Doe dat eens jahquote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontopic is ook relatief... wat de 1 on vind kand de ander off vinden lol
maaruh ik denk dat ik maar eens ga douchen... anders kom ik nooit mijn bed uit
Het is inderdaad goed shit.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Gewoon goed shit dus
Op een dag komt het wel goed met ons
(althans dat houd ik mijzelf altijd voor)
Haha ja en dan hem alles laten betalenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van een rijke vriend opzoeken ?
MrCollega speelde al voordat ik hier kwamquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want? je hebt het toch wel beetje gevolgd toch?
Maar het is namelijk niet de bedoeling dat collega's erachter komen
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee het bewijs dat jij overal komt.
Ik zal mij wijselijk onthouden van verder commentaarquote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat is het bewijs dat jij er in teveel komt
Think again dearquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar het is namelijk niet de bedoeling dat collega's erachter komen![]()
Inderdaad. Walgelijke vrouwen zijn datquote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Haha ja en dan hem alles laten betalenHeb er wel eens over nagedacht, maar ik moet toch echt wat voor iemand voelen wil ik in een relatie stappen. Ik snap ook niet hoe sommige vrouwen dat kunnen, in een relatie zitten, alleen om het geld
alsof je dat anders niet kanquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe dat eens jah![]()
Dan kan ik eindelijk naar de super
haha.. in het kort:quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
MrCollega speelde al voordat ik hier kwamen ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeel traag van begrip
Ja i know.. het ; dat-is-geen-goed-teken-idee?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Think again dear
Misschien is de kans best groot.
Dat zijn gewoon hoeren.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Haha ja en dan hem alles laten betalenHeb er wel eens over nagedacht, maar ik moet toch echt wat voor iemand voelen wil ik in een relatie stappen. Ik snap ook niet hoe sommige vrouwen dat kunnen, in een relatie zitten, alleen om het geld
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
Ik zal mij wijselijk onthouden van verder commentaar
Belangrijke PM?quote:
aah dank voor de verduidelijking...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. in het kort:
Collega die ik wel oke vond, kwam langs met oud en nieuw. En toen gezoend enzo. nu voor het eerst weer samen werken. Geeft wel grappige spanning ofzo. Daarbij is het nog bekijken hoe het allemaal verder zal gaan lopen tussen hem en mij.
Ik zou het toch vragen, hoe moeilijk het ook is.. Straks is het misschien te laat en dan zit je nog dieper in de shit...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed shit.Mijn ouders weten niets eens dat ik werkloos ben. Waarom ik dit nog steeds niet verteld heb kan ik eigenlijk ook niet goed uitleggen
Waarom
Echt het zijn mijn ouders. Ik zou ze toch moeten vertrouwen. Maar dat kan ik niet meer. Ik weet dat zij mij willen helpen. Maar ik durf het niet te vragen.
![]()
Tuurlijk komt het goed met ons.
Om juist deze aandacht gok ikquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Belangrijke PM?
Vraag me altijd af wat dat kan zijn dat t in t topic vermeld moet worden
Ooo oke, ik snap hetquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Belangrijke PM?
Vraag me altijd af wat dat kan zijn dat t in t topic vermeld moet worden
Uhm.. nouquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
aah dank voor de verduidelijking...
wel jammer wie weet had ik je wel willen zoenenmja ik ben ook een zoenslet
Nu ga ik lekker douchen tot over een paar min (lekker met handdoek om weer terug achter flaptop om op te drogen hihi
Wel eerlijk dat je opbiecht dat je er overna hebt gedachtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat staren naar elkaar of juist heel erg proberen normaal te doen valt vaak wel op jahquote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Think again dear
Misschien is de kans best groot.
Waarom dan? Want hij ziet toch dat ie een pm heeftquote:
Duurde te langquote:Op maandag 5 januari 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom dan? Want hij ziet toch dat ie een pm heeft
Hoe langer je wacht...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed shit.Mijn ouders weten niets eens dat ik werkloos ben. Waarom ik dit nog steeds niet verteld heb kan ik eigenlijk ook niet goed uitleggen
Waarom
Echt het zijn mijn ouders. Ik zou ze toch moeten vertrouwen. Maar dat kan ik niet meer. Ik weet dat zij mij willen helpen. Maar ik durf het niet te vragen.
![]()
Tuurlijk komt het goed met ons.
Ja, ik weet alleen nog niet hoe ik dit ga aanpakken. En ik twijfel of ik dit wel alleen durf. Dit is echt zo moeilijk voor mij. Een sollicitatiegesprek is makkelijker. Ik ga zo even kijken of een van mijn vrienden mij wil helpen met het voeren van dit gesprek. Want ik denk dat ik dit alleen niet trek.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou het toch vragen, hoe moeilijk het ook is.. Straks is het misschien te laat en dan zit je nog dieper in de shit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |