Aah ik zie t.arbeids trainings centrum. Als ik t goed hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ATC de Werkwijzer.
ik lees net: "Wel zou Wielaert beschikken over een afkoopsom in zijn nieuwe verbintenis met FC Twente, maar de voorzitter van de club, Joop Munsterman, gaf woensdagochtend aan dat deze overeenkomst niet rechtsgeldig is waar zijn handtekening niet onder het contract staat."quote:
Kerel ook overal zitten he l)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Christiaan, ik hier?
Eikeltje, ga je nog naar jong-twente? Nep-ajacied?
quote:
Komt goed, komt goed.. Munsterman is sowieso een dopei!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik lees net: "Wel zou Wielaert beschikken over een afkoopsom in zijn nieuwe verbintenis met FC Twente, maar de voorzitter van de club, Joop Munsterman, gaf woensdagochtend aan dat deze overeenkomst niet rechtsgeldig is waar zijn handtekening niet onder het contract staat."
http://www.voetbalprimeur(...)l_rond_met_Ajax.html
ik hoop echt zo dat het nieuwe contract niet rechtsgeldig is, omdat handtekening van Munsterman ontbreektquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt goed, komt goed.. Munsterman is sowieso een dopei!
Nahquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerel ook overal zitten he l)
Plofkeumus , moet jij niet nog rennen voor een paar franse sletjes? Nee sinds dat ik geen auto meer heb ga ik niet meer, jij wel?
We shall see! Ben dr niet zo bang voor, die Munsterman kraamt ook allemaal onzin uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop echt zo dat het nieuwe contract niet rechtsgeldig is, omdat handtekening van Munsterman ontbreekt
http://www.nusport.nl/200(...)t-mag-niet-naar-ajax
Achjah, in onze hoofden zijn we hem al lange kwijt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We shall see! Ben dr niet zo bang voor, die Munsterman kraamt ook allemaal onzin uit!
Denk dat t ook wel een terechte gedachte isquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Achjah, in onze hoofden zijn we hem al lange kwijt...
Koud hé, buiten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat t ook wel een terechte gedachte is!
achjah, we zien wel. ik geef ajax niet zoveel kans nadat ik de krant van vanmorgen gelezen hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We shall see! Ben dr niet zo bang voor, die Munsterman kraamt ook allemaal onzin uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:43 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
Ik heb een hamster!
makkelijk aan te komen zeker, als je bij de AH werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Mwoah.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
makkelijk aan te komen zeker, als je bij de AH werkt
een goede band met alle kassameisjes?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah.Ze waren al een aantal dagen niet geleverd, zag ze vanochtend opeens weer staan. Was alleen mijn bonuskaart vergeten, maar omdat alle kassameisjes me kennen kreeg ik alsnog de vier euro korting.
Femkequote:
Markoquote:
Yeah, daarna nog maar 1 dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar iets meer dan 2 uurtjes op deze werkdag mensen!
volgens mij heb ik t al eerder gevraagd maar wtf is is jouw ava meid aan t doen?quote:
Ze ruikt aan haar kutvocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik t al eerder gevraagd maar wtf is is jouw ava meid aan t doen?![]()
moet je dat nog vragenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik t al eerder gevraagd maar wtf is is jouw ava meid aan t doen?![]()
midden in de klasquote:
en ruikt daarna nog even aan haar vingersquote:
dus je begint graag met van alles maar hebt geen zin om het af te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I'm slow to finish but I'm quick to start.
Zo klopt het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.tranexp.com:2000/InterTran?url=http%3A%2F%2F&type=text&text=ego+sum+tardus+compleo+tamen+ego+sum+velox+ut+satus&from=ltt&to=eng
ik was al aan het zoeken
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satusquote:
Ik zie het meer in een andere zin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je begint graag met van alles maar hebt geen zin om het af te maken
Zoiets iig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satus
juistquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satus
het is weg uit je msn naamquote:
remco is daar best goed inquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spreek jij tegenwoordig ook al Latijn?
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spreek jij tegenwoordig ook al Latijn?
een little Bißchenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zodra ik stomme fouten maak ik het Engels, spring ik van een brug.
Hehehehe, dat snapte ik alquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan niet zo'n simpele brug boven het twente kanaal uitkiezen
want dan overleef je het nog
om beter in talen te zijn dan mij is niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ineens blijken Remco en ik goed in talen, vette shit
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om beter in talen te zijn dan mij ik is niet zo heel moeilijk
goedzoquote:
Maar dat kan dan heul niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedzo
doe dan golden gate, maak een filmpje en stuur het op naar ons
onee, daar zat een kink in de kabelquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dat kan dan heul niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
dan mijquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onee, daar zat een kink in de kabel
Ja, vond m vaagquote:
ik meld me wel aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Moet er maar een vrijwilliger mee om het te filmen
owquote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kadaver ben je soms ook he
tjah, die zal nu wel flink balen, want ze is hier op het forum bekend geworden en ook bij geenstijlquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja, vond m vaag! Wat een wijf zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |