Volgens mij moest Vik naar het ziekenhuis om te horen of ze een operatie aan d'r oor zou krijgen, en die krijgt ze blijkbaar!quote:
Ja, als het eenmaal mislukt is leer ik meestal ook wel wat er mis gingquote:Op maandag 5 januari 2009 15:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ultieme truc voor eiwit: hou de bak omgekeerd boven je hoofd. Valt het eiwit er niet uit? Dan is het goedValt het er wel uit? Dan weet je meteen waarom je de volgende keer beter moet kloppen!
How very Wall-E of youquote:Op maandag 5 januari 2009 15:48 schreef vamperotica het volgende:Er zit een schroefje los
![]()
Nou ja, hij is los aan het gaan.... in mn been
Toch jammer dat ze niet John bedoelen waarschijnlijk....quote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef loveli het volgende:
Leuke advertenties onderaan het vorige topic: Tarzan, binnen 24 uur in huis.
Oh crap, heb ik weer wat gemistquote:Op maandag 5 januari 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het ziekenhuis goed nieuws had voor Vikje!![]()
![]()
![]()
Oh, in dat gevalquote:Op maandag 5 januari 2009 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij moest Vik naar het ziekenhuis om te horen of ze een operatie aan d'r oor zou krijgen, en die krijgt ze blijkbaar!
Omdat dit alweer het 3e jaar is dat ik studeer en ik geen stap verder ben gekomen op kosten van m'n ouders.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef zwahiel het volgende:
neen hoezo moet je je ouders overtuigen?
Mij boeit het niet zo wat mijn ouders van mijn studie vinden, het is mijn studie, mijn geld en mijn keuze!
Die zag al zoiets op de vorige controlefoto... Voel 'm nu zelf zitten... ( Jaaaaaa...Ik voel het koppie...De geboorte van een schroef...)quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef SHE het volgende:
[..]
How very Wall-E of you
wel erg kut zeg, heb je doc gebeld?
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het ziekenhuis goed nieuws had voor Vikje!![]()
![]()
![]()
Wat een geweldig nieuws zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik word idd geopereerd en ws eind deze maand al!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Het bed komt morgen pas, denk ik of heel misschien vanavond.
* Miss_S geeft er een kusje opquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos flikkerde op zn plaat net en heeft nu last van zn knie
tyfus ijzel
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik word idd geopereerd en ws eind deze maand al!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Het bed komt morgen pas, denk ik of heel misschien vanavond.
senk youquote:Op maandag 5 januari 2009 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
* Miss_S geeft er een kusje op
Vervelend weer
i second thatquote:Op maandag 5 januari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Vikje, als je bent bijgekomen van het gejubel, wil je dan (nog een keertje?) uitleggen wat het voor operatie aan je oren is en wat je mag verwachten van het resultaat? Daar ben ik erg nieuwsgierig naar!
Ja 't is glad he! Ik slipte vanmorgen met de autoquote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos flikkerde op zn plaat net en heeft nu last van zn knie
tyfus ijzel
Welk recept hou jij dan aan, want ik heb voor mijn cheesecake heel geen eiwitten hoeven opkloppen?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, wat fijn! En zo snel al! Geweldig!.
Jeetje vamp, dat lijkt me raar! Moeten ze nu straks je been weer opensnijden om het vast te zetten dan?.
En m'n cheesecake staat in de oven. Ik heb 1 ei verprutst, bij het eieren splitsen, maar dat heb ik weggegooid en toen ben ik opnieuw begonnen. Wat zien opgeklopte eiwitten er trouwens enorm lief uit!.
Een recept uit een kookboek dat ik hier thuis heb. Oh jeetje.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk recept hou jij dan aan, want ik heb voor mijn cheesecake heel geen eiwitten hoeven opkloppen?
En van zo'n opmerking word ik dan weer blijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
En m'n cheesecake staat in de oven. Ik heb 1 ei verprutst, bij het eieren splitsen, maar dat heb ik weggegooid en toen ben ik opnieuw begonnen. Wat zien opgeklopte eiwitten er trouwens enorm lief uit!.
Nee!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een recept uit een kookboek dat ik hier thuis heb. Oh jeetje.. Moest jij ook zelf het deeg kneden? Dat was tof.
.
Niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
Hier is werkelijk geen sneeuwvlok te bekennen!
Voor statistiek kan ik je aanraden om een boekje van Buijs op te scharrelen. Bieb bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:30 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen, laat ik 't zo zeggen na een semester van lessen begrijp ik er buiten de interkwartielafstanden nog geen jota van. Dat sommatieteken werkt bij mij als een rode lap op een stier en ik zie eigenlijk 't nut niet in van 99,99999999% van de berekeningen en dan denk ik: "Jah... leuk, fijn... jeeej"
Ik heb maar 5 jaar MAVO gedaan en wiskunde was toen al niet mijn sterkste kan, laat staan nu. Daarbij struikel ik over de verschillende formules, benamingen en wordt ik al helemaal eng van wortels tot de macht 9 bijvoorbeeld of berekeningen zonder uitkomst, waar dan weer een andere som uit komt. Merkwaardige productenDe verschillende dimensies, de standaardafwijkingen en divicaties, logoritmes (ik weet niet eens hoe dat moet op mijn rekenmachientje!) enzo. Ik volg 't allemaal niet.
Heeft er ook deels mee te maken dat ik een soort brainlock heb dat als iets me niet interesseert, boeit of het me niet nuttig lijkt dan neem ik 't praktisch bijna niet op. Terwijl iets interessants juist hardstikke snel gaat en d'r ook niet uit gaat.
Haha.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Wat voor deeg dan? Ik had een bodem van koekjeskruimels met boter, aangedrukt in de vorm, in de koelkast.
En dan een prutje iets Philadelpia, wat melk, slagroom, 2 eieren en een eigeel, vanille aroma, suiker, maizena. Zoiets, even uit mijn hoofd. En dat bakken!
intensive care opleidingquote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg BJ, wat voor opleiding doe jij nu eigenlijk precies? M'n zus werkt namelijk in een ziekenhuis ook ergens bij jou in de buurt en die heeft een opleiding voor neurologieverpleegkunde gedaan in het UMCG. Of is het bij jou meer gericht op IC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |