Betrouwbaar maar Anoniemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die gaat echt wel weg.. Vernomen van betrouwbare maar anonieme bronnen! En bieden heeft geen zin omdat t een gelimiteerde transfersom (zoals jij al zegt) betreft
!
Donderdag wordt t bekend gemaakt!
dan vraag ik me wie of wat jouw betrouwbare bron dan is, als je het zo zeker weet dat hij gaat en dat het donderdag bekend gemaakt wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die gaat echt wel weg.. Vernomen van betrouwbare maar anonieme bronnen! En bieden heeft geen zin omdat t een gelimiteerde transfersom (zoals jij al zegt) betreft
!
Donderdag wordt t bekend gemaakt!
Betrouwbare bronnen moet je niet prijs gevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan vraag ik me wie of wat jouw betrouwbare bron dan is, als je het zo zeker weet dat hij gaat en dat het donderdag bekend gemaakt wordtmaar goed, die som moeten ze dan wel betalen; al zal die niet heel hoog zijn...
Dankewelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:39 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgenmiddag
Gefeliciteerd Marko
Weer broodje bapao op hoor, lekker lekker! Daarna wel 3 mandarijntjes naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga lunchen, smakelijk voor iedereen die ook eet of gaat eten
Joh? Jij draagt ze normaal nooit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whahahahahaha. Ik heb voor het eerst in lange tijd weer BH's gepast
Jawel, maar lange tijd steeds zelfde maat, dan hoef ik niet steeds te passen. Maar laatste tijd werd die maat een beetje krap, dus ik heb vandaag weer gepastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joh? Jij draagt ze normaal nooit?
Waar is dat plaatje nou toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar lange tijd steeds zelfde maat, dan hoef ik niet steeds te passen. Maar laatste tijd werd die maat een beetje krap, dus ik heb vandaag weer gepast
Ik dezelfde dienstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet ook werken, straks. Van 5 tot 11.
Ik zie er eerlijk gezegd niet zo heel veel lol inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja echt?Dat is best wel grappig
Mwehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie er eerlijk gezegd niet zo heel veel lol in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |