroosterd, maar da's vast ook wel lekker
En crackers met filet american, een gesnipperd uitje en een paar plakjes ei!
Of is dat weer teveel van het goede?
Remia friteslijn, groene vierkante pot. Heeft maar 5% olie en zo goed als geen suiker.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Cootje, voordat ik aan het eind van de middag boodschapjes ga doen en in de tussentijd het misschien niet meer kan vragen aan je: heeft die mayo light nog een bepaald merk, of kan ik gewoon een potje zoeken waar light op staat? En was het nou sambal badjek o.i.d. dat je zei?
Ik ga het dan wel met een gewone bruine boterham eten ipv geroosterd, maar da's vast ook wel lekker
En crackers met filet american, een gesnipperd uitje en een paar plakjes ei!
Of is dat weer teveel van het goede?
Dat komt goed uit, want zachtgekookte eitjes zijn beter voor joe.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
Ik had vanochtend een zachtgekookt eitje bij m'n filet, hardgekookt zou ik niet zo snel doen denk ik.
Hoe komt dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want zachtgekookte eitjes zijn beter voor joe.
Die vind ik niet zo lekker.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Remia friteslijn, groene vierkante pot. Heeft maar 5% olie en zo goed als geen suiker.
Imo de beste die in de schappen ligt op dit moment.
Je kookt dan de lecithine kapot. En lecithine is een belangrijke factor in de strijd tegen cholesterol.quote:
Ik lust geen zurigequote:Op maandag 5 januari 2009 15:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo lekker.Zo zoetig!
Grazie!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kookt dan de lecithine kapot. En lecithine is een belangrijke factor in de strijd tegen cholesterol.
Het eten van zachtgekookte eitjes helpt bij het verlagen van je cholesterol en triglyceriden.
Hardgekookt ei doet de cholesterol juist weer stijgen ( daar komt ook de fabel vandaan dat eieren slecht zijn )
Ik gebruik ze veelal rauw; want salmonella besmetting is erg klein in NL en je bent 'm zo kwijt in je smoothie.
Hardgekookt ei heeft ook zo'n ranzige zwavel lucht. Dat moet al je alarmbellen doen rinkelen. Alleen duivelse dingen stinken
Ik ga die zoeken straks!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Remia friteslijn, groene vierkante pot. Heeft maar 5% olie en zo goed als geen suiker.
Imo de beste die in de schappen ligt op dit moment.
Een wrap gevuld met groente en dan in zo'n leuk zakje doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag tnt:
O: magere yoghurt aalbessen, jus, mandarijnen
T: half uur crosstrainer
T: geroosterde boterham gekookt ei
T: stukje komijnekaas
D: selderijpuree uit de oven met korstje
Nu nog iets bedenken als avondeten wat je in de auto achter het stuur naar binnen kan werken. Iemand een idee?
Ik bak ze altijd met hele dooier, die dan dus helemaal soppig is.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grazie!
Dan zal ik binnenkort eens zachtgekookt eten.
Weet je wat ik niet lekker vind? Gebakken eihet eigeel is dan zo bah
Ieeeeuww dat laatste vind ik dus echt niet lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik bak ze altijd met hele dooier, die dan dus helemaal soppig is.
In mijn BK non-stick pan zonder olie.
Dan glijden die rakkers zo op mijn volkorenbammetje volgepropt met tomaat/sla/komkommer en rode ui en dan prik ik op het laatst die dooiertjes lek zodat die gele zooi over mijn broodje stroomt.
Love it!!
HE kan daar ook niet tegen. Ik moet de zijne altijd in olie bakken en dan ook op de dooier zodat het door en door gaar isquote:Op maandag 5 januari 2009 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieeeeuww dat laatste vind ik dus echt niet lekker!
Beetje veel suiker denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:13 schreef Adelante het volgende:
lijstje:
O: brinta wake-up + glas roosvicee
L: vier volkoren boterhammen met blueberry jam
T: twee zachtgekookte eggs
D: kerriegroenten en zilvervliesrijst
T: magere kwark en een banaan
best oke
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik bak ze altijd met hele dooier, die dan dus helemaal soppig is.
In mijn BK non-stick pan zonder olie.
Dan glijden die rakkers zo op mijn volkorenbammetje volgepropt met tomaat/sla/komkommer en rode ui en dan prik ik op het laatst die dooiertjes lek zodat die gele zooi over mijn broodje stroomt.
Love it!!
Heerlijk dat eigeel dat zo over je kin stroomtquote:Op maandag 5 januari 2009 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieeeeuww dat laatste vind ik dus echt niet lekker!
Oh, zonder olie vind ik prima hoor. Wij hebben ook zo'n mooie non-stick pan. Ik vind alleen het vloeibare eigeel niet lekker. Oplossing: ik eet niet vaak gebakken ei of ik bak alleen het eiwitquote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef SHE het volgende:
[..]
HE kan daar ook niet tegen. Ik moet de zijne altijd in olie bakken en dan ook op de dooier zodat het door en door gaar is
Daarom krijgt ie zelden gebakken ei, want hij gaat er nog eens dood aan
Wellll smack my ass and call me Judy, want een lief lijstje!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:13 schreef Adelante het volgende:
lijstje:
O: brinta wake-up + glas roosvicee
L: vier volkoren boterhammen met blueberry jam
T: twee zachtgekookte eggs
D: kerriegroenten en zilvervliesrijst
T: magere kwark en een banaan
best oke
veel suiker?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Beetje veel suiker denk ik.
Maar ik mag niks zeggen, met mijn lolly
Brinta in een tuitbeker? Wordt dat niet binnen no-time cement?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een wrap gevuld met groente en dan in zo'n leuk zakje doen.
Groentesticks
Soep in een tuitbeker
Brinta in een tuitbeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |