Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
sepoquote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
pak ik stiekem de FiPo
heb echt 248,91% geen zin
Broodje bapoa op.. Nu lekkere mandarijntjesquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
Weer drie uur langer gewerkt dan de bedoeling was. RikkeTikt lekker aan zo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En niemand reageerde zo enthousiast op mij toen ik Goedemiddag zei![]()
*kras*
Zal vast niet de laatste zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
nog 5 kwartier op deze oh-wat-heb-ik-toch-een-frisse-tegenzin-dag
Aaahh, is this Nicaragua? I will take this land for my bunghole! Long live the almighty bunghole!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I need paper for my bunghole. Gnegnegne.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Aaahh, is this Nicaragua? I will take this land for my bunghole! Long live the almighty bunghole!
oooooooooooooooooow, dan valt het nog meequote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gelukkig gaat het vannacht maar 15 graden vriezen in Twente
Gelukkig mag ik nog een uurtje fietsenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oooooooooooooooooow, dan valt het nog meezo ook maar eens richting huis glijden met de auto
50 Cent of die mietjes versie?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
You got me sayin' Eyo, I'm tired of using technology when you sit down on top of me *zingt
Niggah shitquote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
You got me sayin' Eyo, I'm tired of using technology when you sit down on top of me *zingt
Hoop het ook voor jequote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
RickRoll'D-ava
en ik hoop dat de terugweg iets sneller gaat voor mij!
Die van Milo. Heb Brand New erop staan, kan er niets aan doen dat die voorbij komt.quote:
Moet ook gebeuren hequote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef rulerofdeath het volgende:
net boodschapjes gedaan, mandarijnen gehaald
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Rikketik het volgende:
P.S.
Mom and Dad, this is Chasey
Chasey, this is my mom and dad
Now show 'em them titties
Zo werd ik altijd genoemd op de middelbare schoolquote:
Positief of negatief?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo werd ik altijd genoemd op de middelbare school
Positief, want ik droeg vrijwel altijd een muts. Net als dat ik nu vrijwel altijd stropdassen draagquote:
Oh, oké.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Positief, want ik droeg vrijwel altijd een muts. Net als dat ik nu vrijwel altijd stropdassen draag
Hadoukenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
En nu ga ik Street Fighter II spelen.![]()
HADOUKEN!
Arme schatquote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Rikketik het volgende:
Moet morgen om zeven uur werken. Oorspronkelijk tot elf uur, maar ik moet om half elf op school zijn. Dat wordt haasten dus. Vervolgens tot drie uur op school met vakken als maatschappijleeren economie
. Dan even een uurtje of twee naar huis en dan weer naar school voor anderhalf uur aardrijkskunde.
En ook morgenavond weer vroeg naar bed, want woensdag moet ik wéér om zeven uur werken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef Rikketik het volgende:
* Rikketik bergt de scheermesjes weer op
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En deze jongen is vandaag 21 geworden!![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
niet zo stoken kerel, er staat gewoon een gelimiteerde afkoopsom in zijn (verlengde) contract, dus de kans is aanwezig dat Ajax nu wel genoeg gaat biedenquote:
Die gaat echt wel weg.. Vernomen van betrouwbare maar anonieme bronnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet zo stoken kerel, er staat gewoon een gelimiteerde afkoopsom in zijn (verlengde) contract, dus de kans is aanwezig dat Ajax nu wel genoeg gaat bieden
Betrouwbaar maar Anoniemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die gaat echt wel weg.. Vernomen van betrouwbare maar anonieme bronnen! En bieden heeft geen zin omdat t een gelimiteerde transfersom (zoals jij al zegt) betreft
!
Donderdag wordt t bekend gemaakt!
dan vraag ik me wie of wat jouw betrouwbare bron dan is, als je het zo zeker weet dat hij gaat en dat het donderdag bekend gemaakt wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die gaat echt wel weg.. Vernomen van betrouwbare maar anonieme bronnen! En bieden heeft geen zin omdat t een gelimiteerde transfersom (zoals jij al zegt) betreft
!
Donderdag wordt t bekend gemaakt!
Betrouwbare bronnen moet je niet prijs gevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan vraag ik me wie of wat jouw betrouwbare bron dan is, als je het zo zeker weet dat hij gaat en dat het donderdag bekend gemaakt wordtmaar goed, die som moeten ze dan wel betalen; al zal die niet heel hoog zijn...
Dankewelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:39 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgenmiddag
Gefeliciteerd Marko
Weer broodje bapao op hoor, lekker lekker! Daarna wel 3 mandarijntjes naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga lunchen, smakelijk voor iedereen die ook eet of gaat eten
Joh? Jij draagt ze normaal nooit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whahahahahaha. Ik heb voor het eerst in lange tijd weer BH's gepast
Jawel, maar lange tijd steeds zelfde maat, dan hoef ik niet steeds te passen. Maar laatste tijd werd die maat een beetje krap, dus ik heb vandaag weer gepastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joh? Jij draagt ze normaal nooit?
Waar is dat plaatje nou toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar lange tijd steeds zelfde maat, dan hoef ik niet steeds te passen. Maar laatste tijd werd die maat een beetje krap, dus ik heb vandaag weer gepast
Ik dezelfde dienstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet ook werken, straks. Van 5 tot 11.
Ik zie er eerlijk gezegd niet zo heel veel lol inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja echt?Dat is best wel grappig
Mwehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie er eerlijk gezegd niet zo heel veel lol in
Je werkt bij twee filialen?quote:
Iedere zondag, that is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Op zondag moet ik de drukste Mc van Oost-Nederland uithelpen
Hmhmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tevens lief vriendinnetje van me, toch?
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef Roycoooooo het volgende:
Kun je bij de Mc dan ook onbeperkt vreten als je er werkt??
Ooohquote:
Als je manager bent wel, overigens. Maar als medewerker moet je gewoon 50% betalen.quote:
Genaaidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je manager bent wel, overigens. Maar als medewerker moet je gewoon 50% betalen.
'Gewoon' vijftig procent. Bij de AH moet je de lunch zelf betalen, de volle pond!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je manager bent wel, overigens. Maar als medewerker moet je gewoon 50% betalen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
'Gewoon' vijftig procent. Bij de AH moet je de lunch zelf betalen, de volle pond!![]()
Hoewel het avondeten dan wel weer afgescand kan worden en dus gratis is.
Maar dit wist je allemaal al geloof ik.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb er zelf ook gewerkt
Hier ook nog een collegaquote:
Mijne lekker bij de McDonaldsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Mijn papa werkt bij de MacDonalds
Whehe had ik ook al gepostquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mijne lekker bij de McDonalds!!!!!
Ooooh had ik maar, een veld om te op te spelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef Blawh het volgende:
Ooooh had ik maar, een cluppie zonder schulden.
Ooooh had ik maar een goede aanvoerder.
Mijne bij de Grolschquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mijne lekker bij de McDonalds!!!!!
Ooooh had ik maar, een heel voetbalstadionquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ooooh had ik maar, een veld om te op te spelen
Ooooh had ik maar, een voetbalstadion
laag kerel, erg laagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooooh had ik maar, een heel voetbalstadion
haha!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laag kerel, erg laag
al is ons 3/4 stadion beter dan jullie hele stadion![]()
Na twee uur viel bij mij het kwartje pas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Mijn papa werkt bij de MacDonalds
Jezus jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Na twee uur viel bij mij het kwartje pas.
Althans, dat denk ik. Je hebt het over die reclame toch?
Ow had ik maar, een jeugd om op te bouwen!?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef Blawh het volgende:
Ooooh had ik maar, een cluppie zonder schulden.
Ooooh had ik maar een goede aanvoerder.
Wacht? De jeugd is toch samen? Of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:22 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ow had ik maar, een jeugd om op te bouwen!?
Ow had ik maar, geen grote broer club
Best aardig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoihoi!
Joah, het gaat. Beetje rare tijd, maarja.
met jou?
Neeeh, ik heb werkelijk geeeen idee. Je zal vast op iemand lijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Best aardig.Beetje moe en verkouden, maar dat trekt wel weg.
Weet je al waar je me van zou kunnen herkennen trouwens?
kun je ook niets aan doen dat we 1,5 voetbalstadion hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooooh had ik maar, een heel voetbalstadion
En een goede avond naar u terugquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon 1 uur en 28 minuten niks gezegd hier
fijne avond iedereen
Christiaan, ik hier?quote:
Morgen weer stage.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Arme meid! Ga je nog ergens naar school? of werk je fulltime?
Ik schrok alquote:
Waar loop je stage danquote:
Aah ik zie t.arbeids trainings centrum. Als ik t goed hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ATC de Werkwijzer.
ik lees net: "Wel zou Wielaert beschikken over een afkoopsom in zijn nieuwe verbintenis met FC Twente, maar de voorzitter van de club, Joop Munsterman, gaf woensdagochtend aan dat deze overeenkomst niet rechtsgeldig is waar zijn handtekening niet onder het contract staat."quote:
Kerel ook overal zitten he l)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Christiaan, ik hier?
Eikeltje, ga je nog naar jong-twente? Nep-ajacied?
quote:
Komt goed, komt goed.. Munsterman is sowieso een dopei!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik lees net: "Wel zou Wielaert beschikken over een afkoopsom in zijn nieuwe verbintenis met FC Twente, maar de voorzitter van de club, Joop Munsterman, gaf woensdagochtend aan dat deze overeenkomst niet rechtsgeldig is waar zijn handtekening niet onder het contract staat."
http://www.voetbalprimeur(...)l_rond_met_Ajax.html
ik hoop echt zo dat het nieuwe contract niet rechtsgeldig is, omdat handtekening van Munsterman ontbreektquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt goed, komt goed.. Munsterman is sowieso een dopei!
Nahquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerel ook overal zitten he l)
Plofkeumus , moet jij niet nog rennen voor een paar franse sletjes? Nee sinds dat ik geen auto meer heb ga ik niet meer, jij wel?
We shall see! Ben dr niet zo bang voor, die Munsterman kraamt ook allemaal onzin uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop echt zo dat het nieuwe contract niet rechtsgeldig is, omdat handtekening van Munsterman ontbreekt
http://www.nusport.nl/200(...)t-mag-niet-naar-ajax
Achjah, in onze hoofden zijn we hem al lange kwijt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We shall see! Ben dr niet zo bang voor, die Munsterman kraamt ook allemaal onzin uit!
Denk dat t ook wel een terechte gedachte isquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Achjah, in onze hoofden zijn we hem al lange kwijt...
Koud hé, buiten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat t ook wel een terechte gedachte is!
achjah, we zien wel. ik geef ajax niet zoveel kans nadat ik de krant van vanmorgen gelezen hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We shall see! Ben dr niet zo bang voor, die Munsterman kraamt ook allemaal onzin uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:43 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
Ik heb een hamster!
makkelijk aan te komen zeker, als je bij de AH werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Mwoah.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
makkelijk aan te komen zeker, als je bij de AH werkt
een goede band met alle kassameisjes?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah.Ze waren al een aantal dagen niet geleverd, zag ze vanochtend opeens weer staan. Was alleen mijn bonuskaart vergeten, maar omdat alle kassameisjes me kennen kreeg ik alsnog de vier euro korting.
Femkequote:
Markoquote:
Yeah, daarna nog maar 1 dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar iets meer dan 2 uurtjes op deze werkdag mensen!
volgens mij heb ik t al eerder gevraagd maar wtf is is jouw ava meid aan t doen?quote:
Ze ruikt aan haar kutvocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik t al eerder gevraagd maar wtf is is jouw ava meid aan t doen?![]()
moet je dat nog vragenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik t al eerder gevraagd maar wtf is is jouw ava meid aan t doen?![]()
midden in de klasquote:
en ruikt daarna nog even aan haar vingersquote:
dus je begint graag met van alles maar hebt geen zin om het af te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I'm slow to finish but I'm quick to start.
Zo klopt het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.tranexp.com:2000/InterTran?url=http%3A%2F%2F&type=text&text=ego+sum+tardus+compleo+tamen+ego+sum+velox+ut+satus&from=ltt&to=eng
ik was al aan het zoeken
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satusquote:
Ik zie het meer in een andere zin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je begint graag met van alles maar hebt geen zin om het af te maken
Zoiets iig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satus
juistquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satus
het is weg uit je msn naamquote:
remco is daar best goed inquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spreek jij tegenwoordig ook al Latijn?
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spreek jij tegenwoordig ook al Latijn?
een little Bißchenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zodra ik stomme fouten maak ik het Engels, spring ik van een brug.
Hehehehe, dat snapte ik alquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan niet zo'n simpele brug boven het twente kanaal uitkiezen
want dan overleef je het nog
om beter in talen te zijn dan mij is niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ineens blijken Remco en ik goed in talen, vette shit
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om beter in talen te zijn dan mij ik is niet zo heel moeilijk
goedzoquote:
Maar dat kan dan heul niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedzo
doe dan golden gate, maak een filmpje en stuur het op naar ons
onee, daar zat een kink in de kabelquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dat kan dan heul niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
dan mijquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onee, daar zat een kink in de kabel
Ja, vond m vaagquote:
ik meld me wel aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Moet er maar een vrijwilliger mee om het te filmen
owquote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kadaver ben je soms ook he
tjah, die zal nu wel flink balen, want ze is hier op het forum bekend geworden en ook bij geenstijlquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja, vond m vaag! Wat een wijf zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |