Ja, dat geloof ik ook. Ik was niet gelukkig geworden als ik een studie had gekozen met 'baan-garantie', wat ik ook had kunnen doen met mijn profiel natuur&gezondheid. Dit is veel leuker! En een baan komt dan echt wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een geweldige studie gedaan iig en dat vind ik belangrijker dan: "Kun je er wel een baan mee vinden". Ik geloof er heilig in dat iedereen uiteindelijk de baan vindt die bij hem past, ook al sluit de baan niet helemaal aan bij je studie. Dat houd ik mezelf maar voor als ik weer eens afgewezen word.
Waarom iew? Het is gewoon een restje crème. Hoe doe jij dat dan met bodylotion? Nadat je je ene been hebt ingesmeerd was je eerst je handen voordat je je andere been insmeert?quote:
Same herequote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
O Elisa, op je lijstje met lekker broodbeleg: filet americain met een uitje!!Dat was mijn O nu net, met een gekookt eitje en hoewel ik het al duizend x eerder heb gegeten vind ik het nog steeds lekker!
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom iew? Het is gewoon een restje crème. Hoe doe jij dat dan met bodylotion? Nadat je je ene been hebt ingesmeerd was je eerst je handen voordat je je andere been insmeert?
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?.
Ik vind het vies om handcrème in je haar te smeren.
Daarbij trekt dat alle vuil zo in je haar.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?.
Ik vind het vies om handcrème in je haar te smeren.
Die heb ik voor lunch.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie je Greys, SHE agrees with me!
Bammetjes met pindakaas.
John van Jozef? Is die nu Tarzan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef Miss_S het volgende:
Gefeliciteerd kwak
Hoe was iedereen zijn weekend?
Tarzan was erg mooi en we zaten in de loge op de 1e rijdus heel veel acteurs (John
![]()
![]()
) van dichtbij gezien en zelfs lastig gevallen door een paar apen
Daarna een hotelovernachting met uitzicht op zee dus een heel leuk weekend
Geen colleges vanmiddag want heb geen zin om weer door de sneeuw te moeten
Joepie; of je haalt iets voedzaamsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
SHE, Vik, sorry, maar ik heb ECHT niets anders om te eten nu!
Ik ga zo even naar huis en dan haal ik crackers en smeerkaas!
Stúkken beter idd!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
SHE, Vik, sorry, maar ik heb ECHT niets anders om te eten nu!
Ik ga zo even naar huis en dan haal ik crackers en smeerkaas!
Mijn poes is niet statisch.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn poezels zijn ook statisch. Als ik ze aai knettert het erover![]()
Ik haal het thuis uit de koelkast. Ik red het niet om in mijn pauze ook nog naar de winkel te gaan, moet het hondje ook nog uitlaten. Gaat echt niet anders vandaagquote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
John van Jozef? Is die nu Tarzan?.
Nou watquote:Op maandag 5 januari 2009 12:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
dat wist ik ook niet maar was er erg blij mee
*noteert zoveelste overtreding*quote:Op maandag 5 januari 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haal het thuis uit de koelkast. Ik red het niet om in mijn pauze ook nog naar de winkel te gaan, moet het hondje ook nog uitlaten. Gaat echt niet anders vandaag
Ik ben blij dat ik niet meer elke dag naar het CWI hoef, want daar zat ik ook vaak te proesten vh lachen, terwijl het de bedoeling was dat ik actief zou 'werken aan werk'quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik moest bijna hardop lachen. En dat is stom want ik zit hier niet alleen
Zijn stem is irritant maar om hem in zo'n tarzandoekje rond te zien lopenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou wat![]()
.
* Viking84 vindt John een irritante gozer.
Zo mooi!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Als je van mozaiek houdt is deze ook wel leuk. Uit Korinthe:
[ afbeelding ]
nu hou ik op met spammen hoor![]()
Haha, is goed hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo mooi!.
Ik wil eigenlijk wel meer zien. Ik stuur je wel even een pm.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind John ook een leukerd!
Zag hem met O&N nog op tv optreden bij dat muziekprogramma dat X de Buisonjé presenteerde.
Dan maar die pindakaas. In smeerkaas zit *niets*quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog een pak Adez. Is dat wat om ook mee te nemen naar het werk dan?
Wordt het daar al iets beter van?
En dan pindakaas op de cracker ipv smeerkaas? Halp!
Dat is schitterend.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Als je van mozaiek houdt is deze ook wel leuk. Uit Korinthe:
[ afbeelding ]
nu hou ik op met spammen hoor![]()
Dat doe ik ook weleens. Je zou er ook nog citroen/lenteui/andere groente bij kunnen doen, of een sambalpaprikamix. En dan in bakpapier of alufolie wikkelen en in de oven doen. In bakpapier heb je ook geen olie nodig.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe kan ik schelvis het lekkerst bereiden, gewoon zo'n hele. Mijn moeder bakt ze gewoon maar in alu-folie in de oven kan toch ook?
Hebbik. Zal ik ook van thuis meenemen straksquote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan maar die pindakaas. In smeerkaas zit *niets*
En Adez is af en toe ok, er zit in elk geval minder suiker in dan in sappies.
Ik weet nu ook wel hoe jij op gewicht blijft. Gewoon nauwelijks voedingsstoffen eten.
Maar voor jezelf en je nageslacht ooit is het beter als je normaal gaat doen.
Als je een vitaminepil hebt, dan zou ik die vandaag nemen
Thanks.. stomen dacht ik ook al aan, moet ik even zo'n stoommandje bij de Action vandaan halen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat doe ik ook weleens. Je zou er ook nog citroen/lenteui/andere groente bij kunnen doen, of een sambalpaprikamix. En dan in bakpapier of alufolie wikkelen en in de oven doen. In bakpapier heb je ook geen olie nodig.
Stomen is ook nog een mogelijkheid, maar bij mij smaakt de vis dan wat saai. Misschien dat iemand anders een lekker stoomrecept heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |