Niet nodig. Wij hebben Bicky en Jantje Bluf al. Als jullie daar maar vanaf blijven.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien kan Joop een serenade op zijn gitaar spelen voor Wielaert om hem op andere gedachten te brengen.
Spelers met zulke bijnamen zijn altijd interessant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet nodig. Wij hebben Bicky en Jantje Bluf al. Als jullie daar maar vanaf blijven.![]()
Verkapte tvp dus.
Dat is nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef MaxPower het volgende:
Met de nieuwe Zweedse/Deense aankopen van Grunn en Heerenveen zie ik Twente nog wel zakken op den ranglijst.
Er wordt altijd naar Ajax gewezen, maar Groningen en Twente doen op hun beurt precies hetzelfde. Als Wielaert vertrekt halen ze er Wisgerof voor in de plaats, let maar op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, het blijft jammer die transferperiode in de winter.
Het riekt toch een beetje naar competitievervalsing.
Maar Ajax begint!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Er wordt altijd naar Ajax gewezen, maar Groningen en Twente doen op hun beurt precies hetzelfde. Als Wielaert vertrekt halen ze er Wisgerof voor in de plaats, let maar op.
Had Joop hem maar in de zomer moeten verkopenquote:
Waarvoor maken voetballers nog contracten in hemelsnaamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Had Joop hem maar in de zomer moeten verkopen
Voor gelimiteerde transfersommen blijkbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Waarvoor maken voetballers nog contracten in hemelsnaam
Dat het riekt naar competitievervalsing heeft in mijn ogen niks met Ajax te maken. Die zijn ook Huntelaar op de helft van het seizoen kwijt. Die wintertransferperiode mogen ze wat mij betreft gewoon helemaal afschaffen. Maakt het vooral voor de kleinere clubs nog moeilijker om een goed seizoen te draaien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Er wordt altijd naar Ajax gewezen, maar Groningen en Twente doen op hun beurt precies hetzelfde. Als Wielaert vertrekt halen ze er Wisgerof voor in de plaats, let maar op.
Aldus Tubantia/Goal.comquote:Munsterman weet niets van transfer Wielaert
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman ontkent dat verdediger Robbie Wielaert op het punt staat naar Ajax te verhuizen. Eerder vandaag sijpelde het bericht door dat de 30-jarige Wielaert vrijwel zeker per direct naar de Amsterdammers vertrekt.
Van een gelimiteerde transfersom weet Munsterman naar eigen zeggen ook niets. "Er moet een contract worden ondertekend en dat is nog niet gebeurd'", reageert Munsterman tegenover TC/Tubantia op de situatie.
"Ik moet eraan wennen dat Ajax met de inhoud van een contract dat nog niet is getekend, probeert een speler hier weg te halen. Ploegsma (de zaakwaarnemer van Wielaert, red.) roept bovendien allerlei dingen over de inhoud van het contract, dat doe ik niet. Wij weigeren daarop in te gaan."
"Los van het feit of bedragen kloppen of niet, vind ik het onwelvoeglijk om arbeidscontracten van medewerkers in de openbaarheid te brengen. Wat Ploegsma doet, is onacceptabel.''
Ploegsma beweert dat Wielaert zo als zeker naar Ajax zal verhuizen. "Als hij bij Twente vertrekt is dat met pijn in het hart, maar in Amsterdam kan hij zich sportief en financieel enorm verbeteren", zegt de belangenbehartiger.
Afgelopen zomer probeerde Ajax Wielaert al los te weken bij FC Twente, maar de Tukkers wilden toen niet aan een verkoop beginnen. In december meldde de Enschedese club op de eigen website dat men het met de aanvoerder eens was geworden over een nieuw, medio 2012 aflopend contract.
Dit soort berichten mogen herhaald wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aldus Tubantia/Goal.com
ow, dat stond ook al aan het eind van vorig topic, niet gezien![]()
Helemaal als Elia en Douglas wel gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Robinhoo het volgende:
Als robbie nu toch nog blijft dat zou echt een stunt zijn :}
De quotes van Munsterman voorspellen anders weinig goeds.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit soort berichten mogen herhaald worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |