quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef SHE het volgende:
Hier op schema
O: proteine reep
T: magere yoghurt
L: rode rijst met vetvrije chili met kidneys
D: zuurdesembroodje Co
kiwi? met deze kou?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Planninglijstje!
O/L: twee sneetjes brood met boerenmetworst (vriend was brood vergeten en anders was het zonde)
T: kiwi kiwi kiwi(nouja 1 of 2 dus, maar tis zo'n leuk woord!)
T2: knackebrotje iets
D: geen idee, wat el potto schafto!
En verder een boel thee
Ik heb een fancy schmancy toaster; daar passen hele stokbroden in.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel roosteren, dat broodje he!!
Ik zit net de foto's te bekijken van Griekenland en Cootje sprong niet zo heel eerbiedig om met de overblijfselen der oudheid! Ik lig daar gewoon in een eeuwenoud ligbad, met een sigaret in mijn fikken en samen met dat vriendinnetje berijden we een Kouros.
Die ligt in Brabantquote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef SHE het volgende:
[..]
kiwi? met deze kou?
skiwi?
*ril*
Hier breekt de zon door trouwensWaar blijft de sneeuw?
Uhh..die bestaan gewoon hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben warm binnen dus die kiwi is niet kouder dan normaal hoor!Wou laatst fruitjes halen alleen er was nie zoveel tofs @ AH om de tijd dat ik er was, dus toen maar 4 kiwi's gehaald
![]()
skiwi*ziet kiwi op ski's voor zich, incluus sjaaltje*
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Uhh..die bestaan gewoon hoor![]()
[ afbeelding ]
Goeie vraag want ik ga de hele tijd niet omdat het te koud isquote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat trekken jullie aan om te hardlopen met dit weer?
Dit mietje wacht gewoon tot de lente.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg dat welquote:
Ik heb aan:quote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
joggingbroek = chillbroekquote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef conleche het volgende:
Joggingbroek, t-shirt lange mouw, sweatshirt capuchon.
uh huhquote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Capt'n obvious strikes again!
Bij Den Bosch viel het nog mee! Waar ik woon lag 4x zoveel, echt achterlijk. En er was natuurlijk nog niet gestrooid.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Wij kwamen vanuit Scheveningen en begrepen al die verhalen over sneeuw niet totdat we bij Den Bosch warenhet werd steeds witter
Ja daarom zei ik ook dat het steeds witter werdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij Den Bosch viel het nog mee! Waar ik woon lag 4x zoveel, echt achterlijk. En er was natuurlijk nog niet gestrooid.
Mijn moeder had 112 nog gebeld omdat er een vrachtwagen was geslipt, midden over de weg heen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef neen het volgende:
[..]
joggingbroek = chillbroek
[ afbeelding ]
MIjn aanleiding is wat minder serieus (om 4:00 gaan slapen, om 4:45 weer wakker, om 5:15 gaan slapen, om 5:45 weer wakker, om 6:00 in slaap, om 8:30 weer wakker), maar ik zie er ook allerbelabberdst uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:57 schreef Muis006 het volgende:
Oh goddammit.
Ik haat vroeg opstaan en bestraald moeten worden. Mijn kop is rood behalve net onder mn neus, dat is wit. En ik heb kringen onder mn ogen en mn haar zit niet. En iedereen hier ziet er fucking fabulous uit
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MIjn aanleiding is wat minder serieus (om 4:00 gaan slapen, om 4:45 weer wakker, om 5:15 gaan slapen, om 5:45 weer wakker, om 6:00 in slaap, om 8:30 weer wakker), maar ik zie er ook allerbelabberdst uit.
Troost je; je bent niet alleen
Nou dan doe ik ook wel een duit in het zakje: ik heb wallen en een grote bos pluizig hooi op mn hoofdquote:
Ja d'r zit al foundation op mijn neus maar die is inmiddels 5 uur oudquote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef P.F het volgende:
O en muis?
1. [ afbeelding ]
2. je niet storen of een dikke laag foundation smeren en op strategische plaatsen blush!
Die gebruik ik dagelijks, ipv condtioner.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:09 schreef P.F het volgende:
Mijn haar is ook pluizig maar ik heb een haarmaskerpot van guhl gekocht en de vorige twee keren kreeg ik daar fabulous haar van! En wassen met cheap ass conditioner alsof het shampoo is en dan hele dure 10 minuten inlaten trekken schijnt ook te helpen!
O nu ben ik echt weg want ik heb dingen te doen
Dat is ook niet normaal en niet representatief!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Ik lurk hier altijd mee voor tips enzo , maar als ik die lijstjes zie schrik ik toch wel.
Wat eten jullie ontzettend weinig zeg![]()
Een knakcerbroodje en dan een kiwi en dan daarna nog niet veel meer
Hoe kunnen jullie op zulk weinig eten werken?
Spuug in haar eten vanavond!!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef ElisaB het volgende:
Owkee.... belangrijke dienstmededeling: mijn beeb heeft mij geschokt met het zeggen van gekke dingen.
Eerst herhaalde ze wat ze eerder al eens tegen me zei: "Zo-oo, jij zit lekker spekkig in je beehaatje!"
Ik zeg: WTF
En toen zei ze ook nog dat pubers tegenwoordig zeggen dat ze 'iemand gaan volblaffen met de puddingbuks'.
A juist, dat doet de deur dicht. Oordoppen voor mij? Iemand?
Dat kunnen we ook niet, daarom zitten we te Fokkenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Ow , okquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is ook niet normaal en niet representatief!
Nouja ik zit vandaag thuis dus meer heb ik niet echt nodig! Als ik maar met regelmatige intervals iets eet gaat het prima. Als ik naar school ga eet ik meestal 3 sneetjes brood met beleg en fruit ofzo erbij (knackebrotjes nemen zo lastig meequote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Ik lurk hier altijd mee voor tips enzo , maar als ik die lijstjes zie schrik ik toch wel.
Een knakcerbroodje en dan een kiwi en dan daarna nog niet veel meer plus twee sneetjes brood met worst en avondeten he!
You're cramping my stylequote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is ook niet normaal en niet representatief!
Maar is dat wel gezond zo weinig, ik vind 1200 kcal zelfs al niet veelquote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja ik zit vandaag thuis dus meer heb ik niet echt nodig! Als ik maar met regelmatige intervals iets eet gaat het prima. Als ik naar school ga eet ik meestal 3 sneetjes brood met beleg en fruit ofzo erbij (knackebrotjes nemen zo lastig mee).
En ik kom toch altijd wel boven de 1000 kcal per dag hoor! (als ik oplet wil ik tussen 1000-1200 zitten).
Minstensquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Spuug in haar eten vanavond!!
Tof dat die havermout je zo goed bevalt.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Minstens
O: Havermout met yoghurt
L: Havermout met yoghurt
T: ik zie hier een koekje liggen en het roept me
D: snijbonen, aardappel (halfje, want ik vind ze vies) en kip (denk ik)
T: twee mandarijntjes
S: Havermout met yoghurt
Ik moest nog eens iets met fruit gaan doen denk ik.
Ik was mijn haar maar 1x in de 2-3 dagen (meestal na het sporten en na en voor het uitgaan) want ik krijg toch echt nooit vet haar..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Die gebruik ik dagelijks, ipv condtioner.
Guhl is heer en meester van de haarproducten.
En voor de cheapo's : schwarzkopf is de beste tweede en superbetaalbaar.
Er zijn er hier ook best veel die veel moeten eten om normaal te functioneren hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Op mij moet je al helemaal niet letten want ik heb vrijwel nooit een honger en/of dorstgevoelquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Een knakcerbroodje en dan een kiwi en dan daarna nog niet veel meer
Is dat nou door de Prednison? Ik sprak laatst namelijk iemand die had het omgekeerde ervan: geen verzadigingsgevoel, dus constant honger!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op mij moet je al helemaal niet letten want ik heb vrijwel nooit een honger en/of dorstgevoel
Volgens mij kom ik aan als ik meer eet, vooral omdat ik zelf het avondeten niet kan kiezen nog! Op hoeveel kcal per dag is het dan gezond om af te vallen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef SHE het volgende:
En toch zeg ik:
meer eten
meer dansen
Basta.
Eierkoekje, ben je al naar hhuiiiiiisssss?
Ja, op zich ben ik er blij mee, want ik ben met veel havermout redelijk stabiel (maagtechnisch en bloedsuikerspiegeltechnisch). Wat me niet zo bevalt is mijn eenzijdigheid. Maar ik kan nog niet echt vinden wat er anders kan. De donkerbruine boterhammen met pindakaas zijn heel oke, evenals de amandelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef SHE het volgende:
Tof dat die havermout je zo goed bevalt.
Geniaal spul is dat ook
Nee ik zit (nog) niet aan de Prednison, dat komt gewoon door die fijne ziekte van mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Is dat nou door de Prednison? Ik sprak laatst namelijk iemand die had het omgekeerde ervan: geen verzadigingsgevoel, dus constant honger!
Dat soort dingen heb ik al vaker gelezen online, daarom geloof ik nog maar heel heel weinig van dat soort topicsquote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen jullie dit topic al? Schijnbaar is dit topic van noorsbloed grote onzin geweest . Wat een aso's heb je toch online.
Ik zie toch echt 348 bij de vorige?quote:
Yeps, ik ken het. Heb het gevolgd. Was aanvankelijk geschokt, maar had ook al redelijk snel de alarmbellen rinkelen. Die gozer spoort niet. Ziekelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen jullie dit topic al? Schijnbaar is dit topic van noorsbloed grote onzin geweest . Wat een aso's heb je toch online.
Sommige mensen hebben echt hobbies nodig! Ga dan punniken ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, ik ken het. Heb het gevolgd. Was aanvankelijk geschokt, maar had ook al redelijk snel de alarmbellen rinkelen. Die gozer spoort niet. Ziekelijk
Bwuargh nu heb ik zin in aardbeienkwark van Mona maar die is veel te vetquote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer terug SHE!
Hondje blij, poesje blij, Greys blij en hopelijk ook SHE blij, want ik heb net twee volkoren crackers op, eentje met sambal smeerkaas en eentje met pindakaas!
En na het werk ga ik boodschapjes doen zodat ik morgen bruine boterhammen met rosbief op het werk kan eten en kwark met cruesli. Ben je dan weer lief tegen me?
Uhm.. Ik vind computeren leuk (quote:Op maandag 5 januari 2009 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF: wat vind je allemaal interessant/leuk, en waar ben je goed in?
met de competentie 'empathie faken' kom je ook een heel eind hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 14:08 schreef P.F het volgende:
Ik ben informatie aan het googlen over nieuwe opleidingenMaar dit staat er bij mijne o.a.
Wat zijn de belangrijkste competenties?
* Inlevingsvermogen. Je houdt rekening met de gevoelens en behoeften van je cliënten. Je laat hen in hun waarde en je verplaatst je in hun positie. De kennis die je hiervoor nodig hebt, doe je op in vakken als sociologie en psychologie.
* Integriteit. Je oefent je functie adequaat uit en gaat zorgvuldig om met de gegevens van je patiënten of cliënten. Je neemt je verantwoordelijkheden serieus en houdt je aan de geldende regels, bijvoorbeeld aan de richtlijnen van de Nederlandse Vereniging van Diëtisten.
* Communicatief. Naast product- en medische kennis heb je communicatieve vaardigheden nodig om voorlichting te kunnen geven over voeding en om goed te kunnen overleggen met je patiënten, collega's en andere professionals.
* Innovatief. Je bedenkt hoe je een voedselhulpprogramma kunt opzetten of je ontwikkelt zelf nieuwe voedingsmiddelen. Tijdens de opleiding krijg je vraagstukken of probleemsituaties voorgelegd, waarbij je, alleen of in groepsverband, een antwoord of oplossing bedenkt.
* Samenwerken. Als diëtist werk je nauw samen met andere professionals. In de gezondheidszorg zijn dat vaak (huis)artsen, verpleegkundigen, inkopers en voedingsassistenten. Kies je voor het bedrijfsleven, dan zul je nauw samenwerken met bijvoorbeeld onderzoekers, productontwikkelaars en marketeers.
Het klinkt wel vrij algemeen al jammer dat ik er nu achter ben gekomen dat de meeste dingen niet echt mijn sterkste punten zijn
competenties zijn stom
Hehe, maar dat kan ik nietquote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
met de competentie 'empathie faken' kom je ook een heel eind hoor![]()
tvp
Ik herken mezelf nogalquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Ik vind computeren leuk () maar daarna voel ik mij nooit zo nuttig.. En ik vind het leuk om in een schoon huis te wonen en te koken als ik veel tijd heb.. En ik hou van lezen, (mode)glossy's, boeken, de krant maar dan wel het liefst een paar weken of dagen oud dan skip ik al het nieuws en voetbal en economie
En ik vind het leuk om te kickboksen en te fitnessen maar bij alles wat ik doe heb ik altijd veel voorbereidingstijd nodig dus mijn plan/dag loopt nooit zo op rolletjesEn ik vind het leuk om naar een vreemde stad te gaan en daar rond te lopen en te winkelen.. En ik vind het leuk om stedentrips te maken naar het buitenland.. En ik hou van poezen maar ik ben er wel allergisch voor
Wat ik het meeste op een dag doe buiten de normale dingen is luieren computeren en uitslapen. Maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet echt leuk want daar voel ik mij nooit zo goed bij. Maar of ik doe dat of ik sport meteen 3 uur per week + 4 uur reistijd en werk/loop 12 uur per week + veel reistijd en doe dit en dat en zus en zo. Het is nooit rustig aan beginnen maar alles in een keer en dan haak ik weer af
O en ik ben goed in wiskunde a! en ook wel een beetje in aardrijkskunde en geschiedenis maar dat heb ik al lang niet meer gehad dus dat weet ik niet meer of dat nog zo is! En ik ben goed in dingen willen doen die ik net niet kan en daardoor altijd faal want als ik doe wat ik wel kan vind ik het te makkelijk en jaa maar dat kan iedereeen.
Pfoe de eerste keer dat ik een beetje een antwoord heb op zo een vraag
en hoe zit het met je mond houden en af en toe 'goh', of 'dat meeeeen je niet?...' of 'vertel daar eens wat meer over?' zeggen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, maar dat kan ik nietIk klink al sarcastisch als ik iets wel aardig bedoel, laat staan dat het niet zo is
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, maar dat kan ik nietIk klink al sarcastisch als ik iets wel aardig bedoel, laat staan dat het niet zo is
psychologie: de ultieme opleiding voor mensen die niet weten wat ze willenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik herken mezelf nogalen ik ben psychologie gaan doen.
sterker nog, hij was al een half jaar understudy tarzan, en had vervolgens de hoofdrol overgenomen van ron link, en is dáárna mee gaan doen aan de race om Joseph.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
John van Jozef? Is die nu Tarzan?.
Wat ben jij goed in generaliseren! Ben je toevallig accountant?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
psychologie: de ultieme opleiding voor mensen die niet weten wat ze willen![]()
...of voor mensen die 'iets met mensen' willen doen...
...of voor mensen die zeggen dat ze andere mensen willen begrijpen, maar stiekem gewoon zichzelf niet snappen...
ik zou twee van deze drie moeten halen: wiskunde b, scheikunde, natuurkundequote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef loveli het volgende:
PF, ga eens met je studiebegeleider/mentor aan de tafel zitten. Die wordt ervoor betaald om jou te helpen, maak daar gebuik van. Als die niet weet hoe hij je kan helpen, dan kan hij je doorsturen naar iemand die het wel weet.
En om nog even op je VWO door te drammen, welke vakken zou je nog moeten halen en wanneer moet je je inschrijven voor het staatsexamen?
asjeblieftquote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
Hehe jullie kennen mij beter dan ikMaar sinds wanneer is visagiste HBO
Ik wil ook wel iets waar ik mijn slimheid in kwijt kan. Dat klinkt misschien ongeloofwaardig maar ik leef helemaal op van een wiskundige vergelijking ook al zal ik nooit een wiskundige worden
*even douchen tot zoo*
generaliseren? lees nog eens wat er staatquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben jij goed in generaliseren! Ben je toevallig accountant?
Om even iets recht te zetten: het beeld dat 99% van de mensen (zoals Abba) van een psych heeft, is het traject klinische psychologie. Dat is slechts één kant die je op kunt: je kan ook een research master & methodology doen, of het bedrijfsleven ingaan, in een ziekenhuis werken, voor jezelf beginnen, etc.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef conleche het volgende:
Ik geloof niet dat zelfanalyse echt het allerbelangrijkste is als je psycholoog wilt worden.![]()
PF, srsly, denk na!! Wat wil je nu echt. Met computeren bedoel je fokken? Das nauwelijks een baan te noemen.
Bespeur ik daar enig teken van sarcasmequote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef loveli het volgende:
@neen: Gewoon niets tegen je ouders zeggen, stug (niet) doorgaan en pas over een paar jaar met je ouders praten als het echt compleet niet meer gaat. Heb ik ook gedaan, works like a charm.
Snel kijken wanneer je moet inschrijven en anders bel je op en hang je een zielig verhaal op. Natuur-en scheikunde moeten te doen zijn, toch? Dit zijn van die vakken waarbij je tig sommetjes moet maken, dan snap je het op een gegeven moment opeens (zo was het iig in mijn tijd, ergens in de vorige eeuw).quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef P.F het volgende:
[..]
ik zou twee van deze drie moeten halen: wiskunde b, scheikunde, natuurkunde
had ik al gezegd dat ik heel erg gamma/alpha ben??
En inschrijven weet ik niet, denk voor november
Haha nee weet ik maar het ging over interesses! Ik kan mij echt dagen verliezen in een computerquote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef conleche het volgende:
Ik geloof niet dat zelfanalyse echt het allerbelangrijkste is als je psycholoog wilt worden.![]()
PF, srsly, denk na!! Wat wil je nu echt. Met computeren bedoel je fokken? Das nauwelijks een baan te noemen.
Laf joe long timequote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer terug SHE!
Hondje blij, poesje blij, Greys blij en hopelijk ook SHE blij, want ik heb net twee volkoren crackers op, eentje met sambal smeerkaas en eentje met pindakaas!
En na het werk ga ik boodschapjes doen zodat ik morgen bruine boterhammen met rosbief op het werk kan eten en kwark met cruesli. Ben je dan weer lief tegen me?
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Om even iets recht te zetten: het beeld dat 99% van de mensen (zoals Abba) van een psych heeft, is het traject klinische psychologie. Dat is slechts één kant die je op kunt: je kan ook een research master & methodology doen, of het bedrijfsleven ingaan, in een ziekenhuis werken, voor jezelf beginnen, etc.
Doe es allemaal niet zo gemeen over mijn studie
Psychiatrie is een opleiding waar een medische titel aan verbonden isquote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het over PF!! Ik had best psychiater willen worden heur.
Goede studentdecanen kunnen ze wel gebruiken jaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik maar een opleiding studentdecaan ga volgen
99%? Zoals Abba? en dan zeggen dat ik generaliseer? erg jammer...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Om even iets recht te zetten: het beeld dat 99% van de mensen (zoals Abba) van een psych heeft, is het traject klinische psychologie. Dat is slechts één kant die je op kunt: je kan ook een research master & methodology doen, of het bedrijfsleven ingaan, in een ziekenhuis werken, voor jezelf beginnen, etc.
Doe es allemaal niet zo gemeen over mijn studie
Visagie is geen HBO! Was slechts bedoeld als tijdelijke tussenoplossing totdat je wel weet wat je wilt doen. Weer een nieuwe HBO-opleiding beginnen is ook zo zonde.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
Ik wil ook wel iets waar ik mijn slimheid in kwijt kan. Dat klinkt misschien ongeloofwaardig maar ik leef helemaal op van een wiskundige vergelijking ook al zal ik nooit een wiskundige worden
*even douchen tot zoo*
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
99%? Zoals Abba? en dan zeggen dat ik generaliseer? erg jammer...
Ik ben diep gekwetstquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Psychiatrie is een opleiding waar een medische titel aan verbonden is!
Psychologie is iets anders.
Maar toch
Valt het je op dat je weer iets noemt in de adviesrichting?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik maar een opleiding studentdecaan ga volgen
jij wordt nog wel eens een goede psychologequote:
Aah dus jij bent meer een Freudquote:Op maandag 5 januari 2009 14:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zei het expres. Ik heb meer met psychiaters over het algemeen.....
Dankje!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij wordt nog wel eens een goede psychologe
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aah dus jij bent meer een Freud![]()
Co's krankzinnige kant komt naar boven!
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij wordt nog wel eens een goede psychologe
Hahaha!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
"Mevrouw, ik voel me de laatste tijd zo verlaten, ik denk dat mn depressie weer opspeelt"
"Wil je een lolly?"
Zie je die lantaarnpaal? Penis!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hihihih
Cootje heeft haar anale fase nooit afgesloten!
ik geloof in het placebo-effectquote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
"Mevrouw, ik voel me de laatste tijd zo verlaten, ik denk dat mn depressie weer opspeelt"
"Wil je een lolly?"
Placebo effect niet onderschatten inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geloof in het placebo-effectzeker als het om psychologie gaat
Je slimheid kan je overal in kwijt! Je had mij eens tafels moeten zien bedienen met mijn gymnasium bètaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
*even douchen tot zoo*
Kom maar halen liefje!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef conleche het volgende:
Nu je het zegt........Ik zie in veel dingen een penis.
Dokter!! Doet u mij ook zo'n lolly?!
link no worky! Soz ^^quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef conleche het volgende:
Nu je het zegt........Ik zie in veel dingen een penis.
Dokter!! Doet u mij ook zo'n lolly?!
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
http://ursulav.deviantart.com/art/Morning-Wood-104021712 ??
Woeps! Tis een toony fallus dus da's dan rated natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is dat liefje? Waar word ik dan lid van als ik dat allemaal invul??
OMG kan je die even weghalen zoquote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeps! Tis een toony fallus dus da's dan rated natuurlijk![]()
Astuu:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |