Ik heb HTC Pro Touchquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij moet ik ook veel met de trein gaan reizen. Word me telefoon tenminste eens gebruikt
Maare msn op telefoon, hebben jullie een toetsenbord dan? Anders word je toch helemaal lijp als je hele zinnen moet gaan maken
Daarvoor bestaat de T9 functie hequote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef JonKeL het volgende:
Volgens mij moet ik ook veel met de trein gaan reizen. Word me telefoon tenminste eens gebruikt
Maare msn op telefoon, hebben jullie een toetsenbord dan? Anders word je toch helemaal lijp als je hele zinnen moet gaan maken
Hij is geoefendquote:
Laat mij raden, ze zijn allemaal vrijgezel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef Q. het volgende:
Het zijn niet mijn woorden maar die van de mannen met wie ik om ga.
Wat is ermee?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog!
En zometeen ga ik even op hoge poten naar de Vodafone winkel, want ik ben die klote telefoon helemaal zat.
Wat voor eentje heb je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog!
En zometeen ga ik even op hoge poten naar de Vodafone winkel, want ik ben die klote telefoon helemaal zat.
Check! Ik zou dat soort dingen dan ook nooit zeggen. Vrouwen zijn leuk en lief, ze hebben alleen een gebruiksaanwijzing in een vreemde taal. Kwestie van die taal leren.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij raden, ze zijn allemaal vrijgezel?
Mag een witte polo ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft als naam in msn "fok dat prins op het witte paard, geef mij maar die in een witte corvette"
Ik ben er uitermate geoefend mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat de T9 functie he
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef Q. het volgende:
Check! Ik zou dat soort dingen dan ook nooit zeggen. Vrouwen zijn leuk en lief, ze hebben alleen een gebruiksaanwijzing in een vreemde taal. Kwestie van die taal leren.
Oke dat maakt het leven weer een stukje makkelijker, ik moet het gewoon met cijfertoetsen doenquote:
Ja daar ben ik me van bewust, maar dat is ook verre van ideaal. Ik moet mijn telefoon altijd woorden aanleren. Heb hem nu bijna een jaar en nog zit mijn telefoon in een leer procesquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat de T9 functie he
Die indruk krijg ik wel ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik heb m'n papieren gevonden, dus ik ben weg
Byequote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik heb m'n papieren gevonden, dus ik ben weg
Live is a Bitchquote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Q. het volgende:
Kut. Ik heb zo een uur overleg. Mag ik daarna weer vier topics terug gaan lezen.
AAHHH ADO IS ILLEGAAL BEZIG MET PLAATJES PLAKKEN!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb sinds vorige week de DUAL sim Glofiish DX900NL!![]()
[ afbeelding ]
Nog een uur, dan ben ik weg.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Q. het volgende:
Kut. Ik heb zo een uur overleg. Mag ik daarna weer vier topics terug gaan lezen.
Doet ie inmiddels ook alles wat je wil?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb sinds vorige week de DUAL sim Glofiish DX900NL!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben alweer thuis. Maar dan wel ziek
Sinds vrijdagochtend had ik last van hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, overgeven en koorts. Gisteren was ik stukken beter dus ik dacht vandaag kan ik weer werken. Tot ik ging lunchen, toen kwam alles er weer uit en nu voel ik me weer zoals ik me zaterdag voeldequote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
* Cuegirllie geeft knuffel
ja echt he...quote:
Echt alles bij elkaar dusquote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds vrijdagochtend had ik last van hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, overgeven en koorts. Gisteren was ik stukken beter dus ik dacht vandaag kan ik weer werken. Tot ik ging lunchen, toen kwam alles er weer uit en nu voel ik me weer zoals ik me zaterdag voelde
Lief!*knuffeld terug*
aangepastquote:Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
AAHHH ADO IS ILLEGAAL BEZIG MET PLAATJES PLAKKEN!!!
Nog geen idee wie je bent... maar beterschapjesquote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja echt he...
ik krijg daar gewoon nsb gevoelens bij...
Braafquote:
Wel leuk om te zien dat je zo passievol voor Singles strijdtquote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
ja echt he...
We kunnen om een Qslotje voor een uurtje vragen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Q. het volgende:
Ik vraag zo wel om de samenvatting.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We kunnen om een Qslotje voor een uurtje vragen?
Mijn vakantie was niet altijd even fijn, maar ik ben niet ziek geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iedereen hier klaagt dat ze ziek zijn geweest.
Ik ben de enige die een heel fijne vakantie heeft gehad
even afkloppen natuurlijk
Burdie is zoooo aan het proberen een slotje te krijgen hierop!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja echt he...
Ja, ik vind het een potentie topicquote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat je zo passievol voor Singles strijdt
?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Burdie is zoooo aan het proberen een slotje te krijgen hierop!!
Ach, nog eventjes en dan is alles goed. Rond deze tijd over precies maand kom ik bij Oma aanquote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt alles bij elkaar dus
Hopelijk is het heeeeeel snel over, want dit is niet hoe je het nieuwe jaar in moet gaan
Ik heb geen vakantie gehad en ik was/ben ziek. Ow ow wat heb ik toch fout gedaan dat ik dit verdient hebquote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Belsezar, aangenaamquote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nog geen idee wie je bent... maar beterschapjes
Vol vrijgezelle vrouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een potentie topic
Inderdaad, ik ben ook niet op de hoogte.quote:
Beterschap.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
quote:
Even fb lezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook niet op de hoogte.
Ik ben het ook even aan het volgen. Ik snap niet dat mensen zich er zo druk over kunnen makenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik met een dekentje hier zitquote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.Moet je dan niet onder de dekens.
Niks mis met het ter discussie stellen van de regels. Ik krijg veel eerder onpasselijke gevoelens bij het uit context gebruiken van NSB of de schoolpleinmentaliteit van "ja maar meester, hij klikte". Als je iets fout doet (bij Singles niet het geval, maar bijv. bij te grote webicons wel) dan is je beroepen op "maar misschien zien ze het wel niet" iets wat je rond je twaalfde toch ontgroeid zou mogen zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja echt he...
waar staat t dan? (Vraagt toch duidelijk om een linkje nuquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het ook even aan het volgen. Ik snap niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken
Lees FB maar... ze loopt te zeiken dat dit een SC is en er al 1tje bestaat en dus een 2e niet kan.. bla bla bla maar dat ze het toch wel weer begrijpt want die andere sc is erg kliekerig bla bla bla maar tussen de regels door lees je gewoon (vind ik) dat ze hier een slotje op wil hebben want dit is een sc en er bestaat er al 1quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook niet op de hoogte.
Dat probeert ze al jaren, Re neemt haar al tijden niet serieus meer.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik met een dekentje hier zitDe roosters stonden ent nog open dus het is koud hier.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het ook even aan het volgen. Ik snap niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken
Have funquote:
R&P Policy en FeedBackquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar staat t dan? (Vraagt toch duidelijk om een linkje nu)
Hoezo schaamte.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik met een dekentje hier zitDe roosters stonden ent nog open dus het is koud hier.
Je kan natuurlijk dat topic overslaan, bezorgt het je geen rot gevoel. Zoals velen altijd zeggen: "Je bent niet verplicht het te lezen.".quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met het ter discussie stellen van de regels. Ik krijg veel eerder onpasselijke gevoelens bij het uit context gebruiken van NSB of de schoolpleinmentaliteit van "ja maar meester, hij klikte". Als je iets fout doet (bij Singles niet het geval, maar bijv. bij te grote webicons wel) dan is je beroepen op "maar misschien zien ze het wel niet" iets wat je rond je twaalfde toch ontgroeid zou mogen zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, nog eventjes en dan is alles goed. Rond deze tijd over precies maand kom ik bij Oma aan
Tja ik vind het eerlijk gezegd nogal een zinloze discussie..quote:
Wie? Ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
Je kan natuurlijk dat topic overslaan
Het gezeik is er al minimaal sinds 2005 eigenlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
R&P Policy en FeedBack
het grappige is.. dat gezeik is er al sinds december haha
Het eeuwenoude gezeik dus. Wat maakt eht haar nou uit waar andere mensen het leuk hebben en praten? wat voegt het voor haar toe als deze sc er niet meer zou zijn? Voelt ze zich dan beter of vindt ze Fok! dan fijner?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lees FB maar... ze loopt te zeiken dat dit een SC is en er al 1tje bestaat en dus een 2e niet kan.. bla bla bla maar dat ze het toch wel weer begrijpt want die andere sc is erg kliekerig bla bla bla maar tussen de regels door lees je gewoon (vind ik) dat ze hier een slotje op wil hebben want dit is een sc en er bestaat er al 1
korte samenvatting
Ik ook. Als ze iets willen sluiten doen ze het toch. De tijd dat ik me om zoiets druk maakte is allang voorbij.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja ik vind het eerlijk gezegd nogal een zinloze discussie..
Thanksquote:
haha kloptquote:
Een hele maand! Van 1 februari tot 1 maart! Heerlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat klinkt goed
En hoelang blijf je dan weg?
[..]
Tja ik vind het eerlijk gezegd nogal een zinloze discussie..
Lieverd, het ergernispuntje was hier. Wil je me hier echt weg hebben? Zeg het maarquote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm heb je gelijk in. Je wil je neus overal insteken.
Ja dat is wel zo, maar ik ben eigenlijk nooit ziek. Laatste keer dat ik thuis zat door ziekte is zeker meer dan 8 jaar terugquote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo schaamte.Je bent ziek.
[..]
Je kan natuurlijk dat topic overslaan, bezorgt het je geen rot gevoel. Zoals velen altijd zeggen: "Je bent niet verplicht het te lezen.".
Lieve sgat... ik ben nog steeds mijn bed niet uitquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
O nodig je nu weer anderen uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een hele maand! Van 1 februari tot 1 maart! Heerlijk!Ga je mee?
Als je je daarentegen genoodzaakt voelt om deel te nemen aan een discussie dan siert het je als mens om te reageren met inhoudelijke argumenten in plaats van op de persoon te spelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
Je kan natuurlijk dat topic overslaan, bezorgt het je geen rot gevoel. Zoals velen altijd zeggen: "Je bent niet verplicht het te lezen.".
Absoluut niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lieverd, het ergernispuntje was hier. Wil je me hier echt weg hebben? Zeg het maar.
Waar ga je heen? (wel optijd terug voor mijn verjaardagquote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Re denkt, weet jij ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:30 schreef Q. het volgende:
Dat probeert ze al jaren, Re neemt haar al tijden niet serieus meer.
Waarbij jouw status ter discussie staatquote:
We missen je.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Re denkt, weet jij ook niet.
Heb een paar maanden geleden mijn mening al verteld over SC, ik denk er nog steeds hetzelfde over.
Tuurlijk, heb je gelijk in.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je daarentegen genoodzaakt voelt om deel te nemen aan een discussie dan siert het je als mens om te reageren met inhoudelijke argumenten in plaats van op de persoon te spelen.
kan soms stinkenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm heb je gelijk in. Je wil je neus overal insteken.
Vraag dat dan aub ergens waar ik het kan lezen, zodat ik er antwoord op kan geven. Ik hou er niet zo van als mensen achter mijn rug om praten.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het eeuwenoude gezeik dus. Wat maakt eht haar nou uit waar andere mensen het leuk hebben en praten? wat voegt het voor haar toe als deze sc er niet meer zou zijn? Voelt ze zich dan beter of vindt ze Fok! dan fijner?
Wat een gelul van Burdie.
Achter je rug om?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vraag dat dan aub ergens waar ik het kan lezen, zodat ik er antwoord op kan geven. Ik hou er niet zo van als mensen achter mijn rug om praten.
Toen was ik hier nog niet... wat is jouw mening dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Re denkt, weet jij ook niet.
Heb een paar maanden geleden mijn mening al verteld over SC, ik denk er nog steeds hetzelfde over.
Is dat zo ja?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarbij jouw status ter discussie staat
OFFTOPIC!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vraag dat dan aub ergens waar ik het kan lezen, zodat ik er antwoord op kan geven. Ik hou er niet zo van als mensen achter mijn rug om praten.
Waar ik normaalgesproken nooit lees, dankuquote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Achter je rug om?![]()
Het is een openbaar forum en topic.
Je leest het nu toch? Iemand je een linkje gestuurd?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Achter je rug om?![]()
Het is een openbaar forum en topic.
Annie!quote:
Net zoals de overige 100 posts in dit topic, inclusief degene over je nieuwe telefoon!quote:
Ik zei ook ter discussie, niet dat het beklonken wasquote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Voorzover ik weet heb ik geen vriend
Neuh, iemand zei dat het wel meeviel met het offtopic gelul in het singlestopic, dus ik wilde dat zelf wel even zien. Inderdaad is wel minimaal 4% van dit topic ontopicquote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je leest het nu toch? Iemand je een linkje gestuurd?
Uw reactie is natuurlijk van harte welkom.
Evert gaat goed. Met zijn vriendinnetje ook (Flo). De papegaaien staan bij haar vader en met Anna gaat het ook goedquote:Op maandag 5 januari 2009 13:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Annie!
Hoest met Evert? De papegaai en Anna?
ik maak me er druk om omdat ik het zonde vind. Leuke reeks, idd SC vaak, maar we maken ons nu druk over 2 letters in een TTquote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze iets willen sluiten doen ze het toch. De tijd dat ik me om zoiets druk maakte is allang voorbij.
Ik vraag me dat hardop af. Meer niet. Als ik er echt antwoord op wilde dan had ik het heus wel gevraagd of me in de discussie in FB gemengdquote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoezo... we hadden het over het feit dat je als single bent je minder smst de kosten dalen en we zulke dure mooie telefoontjes eigenlijk niet nodig hebben als single zijnde... erg ontopic dus...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals de overige 100 posts in dit topic, inclusief degene over je nieuwe telefoon!
Ik wilde duidelijk maken dat ik weer bereikbaar ben voor liefdesverklaringen, sms'en, email, videobellen, mms'en en ow bellen met andere singles, zodat er misschien iets moois kan ontstaan!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals de overige 100 posts in dit topic, inclusief degene over je nieuwe telefoon!
aan van allesquote:
Dan had je ook je nummer erbij moeten posten!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef Adolecens het volgende:
Ik wilde duidelijk maken dat ik weer bereikbaar ben voor liefdesverklaringen, sms'en, email, videobellen, mms'en en ow bellen met andere singles, zodat er misschien iets moois kan ontstaan!
Ik zou heel graag willen, maar hopelijk ben ik dan gestart met met m'n afstuderenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dan.. zeur dan niet zo over de topics als je er toch al nooit komtquote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar ik normaalgesproken nooit lees, danku.
Inderdaad, wil je een reactie erop geven graag.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je leest het nu toch? Iemand je een linkje gestuurd?
Uw reactie is natuurlijk van harte welkom.
Wie zegt dat hij dat niet heeft gepm'd naar de single vrouwen hierzo??quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je ook je nummer erbij moeten posten!
Ik kan het niet helemaal met je eens zijn, er zijn maar weinig topics die echt ontopic blijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neuh, iemand zei dat het wel meeviel met het offtopic gelul in het singlestopic, dus ik wilde dat zelf wel even zien. Inderdaad is wel minimaal 4% van dit topic ontopic.
En ik heb mij in FB al uitgesproken. Niet tegen een singlestopic, maar tegen de SC hier. Dat zou gewoon in het algemene SC-topic moeten kunnen, zodat het hier een beetje ontopic blijft. Waarom kan dat bij alle topics, behalve bij het singlestopic?
ontopic = single.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neuh, iemand zei dat het wel meeviel met het offtopic gelul in het singlestopic, dus ik wilde dat zelf wel even zien. Inderdaad is wel minimaal 4% van dit topic ontopic.
En ik heb mij in FB al uitgesproken. Niet tegen een singlestopic, maar tegen de SC hier. Dat zou gewoon in het algemene SC-topic moeten kunnen, zodat het hier een beetje ontopic blijft. Waarom kan dat bij alle topics, behalve bij het singlestopic?
Ok, goede reden. Deze accepteer maar volgende keer moet je minstens een overleden familelid of huisdier hebben anders kom je er niet onderuitquote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, maar hopelijk ben ik dan gestart met met m'n afstuderen
Ik!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Wie zegt dat hij dat niet heeft gepm'd naar de single vrouwen hierzo??
Ja daaaaag, zo kan je natuurlijk alles wel zo draaien dat het in je eigen straatje past.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ontopic = single.
Iedereen hier is single, dus jah altijd ontopic. Singles praten niet over 1 onderwerp aar praten over dingen als single. Dus in princiepe al zullen we het over autos hebben is het nog steeds ontopicHet zicht van een single op het auto onderwerp
Dat mag alleen via PM, druist in tegen de AVquote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je ook je nummer erbij moeten posten!
sorry je bent manquote:
hey welkom!quote:
Je snapt het iig.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja daaaaag, zo kan je natuurlijk alles wel zo draaien dat het in je eigen straatje past..
Maargoed, ik ga in het FB-topic verder met deze discussie, hier is het nogal offtopic![]()
Heb jij de AV gelezen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:51 schreef Adolecens het volgende:
Dat mag alleen via PM, druist in tegen de AV
volgens mij is minder dan 30% van de uiterlijke kenmerken van de mens geslachtsbepalendquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij is minder dan 30% van de uiterlijke kenmerken van de mens geslachtsbepalend
quote:
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Het plaatsen van (linkjes naar) mp3\'s, films, warez , modchips, gruwelijk materiaal, porno, persoonlijke gegevens en dergelijke
- Spammen, enquetes houden zonder expliciete toestemming en linken naar geldverdienzaken met je refererid erin
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
Ik moet mijn handen gaan opwarmen.![]()
Zie je wel weer een probleem als je alleen bent. Niets om aan op te warmen.
Het staat er wel maar volgens mij bedoelde ze toch meer de persoonlijke gegevens van andere.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Nja na 2,5 jaar sinds vorige week weer vrijgezel, dus ik dacht, kom even meespammen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hey welkom!
Jij bent nieuw hier toch?? gezellig
hoe ben je hier terecht gekomen??
Same old same dus?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
Evert gaat goed. Met zijn vriendinnetje ook (Flo). De papegaaien staan bij haar vader en met Anna gaat het ook goed.
Ik ga onder een dekbed zitten, of ik ga onder een warme douche staan, of ik zet uh interessant beeldmateriaal opquote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ONTOPIC
Hoe warm jij jezelf op als single zijnde??
ik ga op mijn handen zitten.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ONTOPIC
Hoe warm jij jezelf op als single zijnde??
And did you do the brake-up, or...?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Shoombak het volgende:
Nja na 2,5 jaar sinds vorige week weer vrijgezel, dus ik dacht, kom even meespammen.
Niet iedereen is hier ziek hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee zij, het ging al langer niet echt ideaal, en ze wil nu tijd voor zichzelf om na te denken. Erg kut allemaal. Maar kom ik wel overheen.quote:
Tijd voor haarzelf als in.. misschien komen jullie ooit weer bij elkaar?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nee zij, het ging al langer niet echt ideaal, en ze wil nu tijd voor zichzelf om na te denken. Erg kut allemaal. Maar kom ik wel overheen.
was je lang samen? wel kut voor je, zeker zo rond de feestdagen. Nou ja, maar goed dat we nog even zijn doorgegaan tot na de feestdagen!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nee zij, het ging al langer niet echt ideaal, en ze wil nu tijd voor zichzelf om na te denken. Erg kut allemaal. Maar kom ik wel overheen.
En je eert je naam dus ook in real life.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik ga op mijn handen zitten.mijn voeten mja, langleve een hond.
![]()
Oja, ik gebruik ook wel eens mijn kinderen.IJskoude handen tegen hun warme rugjes.
![]()
Ze kunnen het wel hebben hoor, sterke mannen.
Ben je opgelucht dat het uit is?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Shoombak het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Je weet dat ik die niet zelf uitgekozen heb.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je eert je naam dus ook in real life.
Ja, dat doet niet iedereen hequote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
was je lang samen? wel kut voor je, zeker zo rond de feestdagen. Nou ja, maar goed dat we nog even zijn doorgegaan tot na de feestdagen!
Keertje lunchen samen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Op Eindhoven Airport. Bij een Automotive Engineering toko.
Ik ben deze maand ook 5 dagen op Eindhoven Airport... mijn bedrijf heeft beveiliging daar overgenomen en wij schipholmensjes springen even bijquote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op Eindhoven Airport. Bij een Automotive Engineering toko.
Wat ben je bijdehand vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat doet niet iedereen he
Okee, das kut...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nja na 2,5 jaar sinds vorige week weer vrijgezel, dus ik dacht, kom even meespammen.
Tijd voor haarzelf als in, nadenken over ons, haarzelf, wat zij wil e.d. Ze kon geen periode aangeven. Maar misschien ooit nog wel, maar dat kan zij nu niet zeggen in ieder geval. Ik laat haar nu even met rust.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijd voor haarzelf als in.. misschien komen jullie ooit weer bij elkaar?
dan wel beter beveiligd als op schiphol oostquote:Op maandag 5 januari 2009 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben deze maand ook 5 dagen op Eindhoven Airport... mijn bedrijf heeft beveiliging daar overgenomen en wij schipholmensjes springen even bij
Daar ben ik nog exact een maand te vinden voordat ik met de auto heen en weer gaan reizen. Werk jij toevallig bij L?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Right next to Eindhoven Central Station
Heb je nog hoop dat jullie weer samen komen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Shoombak het volgende:
@MNR
Nee ik ben niet opgelucht, ik hou superveel van haar, en ik weet dat zij ook nog steeds van mij houdt, dat maakt het des te frustrerender.
Hmm lastig. Bedenk goed wat je zelf wil en laat het niet teveel van haar afhangenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Tijd voor haarzelf als in, nadenken over ons, haarzelf, wat zij wil e.d. Ze kon geen periode aangeven. Maar misschien ooit nog wel, maar dat kan zij nu niet zeggen in ieder geval. Ik laat haar nu even met rust.
@MNR
Nee ik ben niet opgelucht, ik hou superveel van haar, en ik weet dat zij ook nog steeds van mij houdt, dat maakt het des te frustrerender.
Welja, pleur het maar openbaar op het forumquote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef Anthraxx het volgende:
Daar ben ik nog exact een maand te vinden voordat ik met de auto heen en weer gaan reizen. Werk jij toevallig bij Logica?
Sterkte, zoiets inderdaad naarquote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Tijd voor haarzelf als in, nadenken over ons, haarzelf, wat zij wil e.d. Ze kon geen periode aangeven. Maar misschien ooit nog wel, maar dat kan zij nu niet zeggen in ieder geval. Ik laat haar nu even met rust.
@MNR
Dan kom je langs mij als je naar airport gaatquote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Right next to Eindhoven Central Station
Dat is wel makkelijk gezegd als je verliefd bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm lastig. Bedenk goed wat je zelf wil en laat het niet teveel van haar afhangen
Tenminste nog fatsoenlijk uitzicht op weg naar airportquote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kom je langs mij als je naar airport gaat
Ik werk niet op oostquote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan wel beter beveiligd als op schiphol oost
Weet ik, maar ik doe het tochquote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk gezegd als je verliefd bent.
aah, dat verklaart de slechte bewaking dusquote:
Shoom,quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Shoombak het volgende:
[..]
dat klopt ja... ben de beste beveiliger van heeeeeeeeeeeel schiphol+oost+schipholrijkquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah, dat verklaart de slechte bewaking dus
ik weet het niet, uiteraard hoop ik er zelf wel op. Maar dat zal toch grotendeels van haar afhangen. Toch een heel naar idee, dat als ze met haar vingers zou knippen ik zo terug zou komen. Het voelt heel gek in ieder geval.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je nog hoop dat jullie weer samen komen?
Wij zijn net zo nieuwsgierig als jij bent hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Welja, pleur het maar openbaar op het forum
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat klopt ja... ben de beste beveiliger van heeeeeeeeeeeel schiphol+oost+schipholrijk
Best bitchy hoor.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Shoom,
We zijn hier ook zijdelings bezig met een businesscase. Dus voordat je de vrouwen hier mag gaan spammen, even antwoorden op de volgende vragenWaarom in Singles gekomen en niet in R&P SC? Waarom niet naar SEX SC? Wat is je idee bij dit topic?
Vrouwen, be gentle to him
Spannendquote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Als het mee zit heb ik niet vrijdag een sollicitatiegesprek voor de tweede ronden maar donderdag. Anders volgende week pas. Ik heb er wel zin in want het lijkt mij een hele leuke functie.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Shoom,
We zijn hier ook zijdelings bezig met een businesscase. Dus voordat je de vrouwen hier mag gaan spammen, even antwoorden op de volgende vragenWaarom in Singles gekomen en niet in R&P SC? R&P SC verwacht ik toch iets meer Emo's Waarom niet naar SEX SC? Daar heb ik op dit moment geen behoefte aan Wat is je idee bij dit topic? Beetje lol maken met mensen in hetzelfde schuitje
kijk maar uit, straks suggereert er iemand dat ie wel even langs komt...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kom je langs mij als je naar airport gaat
Mental picture van zo'n stereo type beveiligings vrouw krijg ik maar niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat klopt ja... ben de beste beveiliger van heeeeeeeeeeeel schiphol+oost+schipholrijk
Ja inderdaad, verder zijn er op dit moment weinig vacatures. En iedereen ontwaakt pas uit zijn winterslaap dus het duurt wel even voordat alles weer loopt.quote:
Dat is idd wel een naar idee.. dat ze kan knippen met je vingers en dat jij dan weer terug gaat. Beetje afhankelijk gevoel, klopt dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Shoombak het volgende:
ik weet het niet, uiteraard hoop ik er zelf wel op. Maar dat zal toch grotendeels van haar afhangen. Toch een heel naar idee, dat als ze met haar vingers zou knippen ik zo terug zou komen. Het voelt heel gek in ieder geval.
Maar gelukkig hebben mijn vrienden me inderdaad goed opgevangen, en gaat het nu alweer een stuk beter.
Daarnaast had ik nog het briljante idee om haar voor kerst een reis naar Parijs te geven, die staat dus voor komend weekend, wat ook niet doorgaat.
Is vast heel een positief beeldquote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mental picture van zo'n stereo type beveiligings vrouw krijg ik maar niet uit mijn hoofd
*miauw*quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Best bitchy hoor.
[..]
De meeste vrouwen hier zijn echte lieve poesjes.
Hopen dat het dan helemaal goed gaat komen. Beetje goed voorbereiden en dan kom je al een heel eind. Daarbij was het toch het tweede gesprek? Dat is al heel mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, verder zijn er op dit moment weinig vacatures. En iedereen ontwaakt pas uit zijn winterslaap dus het duurt wel even voordat alles weer loopt.
ik zeg, spijker, kop en nog meer van dat soort dingenquote:
Zwijgquote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef Adolecens het volgende:
Wij zijn net zo nieuwsgierig als jij bent hoor!![]()
En daarom vond ik het dus niet heul belangrijk
Iddquote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zeg, spijker, kop en nog meer van dat soort dingen![]()
Dank je Shoom!
ondanks dat ik van vrouwen hou ben ik geen manwijfquote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mental picture van zo'n stereo type beveiligings vrouw krijg ik maar niet uit mijn hoofd
Ja een tweed gesprek is vaak wat makkelijker dan het eerste gesprek. Verder krijg ik een uitgebreiden rondleiding door het bedrijf. Verder ben ik positief en hoop dat ik word aangenomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopen dat het dan helemaal goed gaat komen. Beetje goed voorbereiden en dan kom je al een heel eind. Daarbij was het toch het tweede gesprek? Dat is al heel mooi
Miss ziet hij je daardoor juist wel als een heel lekker wijf in een strak pakkie met nog net geen zweepquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ondanks dat ik van vrouwen hou ben ik geen manwijfheb al 1heule foto in mijn fobo staan haha
Ah ok that helpsquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ondanks dat ik van vrouwen hou ben ik geen manwijfheb al 1heule foto in mijn fobo staan haha
haha wie weet... das ook nog een optie... heb er nu wel de kapsel voor... kort stoer vrouwlijk en spannend hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Miss ziet hij je daardoor juist wel als een heel lekker wijf in een strak pakkie met nog net geen zweep
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja een tweed gesprek is vaak wat makkelijker dan het eerste gesprek. Verder krijg ik een uitgebreiden rondleiding door het bedrijf. Verder ben ik positief en hoop dat ik word aangenomen.
* tijnbrein gaat stageverslag weer eens doorlezen
* tijnbrein bekijkt foto Inderdaad geen manwijf.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank uquote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein bekijkt foto Inderdaad geen manwijf.
Wat is er zo bijzonder aan ierland ?quote:
Waarom?quote:
Dat zou ik zeker doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]gaat vast goedkomen. Laat het ons in iedergeval weten
Een leuke lachende foto.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja, we waren behoorlijk close, en ondanks dat het gevoel minder was vind ik haar nog steeds ontzettend leuk.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is idd wel een naar idee.. dat ze kan knippen met je vingers en dat jij dan weer terug gaat. Beetje afhankelijk gevoel, klopt dat?
Super dat je vrienden je goed hebben opgevangen. Afleiding is goed voor je
Misschien kun je met een maat van je naar Parijs? Misschien is het helemaal geen gek idee om toch te gaan?Even het roer omgooien, lijkt dat je wat?
Ik bedoelde langs mn werkquote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks suggereert er iemand dat ie wel even langs komt...
Meesteres Knuffelzacht. Soms zacht soms hard.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha wie weet... das ook nog een optie... heb er nu wel de kapsel voor... kort stoer vrouwlijk en spannend haha
Zij ziet dat blijkbaar niet zo..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:32 schreef Shoombak het volgende:
Ja, we waren behoorlijk close, en ondanks dat het gevoel minder was vind ik haar nog steeds ontzettend leuk.
Je leest het niet helemaal correctquote:Ik had een reis incl. vliegtuigtickets geboekt, en die zijn niet meer te wijzigen. En om nou alleen te gaan is ook zo wat..
Plus als je alleen gaat is het zonde van het geld dat je voor betaalt hebt. Gewoon naar Parijs gaan met een vriend en vee lol hebben .quote:Op maandag 5 januari 2009 14:32 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja, we waren behoorlijk close, en ondanks dat het gevoel minder was vind ik haar nog steeds ontzettend leuk.
Ik had een reis incl. vliegtuigtickets geboekt, en die zijn niet meer te wijzigen. En om nou alleen te gaan is ook zo wat..
Strak in Latex?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha wie weet... das ook nog een optie... heb er nu wel de kapsel voor... kort stoer vrouwlijk en spannend haha
If you only knewquote:Op maandag 5 januari 2009 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meesteres Knuffelzacht. Soms zacht soms hard.![]()
Vrienden daar, en ff weg uit deze omgeving! Genieten van al het moois dat Ierland te bieden heeft en compleet uitgerust weer terugkomenquote:
Vertel, vertel desnoods leggen we geld bij.quote:
Tickets staan op naam, en dat is dus niet meer te wijzigenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Plus als je alleen gaat is het zonde van het geld dat je voor betaalt hebt. Gewoon naar Parijs gaan met een vriend en vee lol hebben .
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel, vertel desnoods leggen we geld bij.
Jammer dat je geen geld hebt. Ik zit momenteel zonder werk en dus zonder geld.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Vrienden daar, en ff weg uit deze omgeving! Genieten van al het moois dat Ierland te bieden heeft en compleet uitgerust weer terugkomenHeerlijk! Maarja.. Geld enzo
Volgens mij kan je dat gewoon wijzigen tegen betaling...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Tickets staan op naam, en dat is dus niet meer te wijzigen
Oh dan wordt het lastig. Maar jij gaat toch wel naar Parijs?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Alleen of met iemand erbij.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij word het tijd dat ik ff ga douchen
Nou same here. Ik heb wel een uitkering, maar dat is ook maar een hondenloontjequote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat je geen geld hebt. Ik zit momenteel zonder werk en dus zonder geld.
Weet ze dat eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
In iedergeval zonder jouwquote:
Ja, inderdaad. Ik hoop deze maand nog werk te vinden en dan ben ik van da gedoe af. Helaas ben ik nu echt blut.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou same here. Ik heb wel een uitkering, maar dat is ook maar een hondenloontje
Twee weken Kooinesië voor jou dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ook wel op vakantie willen dit jaar, maar dat zit er ws niet aan.
Kindjes gaan iig wel met papa
Dus dat is wel fijn
Een vriendinnetje van mij werd één of twee weken voor de vakantie gedumpt door haar vriend en had tickets voor ??? Zij is toen met haar moeder gegaan en dat was geen probleem...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
ik weet het niet, uiteraard hoop ik er zelf wel op. Maar dat zal toch grotendeels van haar afhangen. Toch een heel naar idee, dat als ze met haar vingers zou knippen ik zo terug zou komen. Het voelt heel gek in ieder geval.
Maar gelukkig hebben mijn vrienden me inderdaad goed opgevangen, en gaat het nu alweer een stuk beter.
Daarnaast had ik nog het briljante idee om haar voor kerst een reis naar Parijs te geven, die staat dus voor komend weekend, wat ook niet doorgaat.
Jammer.quote:
Dat blijft echt ontzettend kut om te doen. Mijn ouders staan altijd voor mij klaar, maar ik haat het om geld te moeten vragen van ze. Ik ga denk ik de komende maanden maar heel hard sparen dan kan ik over een jaar wel een keer naar Ierlandquote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik hoop deze maand nog werk te vinden en dan ben ik van da gedoe af. Helaas ben ik nu echt blut.Dus ik ga straks naar mijn ouders toe om hun om hulp te vragen.
Das wel goedkoop iigquote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Twee weken Kooinesië voor jou dan?
Oew, da's wel serieus dan..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja, we hebben het er nog over gehad, maar ze zag het niet zitten om alsnog te gaan
Heb gebeld met het reisbureau, die zeiden dat er niets meer gewijzigd kon worden omdat de tickets al uitgegeven waren en het om een lijnvlucht ging, vervolgens met KLM gebeld, en die zeiden hetzelfde.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij werd één of twee weken voor de vakantie gedumpt door haar vriend en had tickets voor ??? Zij is toen met haar moeder gegaan en dat was geen probleem...
Ado! Je hebt een belangrijke PMquote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, da's wel serieus dan..![]()
En zeker geen annuleringsverzekering he? Alhoewel je daar tegenwoordig ook al zo goed als dood voor moet zijn, om er gebruik van te mogen maken...
Nog een van die briljante kwaliteiten van je! Aanpasbaar tot in het onmogelijk aangezien je eigenlijk zo lief bent dat je bijna van suiker bentquote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet dat ik die niet zelf uitgekozen heb.Dus eigenlijk pas ik me aan mijn nichname aan.
Hmm... Dan weet ik niet hoe dat met haar zat. Wat vreemd!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Heb gebeld met het reisbureau, die zeiden dat er niets meer gewijzigd kon worden omdat de tickets al uitgegeven waren en het om een lijnvlucht ging, vervolgens met KLM gebeld, en die zeiden hetzelfde.
Nee het was op zo'n korte termijn, en ik wist al dat ze komend weekend vrij was dat ik het zonde van dat extra geld vond.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En zeker geen annuleringsverzekering he? Alhoewel je daar tegenwoordig ook al zo goed als dood voor moet zijn, om er gebruik van te mogen maken...
Ja, en voor mij is het extra moeilijk omdat ik moeite heb om hulp te vragen aan andere mensen. En mijn ouders eigenlijk niet wil toelaten in mijn leven vanwegen dingen die gebeurt zijn in het verleden.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat blijft echt ontzettend kut om te doen. Mijn ouders staan altijd voor mij klaar, maar ik haat het om geld te moeten vragen van ze. Ik ga denk ik de komende maanden maar heel hard sparen dan kan ik over een jaar wel een keer naar Ierland
Relatie verbroken is iig geen reden (weet ik uit ervaringquote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
denk dat het ook veel uitmaakt waarheen de reis gaatquote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij werd één of twee weken voor de vakantie gedumpt door haar vriend en had tickets voor ??? Zij is toen met haar moeder gegaan en dat was geen probleem...
Moet hij nou ook die foto's plaatsen die wij hebben geplaatst?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Shoom,
We zijn hier ook zijdelings bezig met een businesscase. Dus voordat je de vrouwen hier mag gaan spammen, even antwoorden op de volgende vragenWaarom in Singles gekomen en niet in R&P SC? Waarom niet naar SEX SC? Wat is je idee bij dit topic?
Zij ging naar Kreta/Kos in de zomervakantie..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk dat het ook veel uitmaakt waarheen de reis gaat
Nee, want dat hoefde ik ook nietquote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet hij nou ook die foto's plaatsen die wij hebben geplaatst?
Oelalalaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
MrCollega en ik mogen gezellig morgen beiden werkenBen benieuwd hoe het zich gaat uitpakken
Gewoon goed shit dusquote:Op maandag 5 januari 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en voor mij is het extra moeilijk omdat ik moeite heb om hulp te vragen aan andere mensen. En mijn ouders eigenlijk niet wil toelaten in mijn leven vanwegen dingen die gebeurt zijn in het verleden.
Het is officeel iets van Sex hequote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dat was in de SEX SCquote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk,quote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
MrCollega en ik mogen gezellig morgen beiden werkenBen benieuwd hoe het zich gaat uitpakken
Is dat niet gewoon een kwestie van een rijke vriend opzoeken ?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat blijft echt ontzettend kut om te doen. Mijn ouders staan altijd voor mij klaar, maar ik haat het om geld te moeten vragen van ze. Ik ga denk ik de komende maanden maar heel hard sparen dan kan ik over een jaar wel een keer naar Ierland
Was je verplicht dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want dat hoefde ik ook niet
Stommerdquote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef Adolecens het volgende:
Ow kijk, mensen zien mijn ONTOPIC foto van mijn nieuwe telefoon en krijg gelijk via PM aanvragen voor telefoonnummers... Zie je wel dat het ontopic is!
quote:
Crap. Is dit nou het bewijs dat er teveel SC's zijn? ;')quote:
Ligt er een beetje aan of jij mrCollega het hoofd niet gek maaktquote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon doen alsof er niks gebeurd isquote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk,Enige idee hoe je dat gaat aanpakken?
ontopic is ook relatief... wat de 1 on vind kand de ander off vinden lolquote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef Adolecens het volgende:
Ow kijk, mensen zien mijn ONTOPIC foto van mijn nieuwe telefoon en krijg gelijk via PM aanvragen voor telefoonnummers... Zie je wel dat het ontopic is!
jah denk dat amerika toch anders ligtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij ging naar Kreta/Kos in de zomervakantie..
Nee het bewijs dat jij overal komt.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Crap. Is dit nou het bewijs dat er teveel SC's zijn? ;')
Nee dat is het bewijs dat jij er in teveel komtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Crap. Is dit nou het bewijs dat er teveel SC's zijn? ;')
volgens mij moet ik bijgebriefd worden over cue en mrcollegaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof er niks gebeurd is
Ja, maar hij gaat naar Parijs.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah denk dat amerika toch anders ligt
Aha, ik was al nieuwsgierigquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stommerd
Ik ben hem gewoon kwijt omdat mijn "lieftallige" telefoon opgestuurd is![]()
Want? je hebt het toch wel beetje gevolgd toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij moet ik bijgebriefd worden over cue en mrcollega
Doe dat eens jahquote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontopic is ook relatief... wat de 1 on vind kand de ander off vinden lol
maaruh ik denk dat ik maar eens ga douchen... anders kom ik nooit mijn bed uit
Het is inderdaad goed shit.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Gewoon goed shit dus
Op een dag komt het wel goed met ons
(althans dat houd ik mijzelf altijd voor)
Haha ja en dan hem alles laten betalenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van een rijke vriend opzoeken ?
MrCollega speelde al voordat ik hier kwamquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want? je hebt het toch wel beetje gevolgd toch?
Maar het is namelijk niet de bedoeling dat collega's erachter komen
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee het bewijs dat jij overal komt.
Ik zal mij wijselijk onthouden van verder commentaarquote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat is het bewijs dat jij er in teveel komt
Think again dearquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar het is namelijk niet de bedoeling dat collega's erachter komen![]()
Inderdaad. Walgelijke vrouwen zijn datquote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Haha ja en dan hem alles laten betalenHeb er wel eens over nagedacht, maar ik moet toch echt wat voor iemand voelen wil ik in een relatie stappen. Ik snap ook niet hoe sommige vrouwen dat kunnen, in een relatie zitten, alleen om het geld
alsof je dat anders niet kanquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe dat eens jah![]()
Dan kan ik eindelijk naar de super
haha.. in het kort:quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
MrCollega speelde al voordat ik hier kwamen ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeel traag van begrip
Ja i know.. het ; dat-is-geen-goed-teken-idee?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Think again dear
Misschien is de kans best groot.
Dat zijn gewoon hoeren.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Haha ja en dan hem alles laten betalenHeb er wel eens over nagedacht, maar ik moet toch echt wat voor iemand voelen wil ik in een relatie stappen. Ik snap ook niet hoe sommige vrouwen dat kunnen, in een relatie zitten, alleen om het geld
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
Ik zal mij wijselijk onthouden van verder commentaar
Belangrijke PM?quote:
aah dank voor de verduidelijking...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. in het kort:
Collega die ik wel oke vond, kwam langs met oud en nieuw. En toen gezoend enzo. nu voor het eerst weer samen werken. Geeft wel grappige spanning ofzo. Daarbij is het nog bekijken hoe het allemaal verder zal gaan lopen tussen hem en mij.
Ik zou het toch vragen, hoe moeilijk het ook is.. Straks is het misschien te laat en dan zit je nog dieper in de shit...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed shit.Mijn ouders weten niets eens dat ik werkloos ben. Waarom ik dit nog steeds niet verteld heb kan ik eigenlijk ook niet goed uitleggen
Waarom
Echt het zijn mijn ouders. Ik zou ze toch moeten vertrouwen. Maar dat kan ik niet meer. Ik weet dat zij mij willen helpen. Maar ik durf het niet te vragen.
![]()
Tuurlijk komt het goed met ons.
Om juist deze aandacht gok ikquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Belangrijke PM?
Vraag me altijd af wat dat kan zijn dat t in t topic vermeld moet worden
Ooo oke, ik snap hetquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Belangrijke PM?
Vraag me altijd af wat dat kan zijn dat t in t topic vermeld moet worden
Uhm.. nouquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
aah dank voor de verduidelijking...
wel jammer wie weet had ik je wel willen zoenenmja ik ben ook een zoenslet
Nu ga ik lekker douchen tot over een paar min (lekker met handdoek om weer terug achter flaptop om op te drogen hihi
Wel eerlijk dat je opbiecht dat je er overna hebt gedachtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat staren naar elkaar of juist heel erg proberen normaal te doen valt vaak wel op jahquote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Think again dear
Misschien is de kans best groot.
Waarom dan? Want hij ziet toch dat ie een pm heeftquote:
Duurde te langquote:Op maandag 5 januari 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom dan? Want hij ziet toch dat ie een pm heeft
Hoe langer je wacht...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed shit.Mijn ouders weten niets eens dat ik werkloos ben. Waarom ik dit nog steeds niet verteld heb kan ik eigenlijk ook niet goed uitleggen
Waarom
Echt het zijn mijn ouders. Ik zou ze toch moeten vertrouwen. Maar dat kan ik niet meer. Ik weet dat zij mij willen helpen. Maar ik durf het niet te vragen.
![]()
Tuurlijk komt het goed met ons.
Ja, ik weet alleen nog niet hoe ik dit ga aanpakken. En ik twijfel of ik dit wel alleen durf. Dit is echt zo moeilijk voor mij. Een sollicitatiegesprek is makkelijker. Ik ga zo even kijken of een van mijn vrienden mij wil helpen met het voeren van dit gesprek. Want ik denk dat ik dit alleen niet trek.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou het toch vragen, hoe moeilijk het ook is.. Straks is het misschien te laat en dan zit je nog dieper in de shit...
Natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]we zijn tenminste wel eensgezind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |