quote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel, vertel desnoods leggen we geld bij.
Jammer dat je geen geld hebt. Ik zit momenteel zonder werk en dus zonder geld.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Vrienden daar, en ff weg uit deze omgeving! Genieten van al het moois dat Ierland te bieden heeft en compleet uitgerust weer terugkomenHeerlijk! Maarja.. Geld enzo
Volgens mij kan je dat gewoon wijzigen tegen betaling...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Tickets staan op naam, en dat is dus niet meer te wijzigen
Oh dan wordt het lastig. Maar jij gaat toch wel naar Parijs?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Alleen of met iemand erbij.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij word het tijd dat ik ff ga douchen
Nou same here. Ik heb wel een uitkering, maar dat is ook maar een hondenloontjequote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat je geen geld hebt. Ik zit momenteel zonder werk en dus zonder geld.
Weet ze dat eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
In iedergeval zonder jouwquote:
Ja, inderdaad. Ik hoop deze maand nog werk te vinden en dan ben ik van da gedoe af. Helaas ben ik nu echt blut.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou same here. Ik heb wel een uitkering, maar dat is ook maar een hondenloontje
Twee weken Kooinesië voor jou dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ook wel op vakantie willen dit jaar, maar dat zit er ws niet aan.
Kindjes gaan iig wel met papa
Dus dat is wel fijn
Een vriendinnetje van mij werd één of twee weken voor de vakantie gedumpt door haar vriend en had tickets voor ??? Zij is toen met haar moeder gegaan en dat was geen probleem...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
ik weet het niet, uiteraard hoop ik er zelf wel op. Maar dat zal toch grotendeels van haar afhangen. Toch een heel naar idee, dat als ze met haar vingers zou knippen ik zo terug zou komen. Het voelt heel gek in ieder geval.
Maar gelukkig hebben mijn vrienden me inderdaad goed opgevangen, en gaat het nu alweer een stuk beter.
Daarnaast had ik nog het briljante idee om haar voor kerst een reis naar Parijs te geven, die staat dus voor komend weekend, wat ook niet doorgaat.
Jammer.quote:
Dat blijft echt ontzettend kut om te doen. Mijn ouders staan altijd voor mij klaar, maar ik haat het om geld te moeten vragen van ze. Ik ga denk ik de komende maanden maar heel hard sparen dan kan ik over een jaar wel een keer naar Ierlandquote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik hoop deze maand nog werk te vinden en dan ben ik van da gedoe af. Helaas ben ik nu echt blut.Dus ik ga straks naar mijn ouders toe om hun om hulp te vragen.
Das wel goedkoop iigquote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Twee weken Kooinesië voor jou dan?
Oew, da's wel serieus dan..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja, we hebben het er nog over gehad, maar ze zag het niet zitten om alsnog te gaan
Heb gebeld met het reisbureau, die zeiden dat er niets meer gewijzigd kon worden omdat de tickets al uitgegeven waren en het om een lijnvlucht ging, vervolgens met KLM gebeld, en die zeiden hetzelfde.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij werd één of twee weken voor de vakantie gedumpt door haar vriend en had tickets voor ??? Zij is toen met haar moeder gegaan en dat was geen probleem...
Ado! Je hebt een belangrijke PMquote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, da's wel serieus dan..![]()
En zeker geen annuleringsverzekering he? Alhoewel je daar tegenwoordig ook al zo goed als dood voor moet zijn, om er gebruik van te mogen maken...
Nog een van die briljante kwaliteiten van je! Aanpasbaar tot in het onmogelijk aangezien je eigenlijk zo lief bent dat je bijna van suiker bentquote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet dat ik die niet zelf uitgekozen heb.Dus eigenlijk pas ik me aan mijn nichname aan.
Hmm... Dan weet ik niet hoe dat met haar zat. Wat vreemd!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Heb gebeld met het reisbureau, die zeiden dat er niets meer gewijzigd kon worden omdat de tickets al uitgegeven waren en het om een lijnvlucht ging, vervolgens met KLM gebeld, en die zeiden hetzelfde.
Nee het was op zo'n korte termijn, en ik wist al dat ze komend weekend vrij was dat ik het zonde van dat extra geld vond.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En zeker geen annuleringsverzekering he? Alhoewel je daar tegenwoordig ook al zo goed als dood voor moet zijn, om er gebruik van te mogen maken...
Ja, en voor mij is het extra moeilijk omdat ik moeite heb om hulp te vragen aan andere mensen. En mijn ouders eigenlijk niet wil toelaten in mijn leven vanwegen dingen die gebeurt zijn in het verleden.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat blijft echt ontzettend kut om te doen. Mijn ouders staan altijd voor mij klaar, maar ik haat het om geld te moeten vragen van ze. Ik ga denk ik de komende maanden maar heel hard sparen dan kan ik over een jaar wel een keer naar Ierland
Relatie verbroken is iig geen reden (weet ik uit ervaringquote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |