Ja, nu is het stúkken duidelijker hoe je het uit moet spreken. Not!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:28 schreef eleusis het volgende:
[..]Die ga ik sowieso onthouden
Al spreek je het wel uit als e-'lui-sis i.v.m. het oud-grieks![]()
Dag allemaal, ik ga me de non-sneeuw in
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:33 schreef Viking84 het volgende:
O en eleusis, kijk eens wie Muis gequote heeft?.
Ja maar dan kan het nog lui als in luis of lui als in Luigi zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vik, hij zegt e-lui-sis, dus niet e-leu-sis
Lekker wegbekken doet het alleen niet!
Eau de verwarring!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het nog lui als in luis of lui als in Luigi zijn
Luis, als in hoofd-luis?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eau de verwarring!
Want een vriend van mn zus heet weer Luis
Nee niet echtquote:Op maandag 5 januari 2009 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vik, hij zegt e-lui-sis, dus niet e-leu-sis
Lekker wegbekken doet het alleen niet!
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eau de verwarring!
Want een vriend van mn zus heet weer Luis
en al helegaar niet kuis is!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef kwakveense het volgende:
Eleusis, die niet muis is
eleusis, die niet pluis is
de niet thuis is
of wel thuis is
en een huis is
of willem duys is
spuitelf!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]!
lui als in hoofdluis of lui als in Luigi/Luis dan
Sshhh, straks krijgt Soylent eleusis spijtquote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee niet echtEn misschien heeft de naam heel veel betekenis voor Soylent, maar voor het gros van fok echt niet. Dan is het gewoon een raar uitspreekbaar woord.
Nog 1 danquote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]!
lui als in hoofdluis of lui als in Luigi/Luis dan
Erover posten heeft wel tot gevolg dat we straks precies weten wie Eluisis nu isquote:Op maandag 5 januari 2009 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Sshhh, straks krijgt Soylent eleusis spijt.
:Haha, maar de Lui uit Luigi en de Lui uit Luis als Loeiez is hetzelfde! Alleen is Lui/Luigi een wat snellere klank dan Lui/Loeiez. De fonemen zijn echter hetzellefduh. Volgen we hem nogquote:Op maandag 5 januari 2009 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog 1 danTis een Peruaan dus hij heet Loe-iez. En ik noem hem wel vaak luis, to spite my sistah
Edit: en we zagen bij de drogist ergens "ANTI-LUIS"was ook hilaaaarisch. Echt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
eleusis, die stiekem verliefd op muis is.
Helaas volg ik hemquote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
:Haha, maar de Lui uit Luigi en de Lui uit Luis als Loeiez is hetzelfde! Alleen is Lui/Luigi een wat snellere klank dan Lui/Loeiez. De fonemen zijn echter hetzellefduh. Volgen we hem nog
Hij is een beetje klein, maar gelukt! Was eigenlijk heel simpelquote:Op maandag 5 januari 2009 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie!!! En dan [ [url= vóor het plaatje zetten en ]afbeelding[/url] ] erachter!
Mwehe dat plaatje is nog erger dan mijn Donald Duck!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hij is een beetje klein, maar gelukt! Was eigenlijk heel simpel
Wat betekent GMTAquote:
Gutter Minds Think Alikequote:
Je moest het maar weten!! En GMTA betekent Great Minds Think Alikequote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hij is een beetje klein, maar gelukt! Was eigenlijk heel simpel
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erover posten heeft wel tot gevolg dat we straks precies weten wie Eluisis nu is
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moest het maar weten!! En GMTA betekent Great Minds Think Alike
Da wist ik ook heel lang niet! Net als dat ik pas sinds gisteren weet dat brb be right back betekent. Ik dacht altijd dat iemand last had van maagkrampen oid....
quote:
Hu? Hoe kom je dáár nou weer bij dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moest het maar weten!! En GMTA betekent Great Minds Think Alike
Da wist ik ook heel lang niet! Net als dat ik pas sinds gisteren weet dat brb be right back betekent. Ik dacht altijd dat iemand last had van maagkrampen oid....
Ohhh natuurlijk! Dommerik die ik benquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Waarom denk je dat hij hier ineens komt posten?
En hij heeft natuurlijk die naam gekozen omdat het rijmt op muis. Maar dat hebben natuurlijk alleen de allerslimsten onder ons door.
*kuch* paranoide-alarm! Vanaf hier gaat het meestal berafwaarts, complotten zien, theorieen bedenken die niemand snapt, straks ga je ook dingen zien en horen die er niet zijn -ohnee, dat laatste zal niet zo snel zijn..-quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Waarom denk je dat hij hier ineens komt posten?
En hij heeft natuurlijk die naam gekozen omdat het rijmt op muis. Maar dat hebben natuurlijk alleen de allerslimsten onder ons door.
En dat is weer hetzelfde als: mwbjnom*quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh natuurlijk! Dommerik die ik ben![]()
Also, brb is eigenlijk hetzelfde als afk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo eensch bammetjes met pindakaas smeren.
En ik kwam er net achter dat degene waar ik het eerst naartoe moet straks ws een audioloog is.
Ik ga niet wéér piepjes luisteren en woordjes nazeggen, verdomme!.
Niet meer actief op Fok!
De associatie ging onbewust als volgt: brb>burp>colagedronken>boeren zoiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hu? Hoe kom je dáár nou weer bij dan?.
Afk?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh natuurlijk! Dommerik die ik ben![]()
Also, brb is eigenlijk hetzelfde als afk
Away from keyboardquote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Afk?
Altijd flirterig kansloos?
Anders ff komen?
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat is weer hetzelfde als: mwbjnom*Er staat geen msn op deze pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo eensch bammetjes met pindakaas smeren.
En ik kwam er net achter dat degene waar ik het eerst naartoe moet straks ws een audioloog is.
Ik ga niet wéér piepjes luisteren en woordjes nazeggen, verdomme!.
alleen een speciale versie zodat ik met al mijn moeder's onderdanen collega's kan praten en dat doe ik maar niet.
En van die tests kom je niet af hoor! Moet ook als je een CI hebt![]()
Ja, dat weet ik wel, maar ik heb de laatste maanden zó veel van die tests gedaan dat het me echt de neus uitkomt. Wat verwachten ze nou eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er staat geen msn op deze pcalleen een speciale versie zodat ik met al mijn moeder's onderdanen collega's kan praten en dat doe ik maar niet.
En van die tests kom je niet af hoor! Moet ook als je een CI hebt
Wasda? Is het er leuk? Ik ben ook oud. Mag ik er ook in?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Oldbies Only
Pieeeeeep Pieeeepquote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar ik heb de laatste maanden zó veel van die tests gedaan dat het me echt de neus uitkomt. Wat verwachten ze nou eigenlijk?Dat ik als door een wonder ineens weer beter kan horen? En ook aaaaaaaaltijd maar weer woordjes willen doen op m'n rechteroor hè en aaaaaaaaaaltijd komt er weer uit dat ik daar echt niks mee kan verstaan. Wanneer leren ze dat nu eens? Ik draag nota bene al 16 jr geen hoorapparaat meer op rechts, dat doe ik ook niet voor de lol
. Ik ben in een recalcitrante bui vandaag, dus ik ga sowieso weigeren woordjes te doen op rechts
.
Mental image van mezelf met armen over elkaar en boos gezicht.
Volgens mij alleen voor de eerste 5000 fokusers.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Anosmie het volgende:
Wasda? Is het er leuk? Ik ben ook oud. Mag ik er ook in?
quote:
Ja je kan ze eigenlijk wel bewonderen om hun hardnekkigheidquote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar ik heb de laatste maanden zó veel van die tests gedaan dat het me echt de neus uitkomt. Wat verwachten ze nou eigenlijk?Dat ik als door een wonder ineens weer beter kan horen? En ook aaaaaaaaltijd maar weer woordjes willen doen op m'n rechteroor hè en aaaaaaaaaaltijd komt er weer uit dat ik daar echt niks mee kan verstaan. Wanneer leren ze dat nu eens? Ik draag nota bene al 16 jr geen hoorapparaat meer op rechts, dat doe ik ook niet voor de lol
. Ik ben in een recalcitrante bui vandaag, dus ik ga sowieso weigeren woordjes te doen op rechts
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Bij wijze van tvp een lijstje:
O: 2 sneden brood met jam
T: peer + yoghurt met frambozen
L: boerenkool met augurk en heel veel mosterd
T: milkyway
T: banaan
D: weet ik nog niet. Iets met groente iig.
Waarom eet je in godsnaam zo gek?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
O: eierkoek
T: mandarijntje
T: mandarijntje
L: eierkoek
Afwisseling rules!
Het antieke Griekenland?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Phaidra het volgende:
Haha, wat een discussie over eleusis!!![]()
Eleusis was een plaats in het antieke Griekenland waar de mysterie-cultus plaats vond. Zo, is dat ook weer opgehelderd.
Ik word ook recalcitrant van gehoortests! Ik hoor dan piepjes als er niets is of woorden die niet bestaan... Gelukkig hoef ik er maar 1x in de 6 jaar aan te geloven ofzo, dat scheelt weer. Maar ik HAAT het echt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ik ben mijn crackers en beleg vergeten mee te nemen naar het werk.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom eet je in godsnaam zo gek?.
Als je je zo'n 36428 users eerder geregistreerd had wel. En of het leuk is...... Rustig en overzichtelijk zijn betere uitdrukkingen, al heb je er zeker leuke topics.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wasda? Is het er leuk? Ik ben ook oud. Mag ik er ook in?
Hehe.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik word ook recalcitrant van gehoortests! Ik hoor dan piepjes als er niets is of woorden die niet bestaan... Gelukkig hoef ik er maar 1x in de 6 jaar aan te geloven ofzo, dat scheelt weer. Maar ik HAAT het echt.
Nou ja, het bestaat idd nog, maar de cultus niet meer. Helaas. Alhoewel ik niet graag varkenskarkassen op zou graven die een jaar eerder de grond in gingen (1 van de rituelen).quote:
Dat is normaalquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik word ook recalcitrant van gehoortests! Ik hoor dan piepjes als er niets is of woorden die niet bestaan... Gelukkig hoef ik er maar 1x in de 6 jaar aan te geloven ofzo, dat scheelt weer. Maar ik HAAT het echt.
Nou vorige week had je ook al van die gekke lijstjes. Met alleen maar eierkoeken enzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben mijn crackers en beleg vergeten mee te nemen naar het werk.
Dan krijg je dat
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje stabiel Tink!! Vanochtend 57 gisteren 56,8, dus volgens mij gaat het wel goedkomen met dat stabiliseren!!! Als ik maar zo rond die 57 schommel vind ik het prima!
Heul niet! Ik studeer oudheidkunde, jeweetzzzz.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ze heeft gegoogled blijkbaar, want dat staat ook op Wikipedia.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef motorbloempje het volgende:motor motor motor
![]()
motor motor motor
![]()
motor motor motor
![]()
motor motor motor
Vandaar je plaatjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heul niet! Ik studeer oudheidkunde, jeweetzzzz.
Ok, de mevrouw die de test afnam, vond me maar irritant. Die bleef zeggen: LUISTER nou eens goed!!!111! Dus ik dacht dat het aan mij lag. Dood aan de mevrouw dus!!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is normaaldat is tinnitus die de kop opsteekt omdat je zo intens naar het geluid dat je ontvangt aan het luisteren bent. Erop letten maakt het alleen maar erger!
Maar René kost niet zoveel geldquote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd bijna meer van mnmotor motor motor
![]()
motor motor motor
![]()
motor motor motor
dan van René denk ik soms
![]()
....ik hoop dat dat een grapje isquote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd bijna meer van mnmotor motor motor
![]()
motor motor motor
![]()
motor motor motor
dan van René denk ik soms
![]()
36428 users eerder was ik nog niet geboren!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je je zo'n 36428 users eerder geregistreerd had wel. En of het leuk is...... Rustig en overzichtelijk zijn betere uitdrukkingen, al heb je er zeker leuke topics.
Rare uitdrukking hè, antieke. Is waarschijnlijk een vertaling uit het Duits, want daar kom ik die uitdrukking heeeeel vaak tegen. Soms vertaal ik het ook als antiekquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ze heeft gegoogled blijkbaar, want dat staat ook op Wikipedia.
Ja, de mevrouw die ik de vorige keer had zei ook de hele tijd dat ik het moest probéren toen ze woordjes deed op rechtsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ok, de mevrouw die de test afnam, vond me maar irritant. Die bleef zeggen: LUISTER nou eens goed!!!111! Dus ik dacht dat het aan mij lag. Dood aan de mevrouw dus!!
whehe, natuurlijk houd ik meer van Renéquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....ik hoop dat dat een grapje isMaar hij doet het dus weer?
Ja best!!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik stabiliseer rond de 58 kilo merk ik. Ben je niet ontzettend trots op jezelf?
Het fijnste daar vind ik eigenlijk dat ik alle users kenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
36428 users eerder was ik nog niet geboren!.
Maar wat grappig zeg, ik wist helemaal niet dat er zoiets bestond.
Niet zoveel eigenlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vandaar je plaatje. Tof hoor! Lijkt me erg interessant! Kun je er ook nog wat mee?
.
Klinkt ook erg koelquote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat ouwe Griekenland way koel!! Ben met een vriendinnetje ooit gaan eilandhoppen en je hebt daar een eiland: Delos en daar woont niemand, maar staat helemaal vol met oude dingen. Ruines, maar ook gebruiksvoorwerpen, als ligbaden en zulks. Het is dat ik hier geen scanner heb, anders had ik wel wat leuke foto's kunnen laten zien. Echt een hele grote aanrader voor een vakantie trouwens, eilandje hoppen daar! Je kan van feesteiland, naar cultuur en weer terug.![]()
Dat way koel, daar ben ik nu toch echt te oud voor, ElisaB, fluit me terug![]()
Maar je hebt wel een geweldige studie gedaan iig en dat vind ik belangrijker dan: "Kun je er wel een baan mee vinden". Ik geloof er heilig in dat iedereen uiteindelijk de baan vindt die bij hem past, ook al sluit de baan niet helemaal aan bij je studie. Dat houd ik mezelf maar voor als ik weer eens afgewezen wordquote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijkAls je de variant kiest met latijn, kan je docent worden, met veel archeologie kan je opgraven, er zijn mensen die de uitgeverij-kant opgaan of in de wetenschap blijven. Ik ben de museumkant opgegaan en ik werk nu 2 dagen in de week als assistent-conservator en dat is heel tof!! Helaas zijn er niet veel banen in te vinden (joh!) en loopt mijn contract in april of oktober (nog onzeker) af en dan is het afwachten. Ik wil natuurlijk ook alleen in musea werken die iets met oudheid of geschiedenis hebben, om het makkelijker te maken.
Insmeren met een heeeeeel klein beetje handcreme (of eerst je gezicht insmeren en dan over je haren strijken).quote:
Iewquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Insmeren met een heeeeeel klein beetje handcreme (of eerst je gezicht insmeren en dan over je haren strijken).
Dan gaat mijn make up erafquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Insmeren met een heeeeeel klein beetje handcreme (of eerst je gezicht insmeren en dan over je haren strijken).
Ja, dat geloof ik ook. Ik was niet gelukkig geworden als ik een studie had gekozen met 'baan-garantie', wat ik ook had kunnen doen met mijn profiel natuur&gezondheid. Dit is veel leuker! En een baan komt dan echt wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een geweldige studie gedaan iig en dat vind ik belangrijker dan: "Kun je er wel een baan mee vinden". Ik geloof er heilig in dat iedereen uiteindelijk de baan vindt die bij hem past, ook al sluit de baan niet helemaal aan bij je studie. Dat houd ik mezelf maar voor als ik weer eens afgewezen word.
Waarom iew? Het is gewoon een restje crème. Hoe doe jij dat dan met bodylotion? Nadat je je ene been hebt ingesmeerd was je eerst je handen voordat je je andere been insmeert?quote:
Same herequote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
O Elisa, op je lijstje met lekker broodbeleg: filet americain met een uitje!!Dat was mijn O nu net, met een gekookt eitje en hoewel ik het al duizend x eerder heb gegeten vind ik het nog steeds lekker!
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom iew? Het is gewoon een restje crème. Hoe doe jij dat dan met bodylotion? Nadat je je ene been hebt ingesmeerd was je eerst je handen voordat je je andere been insmeert?
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?.
Ik vind het vies om handcrème in je haar te smeren.
Daarbij trekt dat alle vuil zo in je haar.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?.
Ik vind het vies om handcrème in je haar te smeren.
Die heb ik voor lunch.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie je Greys, SHE agrees with me!
Bammetjes met pindakaas.
John van Jozef? Is die nu Tarzan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef Miss_S het volgende:
Gefeliciteerd kwak
Hoe was iedereen zijn weekend?
Tarzan was erg mooi en we zaten in de loge op de 1e rijdus heel veel acteurs (John
![]()
![]()
) van dichtbij gezien en zelfs lastig gevallen door een paar apen
Daarna een hotelovernachting met uitzicht op zee dus een heel leuk weekend
Geen colleges vanmiddag want heb geen zin om weer door de sneeuw te moeten
Joepie; of je haalt iets voedzaamsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
SHE, Vik, sorry, maar ik heb ECHT niets anders om te eten nu!
Ik ga zo even naar huis en dan haal ik crackers en smeerkaas!
Stúkken beter idd!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
SHE, Vik, sorry, maar ik heb ECHT niets anders om te eten nu!
Ik ga zo even naar huis en dan haal ik crackers en smeerkaas!
Mijn poes is niet statisch.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn poezels zijn ook statisch. Als ik ze aai knettert het erover![]()
Ik haal het thuis uit de koelkast. Ik red het niet om in mijn pauze ook nog naar de winkel te gaan, moet het hondje ook nog uitlaten. Gaat echt niet anders vandaagquote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
John van Jozef? Is die nu Tarzan?.
Nou watquote:Op maandag 5 januari 2009 12:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
dat wist ik ook niet maar was er erg blij mee
*noteert zoveelste overtreding*quote:Op maandag 5 januari 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haal het thuis uit de koelkast. Ik red het niet om in mijn pauze ook nog naar de winkel te gaan, moet het hondje ook nog uitlaten. Gaat echt niet anders vandaag
Ik ben blij dat ik niet meer elke dag naar het CWI hoef, want daar zat ik ook vaak te proesten vh lachen, terwijl het de bedoeling was dat ik actief zou 'werken aan werk'quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik moest bijna hardop lachen. En dat is stom want ik zit hier niet alleen
Zijn stem is irritant maar om hem in zo'n tarzandoekje rond te zien lopenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou wat![]()
.
* Viking84 vindt John een irritante gozer.
Zo mooi!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Als je van mozaiek houdt is deze ook wel leuk. Uit Korinthe:
[ afbeelding ]
nu hou ik op met spammen hoor![]()
Haha, is goed hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo mooi!.
Ik wil eigenlijk wel meer zien. Ik stuur je wel even een pm.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind John ook een leukerd!
Zag hem met O&N nog op tv optreden bij dat muziekprogramma dat X de Buisonjé presenteerde.
Dan maar die pindakaas. In smeerkaas zit *niets*quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog een pak Adez. Is dat wat om ook mee te nemen naar het werk dan?
Wordt het daar al iets beter van?
En dan pindakaas op de cracker ipv smeerkaas? Halp!
Dat is schitterend.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Als je van mozaiek houdt is deze ook wel leuk. Uit Korinthe:
[ afbeelding ]
nu hou ik op met spammen hoor![]()
Dat doe ik ook weleens. Je zou er ook nog citroen/lenteui/andere groente bij kunnen doen, of een sambalpaprikamix. En dan in bakpapier of alufolie wikkelen en in de oven doen. In bakpapier heb je ook geen olie nodig.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe kan ik schelvis het lekkerst bereiden, gewoon zo'n hele. Mijn moeder bakt ze gewoon maar in alu-folie in de oven kan toch ook?
Hebbik. Zal ik ook van thuis meenemen straksquote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan maar die pindakaas. In smeerkaas zit *niets*
En Adez is af en toe ok, er zit in elk geval minder suiker in dan in sappies.
Ik weet nu ook wel hoe jij op gewicht blijft. Gewoon nauwelijks voedingsstoffen eten.
Maar voor jezelf en je nageslacht ooit is het beter als je normaal gaat doen.
Als je een vitaminepil hebt, dan zou ik die vandaag nemen
Thanks.. stomen dacht ik ook al aan, moet ik even zo'n stoommandje bij de Action vandaan halen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat doe ik ook weleens. Je zou er ook nog citroen/lenteui/andere groente bij kunnen doen, of een sambalpaprikamix. En dan in bakpapier of alufolie wikkelen en in de oven doen. In bakpapier heb je ook geen olie nodig.
Stomen is ook nog een mogelijkheid, maar bij mij smaakt de vis dan wat saai. Misschien dat iemand anders een lekker stoomrecept heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |