Tijd voor haarzelf als in.. misschien komen jullie ooit weer bij elkaar?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nee zij, het ging al langer niet echt ideaal, en ze wil nu tijd voor zichzelf om na te denken. Erg kut allemaal. Maar kom ik wel overheen.
was je lang samen? wel kut voor je, zeker zo rond de feestdagen. Nou ja, maar goed dat we nog even zijn doorgegaan tot na de feestdagen!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nee zij, het ging al langer niet echt ideaal, en ze wil nu tijd voor zichzelf om na te denken. Erg kut allemaal. Maar kom ik wel overheen.
En je eert je naam dus ook in real life.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik ga op mijn handen zitten.mijn voeten mja, langleve een hond.
![]()
Oja, ik gebruik ook wel eens mijn kinderen.IJskoude handen tegen hun warme rugjes.
![]()
Ze kunnen het wel hebben hoor, sterke mannen.
Ben je opgelucht dat het uit is?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Shoombak het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Je weet dat ik die niet zelf uitgekozen heb.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je eert je naam dus ook in real life.
Ja, dat doet niet iedereen hequote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
was je lang samen? wel kut voor je, zeker zo rond de feestdagen. Nou ja, maar goed dat we nog even zijn doorgegaan tot na de feestdagen!
Keertje lunchen samen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Op Eindhoven Airport. Bij een Automotive Engineering toko.
Ik ben deze maand ook 5 dagen op Eindhoven Airport... mijn bedrijf heeft beveiliging daar overgenomen en wij schipholmensjes springen even bijquote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op Eindhoven Airport. Bij een Automotive Engineering toko.
Wat ben je bijdehand vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat doet niet iedereen he
Okee, das kut...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nja na 2,5 jaar sinds vorige week weer vrijgezel, dus ik dacht, kom even meespammen.
Tijd voor haarzelf als in, nadenken over ons, haarzelf, wat zij wil e.d. Ze kon geen periode aangeven. Maar misschien ooit nog wel, maar dat kan zij nu niet zeggen in ieder geval. Ik laat haar nu even met rust.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tijd voor haarzelf als in.. misschien komen jullie ooit weer bij elkaar?
dan wel beter beveiligd als op schiphol oostquote:Op maandag 5 januari 2009 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben deze maand ook 5 dagen op Eindhoven Airport... mijn bedrijf heeft beveiliging daar overgenomen en wij schipholmensjes springen even bij
Daar ben ik nog exact een maand te vinden voordat ik met de auto heen en weer gaan reizen. Werk jij toevallig bij L?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Right next to Eindhoven Central Station
Heb je nog hoop dat jullie weer samen komen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Shoombak het volgende:
@MNR
Nee ik ben niet opgelucht, ik hou superveel van haar, en ik weet dat zij ook nog steeds van mij houdt, dat maakt het des te frustrerender.
Hmm lastig. Bedenk goed wat je zelf wil en laat het niet teveel van haar afhangenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Tijd voor haarzelf als in, nadenken over ons, haarzelf, wat zij wil e.d. Ze kon geen periode aangeven. Maar misschien ooit nog wel, maar dat kan zij nu niet zeggen in ieder geval. Ik laat haar nu even met rust.
@MNR
Nee ik ben niet opgelucht, ik hou superveel van haar, en ik weet dat zij ook nog steeds van mij houdt, dat maakt het des te frustrerender.
Welja, pleur het maar openbaar op het forumquote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef Anthraxx het volgende:
Daar ben ik nog exact een maand te vinden voordat ik met de auto heen en weer gaan reizen. Werk jij toevallig bij Logica?
Sterkte, zoiets inderdaad naarquote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Tijd voor haarzelf als in, nadenken over ons, haarzelf, wat zij wil e.d. Ze kon geen periode aangeven. Maar misschien ooit nog wel, maar dat kan zij nu niet zeggen in ieder geval. Ik laat haar nu even met rust.
@MNR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |