denk dat het ook veel uitmaakt waarheen de reis gaatquote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij werd één of twee weken voor de vakantie gedumpt door haar vriend en had tickets voor ??? Zij is toen met haar moeder gegaan en dat was geen probleem...
Moet hij nou ook die foto's plaatsen die wij hebben geplaatst?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Shoom,
We zijn hier ook zijdelings bezig met een businesscase. Dus voordat je de vrouwen hier mag gaan spammen, even antwoorden op de volgende vragenWaarom in Singles gekomen en niet in R&P SC? Waarom niet naar SEX SC? Wat is je idee bij dit topic?
Vrouwen, be gentle to him
Zij ging naar Kreta/Kos in de zomervakantie..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk dat het ook veel uitmaakt waarheen de reis gaat
Nee, want dat hoefde ik ook nietquote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet hij nou ook die foto's plaatsen die wij hebben geplaatst?
Oelalalaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
MrCollega en ik mogen gezellig morgen beiden werkenBen benieuwd hoe het zich gaat uitpakken
Gewoon goed shit dusquote:Op maandag 5 januari 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en voor mij is het extra moeilijk omdat ik moeite heb om hulp te vragen aan andere mensen. En mijn ouders eigenlijk niet wil toelaten in mijn leven vanwegen dingen die gebeurt zijn in het verleden.
Het is officeel iets van Sex hequote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dat was in de SEX SCquote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk,quote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
MrCollega en ik mogen gezellig morgen beiden werkenBen benieuwd hoe het zich gaat uitpakken
Is dat niet gewoon een kwestie van een rijke vriend opzoeken ?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat blijft echt ontzettend kut om te doen. Mijn ouders staan altijd voor mij klaar, maar ik haat het om geld te moeten vragen van ze. Ik ga denk ik de komende maanden maar heel hard sparen dan kan ik over een jaar wel een keer naar Ierland
Was je verplicht dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want dat hoefde ik ook niet
Stommerdquote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef Adolecens het volgende:
Ow kijk, mensen zien mijn ONTOPIC foto van mijn nieuwe telefoon en krijg gelijk via PM aanvragen voor telefoonnummers... Zie je wel dat het ontopic is!
quote:
Crap. Is dit nou het bewijs dat er teveel SC's zijn? ;')quote:
Ligt er een beetje aan of jij mrCollega het hoofd niet gek maaktquote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon doen alsof er niks gebeurd isquote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk,Enige idee hoe je dat gaat aanpakken?
ontopic is ook relatief... wat de 1 on vind kand de ander off vinden lolquote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef Adolecens het volgende:
Ow kijk, mensen zien mijn ONTOPIC foto van mijn nieuwe telefoon en krijg gelijk via PM aanvragen voor telefoonnummers... Zie je wel dat het ontopic is!
jah denk dat amerika toch anders ligtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij ging naar Kreta/Kos in de zomervakantie..
Nee het bewijs dat jij overal komt.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Crap. Is dit nou het bewijs dat er teveel SC's zijn? ;')
Nee dat is het bewijs dat jij er in teveel komtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Crap. Is dit nou het bewijs dat er teveel SC's zijn? ;')
volgens mij moet ik bijgebriefd worden over cue en mrcollegaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof er niks gebeurd is
Ja, maar hij gaat naar Parijs.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah denk dat amerika toch anders ligt
Aha, ik was al nieuwsgierigquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stommerd
Ik ben hem gewoon kwijt omdat mijn "lieftallige" telefoon opgestuurd is![]()
Want? je hebt het toch wel beetje gevolgd toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij moet ik bijgebriefd worden over cue en mrcollega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |