Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
sepoquote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
pak ik stiekem de FiPo
heb echt 248,91% geen zin
Broodje bapoa op.. Nu lekkere mandarijntjesquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef Rikketik het volgende:
Middag.
Weer drie uur langer gewerkt dan de bedoeling was. RikkeTikt lekker aan zo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En niemand reageerde zo enthousiast op mij toen ik Goedemiddag zei![]()
*kras*
Zal vast niet de laatste zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
nog 5 kwartier op deze oh-wat-heb-ik-toch-een-frisse-tegenzin-dag
Aaahh, is this Nicaragua? I will take this land for my bunghole! Long live the almighty bunghole!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I need paper for my bunghole. Gnegnegne.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Aaahh, is this Nicaragua? I will take this land for my bunghole! Long live the almighty bunghole!
oooooooooooooooooow, dan valt het nog meequote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gelukkig gaat het vannacht maar 15 graden vriezen in Twente
Gelukkig mag ik nog een uurtje fietsenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oooooooooooooooooow, dan valt het nog meezo ook maar eens richting huis glijden met de auto
50 Cent of die mietjes versie?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
You got me sayin' Eyo, I'm tired of using technology when you sit down on top of me *zingt
Niggah shitquote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
You got me sayin' Eyo, I'm tired of using technology when you sit down on top of me *zingt
Hoop het ook voor jequote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
RickRoll'D-ava
en ik hoop dat de terugweg iets sneller gaat voor mij!
Die van Milo. Heb Brand New erop staan, kan er niets aan doen dat die voorbij komt.quote:
Moet ook gebeuren hequote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef rulerofdeath het volgende:
net boodschapjes gedaan, mandarijnen gehaald
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef Rikketik het volgende:
P.S.
Mom and Dad, this is Chasey
Chasey, this is my mom and dad
Now show 'em them titties
Zo werd ik altijd genoemd op de middelbare schoolquote:
Positief of negatief?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo werd ik altijd genoemd op de middelbare school
Positief, want ik droeg vrijwel altijd een muts. Net als dat ik nu vrijwel altijd stropdassen draagquote:
Oh, oké.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Positief, want ik droeg vrijwel altijd een muts. Net als dat ik nu vrijwel altijd stropdassen draag
Hadoukenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef Rikketik het volgende:
En nu ga ik Street Fighter II spelen.![]()
HADOUKEN!
Arme schatquote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Rikketik het volgende:
Moet morgen om zeven uur werken. Oorspronkelijk tot elf uur, maar ik moet om half elf op school zijn. Dat wordt haasten dus. Vervolgens tot drie uur op school met vakken als maatschappijleeren economie
. Dan even een uurtje of twee naar huis en dan weer naar school voor anderhalf uur aardrijkskunde.
En ook morgenavond weer vroeg naar bed, want woensdag moet ik wéér om zeven uur werken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef Rikketik het volgende:
* Rikketik bergt de scheermesjes weer op
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En deze jongen is vandaag 21 geworden!![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
niet zo stoken kerel, er staat gewoon een gelimiteerde afkoopsom in zijn (verlengde) contract, dus de kans is aanwezig dat Ajax nu wel genoeg gaat biedenquote:
Die gaat echt wel weg.. Vernomen van betrouwbare maar anonieme bronnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet zo stoken kerel, er staat gewoon een gelimiteerde afkoopsom in zijn (verlengde) contract, dus de kans is aanwezig dat Ajax nu wel genoeg gaat bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |