Ze ruikt aan haar kutvocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik t al eerder gevraagd maar wtf is is jouw ava meid aan t doen?![]()
moet je dat nog vragenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik t al eerder gevraagd maar wtf is is jouw ava meid aan t doen?![]()
midden in de klasquote:
en ruikt daarna nog even aan haar vingersquote:
dus je begint graag met van alles maar hebt geen zin om het af te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I'm slow to finish but I'm quick to start.
Zo klopt het nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.tranexp.com:2000/InterTran?url=http%3A%2F%2F&type=text&text=ego+sum+tardus+compleo+tamen+ego+sum+velox+ut+satus&from=ltt&to=eng
ik was al aan het zoeken
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satusquote:
Ik zie het meer in een andere zin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je begint graag met van alles maar hebt geen zin om het af te maken
Zoiets iig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satus
juistquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ego sum tardus compleo tamen ego sum velox ut satus
het is weg uit je msn naamquote:
remco is daar best goed inquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spreek jij tegenwoordig ook al Latijn?
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spreek jij tegenwoordig ook al Latijn?
een little Bißchenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zodra ik stomme fouten maak ik het Engels, spring ik van een brug.
Hehehehe, dat snapte ik alquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan niet zo'n simpele brug boven het twente kanaal uitkiezen
want dan overleef je het nog
om beter in talen te zijn dan mij is niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ineens blijken Remco en ik goed in talen, vette shit
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om beter in talen te zijn dan mij ik is niet zo heel moeilijk
goedzoquote:
Maar dat kan dan heul niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedzo
doe dan golden gate, maak een filmpje en stuur het op naar ons
onee, daar zat een kink in de kabelquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dat kan dan heul niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
dan mijquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onee, daar zat een kink in de kabel
Ja, vond m vaagquote:
ik meld me wel aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Moet er maar een vrijwilliger mee om het te filmen
owquote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kadaver ben je soms ook he
tjah, die zal nu wel flink balen, want ze is hier op het forum bekend geworden en ook bij geenstijlquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja, vond m vaag! Wat een wijf zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |