Ik heb HTC Pro Touchquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij moet ik ook veel met de trein gaan reizen. Word me telefoon tenminste eens gebruikt
Maare msn op telefoon, hebben jullie een toetsenbord dan? Anders word je toch helemaal lijp als je hele zinnen moet gaan maken
Daarvoor bestaat de T9 functie hequote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef JonKeL het volgende:
Volgens mij moet ik ook veel met de trein gaan reizen. Word me telefoon tenminste eens gebruikt
Maare msn op telefoon, hebben jullie een toetsenbord dan? Anders word je toch helemaal lijp als je hele zinnen moet gaan maken
Hij is geoefendquote:
Laat mij raden, ze zijn allemaal vrijgezel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef Q. het volgende:
Het zijn niet mijn woorden maar die van de mannen met wie ik om ga.
Wat is ermee?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog!
En zometeen ga ik even op hoge poten naar de Vodafone winkel, want ik ben die klote telefoon helemaal zat.
Wat voor eentje heb je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog!
En zometeen ga ik even op hoge poten naar de Vodafone winkel, want ik ben die klote telefoon helemaal zat.
Check! Ik zou dat soort dingen dan ook nooit zeggen. Vrouwen zijn leuk en lief, ze hebben alleen een gebruiksaanwijzing in een vreemde taal. Kwestie van die taal leren.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij raden, ze zijn allemaal vrijgezel?
Mag een witte polo ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft als naam in msn "fok dat prins op het witte paard, geef mij maar die in een witte corvette"
Ik ben er uitermate geoefend mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat de T9 functie he
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef Q. het volgende:
Check! Ik zou dat soort dingen dan ook nooit zeggen. Vrouwen zijn leuk en lief, ze hebben alleen een gebruiksaanwijzing in een vreemde taal. Kwestie van die taal leren.
Oke dat maakt het leven weer een stukje makkelijker, ik moet het gewoon met cijfertoetsen doenquote:
Ja daar ben ik me van bewust, maar dat is ook verre van ideaal. Ik moet mijn telefoon altijd woorden aanleren. Heb hem nu bijna een jaar en nog zit mijn telefoon in een leer procesquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat de T9 functie he
Die indruk krijg ik wel ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik heb m'n papieren gevonden, dus ik ben weg
Byequote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik heb m'n papieren gevonden, dus ik ben weg
Live is a Bitchquote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Q. het volgende:
Kut. Ik heb zo een uur overleg. Mag ik daarna weer vier topics terug gaan lezen.
AAHHH ADO IS ILLEGAAL BEZIG MET PLAATJES PLAKKEN!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb sinds vorige week de DUAL sim Glofiish DX900NL!![]()
[ afbeelding ]
Nog een uur, dan ben ik weg.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Q. het volgende:
Kut. Ik heb zo een uur overleg. Mag ik daarna weer vier topics terug gaan lezen.
Doet ie inmiddels ook alles wat je wil?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb sinds vorige week de DUAL sim Glofiish DX900NL!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben alweer thuis. Maar dan wel ziek
Sinds vrijdagochtend had ik last van hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, overgeven en koorts. Gisteren was ik stukken beter dus ik dacht vandaag kan ik weer werken. Tot ik ging lunchen, toen kwam alles er weer uit en nu voel ik me weer zoals ik me zaterdag voeldequote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
* Cuegirllie geeft knuffel
ja echt he...quote:
Echt alles bij elkaar dusquote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds vrijdagochtend had ik last van hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, overgeven en koorts. Gisteren was ik stukken beter dus ik dacht vandaag kan ik weer werken. Tot ik ging lunchen, toen kwam alles er weer uit en nu voel ik me weer zoals ik me zaterdag voelde
Lief!*knuffeld terug*
aangepastquote:Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
AAHHH ADO IS ILLEGAAL BEZIG MET PLAATJES PLAKKEN!!!
Nog geen idee wie je bent... maar beterschapjesquote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja echt he...
ik krijg daar gewoon nsb gevoelens bij...
Braafquote:
Wel leuk om te zien dat je zo passievol voor Singles strijdtquote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
ja echt he...
We kunnen om een Qslotje voor een uurtje vragen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Q. het volgende:
Ik vraag zo wel om de samenvatting.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We kunnen om een Qslotje voor een uurtje vragen?
Mijn vakantie was niet altijd even fijn, maar ik ben niet ziek geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iedereen hier klaagt dat ze ziek zijn geweest.
Ik ben de enige die een heel fijne vakantie heeft gehad
even afkloppen natuurlijk
Burdie is zoooo aan het proberen een slotje te krijgen hierop!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja echt he...
Ja, ik vind het een potentie topicquote:Op maandag 5 januari 2009 13:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat je zo passievol voor Singles strijdt
?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Burdie is zoooo aan het proberen een slotje te krijgen hierop!!
Ach, nog eventjes en dan is alles goed. Rond deze tijd over precies maand kom ik bij Oma aanquote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt alles bij elkaar dus
Hopelijk is het heeeeeel snel over, want dit is niet hoe je het nieuwe jaar in moet gaan
Ik heb geen vakantie gehad en ik was/ben ziek. Ow ow wat heb ik toch fout gedaan dat ik dit verdient hebquote:Op maandag 5 januari 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iedereen hier klaagt dat ze ziek zijn geweest.
Ik ben de enige die een heel fijne vakantie heeft gehad
even afkloppen natuurlijk
Belsezar, aangenaamquote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nog geen idee wie je bent... maar beterschapjes
Vol vrijgezelle vrouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een potentie topic
Inderdaad, ik ben ook niet op de hoogte.quote:
Beterschap.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
quote:
Even fb lezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook niet op de hoogte.
Ik ben het ook even aan het volgen. Ik snap niet dat mensen zich er zo druk over kunnen makenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik met een dekentje hier zitquote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.Moet je dan niet onder de dekens.
Niks mis met het ter discussie stellen van de regels. Ik krijg veel eerder onpasselijke gevoelens bij het uit context gebruiken van NSB of de schoolpleinmentaliteit van "ja maar meester, hij klikte". Als je iets fout doet (bij Singles niet het geval, maar bijv. bij te grote webicons wel) dan is je beroepen op "maar misschien zien ze het wel niet" iets wat je rond je twaalfde toch ontgroeid zou mogen zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja echt he...
waar staat t dan? (Vraagt toch duidelijk om een linkje nuquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het ook even aan het volgen. Ik snap niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken
Lees FB maar... ze loopt te zeiken dat dit een SC is en er al 1tje bestaat en dus een 2e niet kan.. bla bla bla maar dat ze het toch wel weer begrijpt want die andere sc is erg kliekerig bla bla bla maar tussen de regels door lees je gewoon (vind ik) dat ze hier een slotje op wil hebben want dit is een sc en er bestaat er al 1quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook niet op de hoogte.
Dat probeert ze al jaren, Re neemt haar al tijden niet serieus meer.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik met een dekentje hier zitDe roosters stonden ent nog open dus het is koud hier.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het ook even aan het volgen. Ik snap niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken
Have funquote:
R&P Policy en FeedBackquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar staat t dan? (Vraagt toch duidelijk om een linkje nu)
Hoezo schaamte.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik met een dekentje hier zitDe roosters stonden ent nog open dus het is koud hier.
Je kan natuurlijk dat topic overslaan, bezorgt het je geen rot gevoel. Zoals velen altijd zeggen: "Je bent niet verplicht het te lezen.".quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met het ter discussie stellen van de regels. Ik krijg veel eerder onpasselijke gevoelens bij het uit context gebruiken van NSB of de schoolpleinmentaliteit van "ja maar meester, hij klikte". Als je iets fout doet (bij Singles niet het geval, maar bijv. bij te grote webicons wel) dan is je beroepen op "maar misschien zien ze het wel niet" iets wat je rond je twaalfde toch ontgroeid zou mogen zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, nog eventjes en dan is alles goed. Rond deze tijd over precies maand kom ik bij Oma aan
Tja ik vind het eerlijk gezegd nogal een zinloze discussie..quote:
Wie? Ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
Je kan natuurlijk dat topic overslaan
Het gezeik is er al minimaal sinds 2005 eigenlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
R&P Policy en FeedBack
het grappige is.. dat gezeik is er al sinds december haha
Het eeuwenoude gezeik dus. Wat maakt eht haar nou uit waar andere mensen het leuk hebben en praten? wat voegt het voor haar toe als deze sc er niet meer zou zijn? Voelt ze zich dan beter of vindt ze Fok! dan fijner?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lees FB maar... ze loopt te zeiken dat dit een SC is en er al 1tje bestaat en dus een 2e niet kan.. bla bla bla maar dat ze het toch wel weer begrijpt want die andere sc is erg kliekerig bla bla bla maar tussen de regels door lees je gewoon (vind ik) dat ze hier een slotje op wil hebben want dit is een sc en er bestaat er al 1
korte samenvatting
Ik ook. Als ze iets willen sluiten doen ze het toch. De tijd dat ik me om zoiets druk maakte is allang voorbij.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja ik vind het eerlijk gezegd nogal een zinloze discussie..
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |